Ja want iedereen weet zijn rijbewijs nummer uit z'n hoofdquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Eris het volgende:
Zo ver was ik ook wel. Maar hebben ze mijn rijbewijsnummer nodig? Kan het nergens vinden in iedergeval.
Eigenlijk slaat dit toch helemaal nergens op? Alsof je ineens niet meer kan rijden omdat je een stukje papier kwijt bentquote:Wachttijd en spoedprocedure
Houdt u rekening met een wachttijd van 5 werkdagen. Tot het nieuwe rijbewijs er is, mag u niet de weg op. Via een spoedprocedure krijgt u eventueel sneller uw rijbewijs. Voor informatie over de spoedprocedure, de benodigde documenten en de kosten kunt u terecht bij uw gemeente.
Stukje plastic inmiddelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat dit toch helemaal nergens op? Alsof je ineens niet meer kan rijden omdat je een stukje papier kwijt bent
Niet lang meer, want volgens mij is de plastic pas nu bijna 10 jaar in gebruik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude papiertje
Klopt, volgend jaar eind juni verloopt hij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet lang meer, want volgens mij is de plastic pas nu bijna 10 jaar in gebruik.
Oktober 2006, ik was een van de eerstenquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet lang meer, want volgens mij is de plastic pas nu bijna 10 jaar in gebruik.
Is ook pure onzin, moet je opeens alles met het OV gaan doen zeker? Lekker ook als je je auto nodig hebt voor je werk. In het systeem staat tenslotte ook gewoon dat je een rijbewijs hebt, dus dat zou geen enkel probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat dit toch helemaal nergens op? Alsof je ineens niet meer kan rijden omdat je een stukje papier kwijt bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |