Ga je knker fantasieën over jongens achter het station maar in 't Keldertje delen, achterlijke debiel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
jij stond anders achter het station je kontje te verkopen
doe eens niet zo overdreven hommofoob om je homoseksualiteit te verbergen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga je knker fantasieën over jongens achter het station maar in 't Keldertje delen, achterlijke debiel.
ben je net als Fylax homo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet ik zelf ook niet zo goed
Ik ben homofoob, heb hekel aan types zoals jou en je vader.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
doe eens niet zo overdreven hommofoob om je homoseksualiteit te verbergen.
nee dan ben je heterofoobquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben homofoob, heb hekel aan types zoals jou en je vader.
Ik kan je mijn Orakel wel laten zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoi ik heb ergens gehoord dat jij Het Orakel bent
waarom jij niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben jij zo geobsedeerd door homo's?
Hij IS homoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben jij zo geobsedeerd door homo's?
Die comment zag ik al aankomenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan je mijn Orakel wel laten zien.
thnx babequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:43 schreef richolio het volgende:
Jullie gedragen je allebei als een stelletje nichterige zeikwijven trouwens. Homo's
Valt wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |