Is dit waar Fylax? Paxcon is ook nog wel een leuke user voor je dan..quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
niet weten dat hij een vriendje heeft
Ja, dat is waar. Hij is alleen nog niet uit de kast en geeft het dus niet publiekelijk toequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dit waar Fylax? Paxcon is ook nog wel een leuke user voor je dan..Maar hij heeft al met etsu
SP leeft in z'n eigen wereldje, luister daar maar niet naar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dit waar Fylax? Paxcon is ook nog wel een leuke user voor je dan..Maar hij heeft al met etsu
Alsof ik er ooit in ben geweest, sukkel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hij is alleen nog niet uit de kast en geeft het dus niet publiekelijk toe
jajaja schatquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bent 16/17, gedraag je naar je leeftijd.Flikkertje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef richolio het volgende:
Fylax kom nueken danRot op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:32 schreef richolio het volgende:
Fylax kom nueken dandoen we togg trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anti-Turkije
ja, hij zocht naar jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zag 'm laatst nog achter 't station toen ik met de trein ging.
Nee hoor schatje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Stalk me eens niet zo zeg![]()
Ben je echt nog boos?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Jaa, Fylax, jij en ik
Misschien wilt Leaf joinen
omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
De appel valt niet ver van de homo boom.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo'n vader zo'n zoon. allebei hopeloos, allebei kenkor hommo's
jij stond anders achter het station je kontje te verkopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo'n vader zo'n zoon. allebei hopeloos, allebei kenkor hommo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |