Doe in DMquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maarja. Tijd zal het leren he.
Nee. Nee. Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon experimenteren zijn, snap je dat nu niet. Inb4 ja maar dat is tegen de wet. Nou, kontneuken in sommige landen ook dus dat zegt niks ja toch.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.
Geef dat kind een lolly en die stemt in. Bron: Vereniging Martijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Er is een GROOT verschil dat jij over je hoofd ziet. Pedofilie is verkrachting. Bij homofilie stemmen beiden in een weten beiden wat ze doen. Slechte vergelijking.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.
Nog steeds een drogreden. Lees mijn reply naar catkiller maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.
Ik ben nog ma jong he hy moet nog beetje groeiequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel behoorlijk klein voor mijn doen.
Elke man is een zwetende harige kerel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.
Iets niet aandurven of ergens voor zwichten zijn twee heel verschillende begrippen, daarnaast heb ik totaal geen behoefte voor intimiteit met manwezens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigma
Moest jij dat proberen om dat te kunnen deduceren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
Zoenen met een vrouw is heel anders dan zoenen met een man.
Ja. Die dat doen wel, gewoon van die viezeriken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke man is een zwetende harige kerel?
Jij bent zo iemand die liever een hamster in z'n reet douwtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel behoorlijk klein voor mijn doen.
Ja, maar hij is homo, dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
Nee want dat is het kind omkopen onder een vals mom. En als het kind eenmaal die leuter in zich krijgt zal die niet gaan lachen van plezier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef dat kind een lolly en die stemt in. Bron: Vereniging Martijn
Waar moet je voor zwichten dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Iets niet aandurven of ergens voor zwichten zijn twee heel verschillende begrippen, daarnaast heb ik totaal geen behoefte voor intimiteit met manwezens.
Mag ik iedere maand opmeten en het bijhouden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nog ma jong he hy moet nog beetje groeie
Ja ma dan moe je wel eerst goe zuige zodat ie hard wordquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik iedere maand opmeten en het bijhouden?
Uh nee, Catkiller zei dat zoenen gewoon zoenen is, of dat nou met een man is of een vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest jij dat proberen om dat te kunnen deduceren?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja. Die dat doen wel, gewoon van die viezeriken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |