Wat een monster. Gelukkig komen ze hier niet voorquote:Vlaamse badgasten moeten uitkijken voor kleine pieterman
Belgische strandgangers worden gewaarschuwd voor een toename van de kleine pieterman, een giftige vis die pijnlijk steekt wanneer iemand er op stapt.
Vlaamse badgasten moeten uitkijken voor kleine pieterman
Dat meldt het Gazet van Antwerpen woensdag.
"Ze komen nu meer voor aan onze kust dan vroeger", zegt marinebioloog Francis Kerckhof tegen de Vlaamse krant. De kleine pieterman kan ongeveer tien tot achttien centimeter lang worden.
Lul toch niet zo dom joh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM zag liever Veltman dan de Vrij in oranje
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom joh.
Hopelijk val je nog vaker op je muil met de fiets.
Vandaar dat jij graag op je driewieler rijdt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:31 schreef Doublepain het volgende:
Fietsen is voor mensen met kleine piemels..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:31 schreef Doublepain het volgende:
Fietsen is voor mensen met kleine piemels..
Laatste 40km eens aanslingeren dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
Geen fantastische etappe op het eerste oog
[ afbeelding ]
Niet voor het klassement, wel voor etappewinst. Dat laatste hobbeltje wat je nog ziet NA de Cote d Echallon heeft geen klassering maar schijnt nog lastigste klimmetje van de dag te zijn met gravel, rivieren en kuilenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
Geen fantastische etappe op het eerste oog
[ afbeelding ]
Gewoon 1 miljard bieden en die hele tour wordt in bulgarije verredenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef Dven het volgende:
Vraag me af wanneer de tour eens in Bulgarije start. Gelijk Balkanbeklimming
NIET BOVEN DE 30 GRADEN AUBquote:Zoals de weerkaarten er nu bij liggen, lijkt de warmte na zondag een vervolg te krijgen. De zon gaat vanaf maandag weer uitbundig schijnen en het blijft tot ver in de volgende week droog. Met kwikstanden van 25 tot lokaal 30 graden blijft het warm, maar is het niet zo heet als dit weekend. De hittegolf kan volgens MeteoGroup een ruime week aanhouden. Dit is niet uitzonderlijk lang, ook vorig jaar kwam het tot een hittegolf met de duur van 7 dagen.
ER KOMT GEEN HITTEGOLF GODVERDOMMEquote:
Slagtergod gaf al aan dat het wel klimmetjes voor hem zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet voor het klassement, wel voor etappewinst. Dat laatste hobbeltje wat je nog ziet NA de Cote d Echallon heeft geen klassering maar schijnt nog lastigste klimmetje van de dag te zijn met gravel, rivieren en kuilen
Laten we hopen op Slagtergod.
Daar kan ik echt niet tegen. Alvast een koelcel aanschaffen voor op m'n zonderkamerquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boven de 30 graden begint het pas echt.
VdBroek ok maar Mollema zeikt niet zoveel en kan ook bijna alle klimmen goed hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Slagtergod gaf al aan dat het wel klimmetjes voor hem zijn.
Weer eens wat anders dan Mollema/VDB2
-Deze klim is te lang
-Deze klim is te kort
-Deze klim is te stijl
-Deze klim is te vlak
-Deze klim is meer geschikt als ik geen griep had
-Deze klim is meer geschikt als ik geen darmklachten had
-Deze klim is meer geschikt als ik niet continue zou vallen
-Deze klim is meer geschikt met zijwieltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |