wielerflits dacht dat 't een massasprint zou wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat laatste hobbeltje nog na de 3 schijnt het zwaarst te zijn.
Is dat de zoon van Ronquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
vluchtgroep alweer ingerekend. gelukkig, want die kut jeremy roy zat erbij.
Wiggins had ook al vroegtijdig in de remmen geknepenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Finish in een afdaling dus. Gesink was vandaag in het harnas gestorven.
Het zou me niks verbazen als de kopgroep vandaag met een kwartier voorsprong binnenkomt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wielerflits dacht dat 't een massasprint zou worden
Hijgend de Rogma beklimmen en voldaan een ijsje eten bij een afgebeund Frans dorpscafétjequote:Op woensdag 16 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit zijn nog wel mooie etappes om een keer zelf te fietsen trouwens.
Nog genoten van Boogerdgod bij Tour de jour? Wanneer ga jij zijn grootsheid een keer erkennen. Je puberale tegendraadse act moet toch een keer over zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hijgend de Rogma beklimmen en voldaan een ijsje eten bij een afgebeund Frans dorpscafétje
Gisteren heb ik niet naar Tour du Jour gekeken. Ik heb De Slimste Mens gekeken en nog op het Kattukse strand geravot.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog genoten van Boogerdgod bij Tour de jour? Wanneer ga jij zijn grootsheid een keer inzien. Je puberale tegendraadse act moet toch een keer over zijn
Dirkie was er ook hoorde ik vandaag bij de koffiemachinequote:Op woensdag 16 juli 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet naar Tour du Jour gekeken. Ik heb De Slimste Mens gekeken en nog op het Kattukse strand geravot.
Heidenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet naar Tour du Jour gekeken. Ik heb De Slimste Mens gekeken en nog op het Kattukse strand geravot.
Het wordt echt genieten op sporza mocht er geen 1 belg mee zijn in de kopgroep.quote:Vanmaecke: "Proberen mijn slag te slaan"
Vansummeren: "Ik mag meespringen"
Bakelants: "Deze rit moet me liggen
Van Avermaet: "Ik ben er klaar voor"
Knut. Een vraag aan jou als halve Belg. Wat kunnen Belgen eigenlijk wel naast af en toe iets leuks brouwen/koken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het wordt echt genieten op sporza mocht er geen 1 belg mee zijn in de kopgroep.
Sinds wanneer ben ik halve belg?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Een vraag aan jou als halve Belg. Wat kunnen Belgen eigenlijk wel naast af en toe iets leuks brouwen/koken?
Zeeland. Scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik halve belg?![]()
Maar fietsen dus.
Kan niet lezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij haten belgen uit de grond van ons woeste waterenhart.
[ afbeelding ]
Je drukt mijn zelfverzekerdheid de grond inquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk dan naar t plaatje en bedenk wat t zou kunnen betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |