Aldus de oppernichtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef wenfer2 het volgende:
...die in ieder topic moeten benadruken dat zijn van de herenliefde zijn.Wat ben je voor trieste vent als je je identiteit koppelt aan je geaardheid. Het vermelden hiervan is dan ook vaak strikt overbodig, onnodig en compleet irrelevant.
SEX / Homoseksuele ervaringen onder hetero mannenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef NieuweNier het volgende:
Beter dan mensen die je gay noemen terwijl je dat niet bent hier.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
SEX / Homoseksuele ervaringen onder hetero mannen
Nee hoor, je bent geen faggot.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef NieuweNier het volgende:
Beter dan mensen die je gay noemen terwijl je dat niet bent hier.
Ja gvd ik die helemaal lopen zoeken, heb jij hem twee posts verder al gepostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja gvd ik die helemaal lopen zoeken, heb jij hem twee posts verder al gepost
Ja duidelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/389653
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker even je maat in de kont naaien jatoch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homo
Rezania. Oftewel The Rez.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij doel jij op die ene user, Rezanus of iets in die richting heet hij. En Braddie natuurlijk.
Echt he, er is een reden waarom we matennaaier als iets negatiefs gebruiken en dan gaat hij het nog letterlijk doen ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker even je maat in de kont naaien jatoch. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, er is een reden waarom we matennaaier als iets negatiefs gebruiken en dan gaat hij het nog letterlijk doen ook.
Dat zegt toch niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent ook maagd. Je punt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
Al is dat natuurlijk lastig te begrijpen voor de maagdjes hier
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef wenfer2 het volgende:
...die in ieder topic moeten benadruken dat zijn van de herenkleding zijn.Wat ben je voor trieste vent als je je identiteit koppelt aan je voorliefde voor herenkleding. Het vermelden hiervan is dan ook vaak strikt overbodig, onnodig en compleet irrelevant.
Verbaast me niet dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Ik heb ook wel eens een man gezoend, puur voor het proberen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Dat is nog zinlozer dan jezelf in je kont laten neuken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Je weet dat hij dit precies uitlokt he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja boeie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet dat hij dit precies uitlokt he.
Oh, gelukkig. Maar helaas heb ik wel iets tegen jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb nisk tegen homo's, alleen tegen mensen die zichzelf beter vinden omdat ze homo zijn.
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homo
Heb je ook wel eens aan kinderen gezeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
beetje experimenteren jatochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens aan kinderen gezeten?
Viel te verwachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Jezelf in je kont laten neuken is nou ook weer zo drastischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is nog zinlozer dan jezelf in je kont laten neuken.
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich misschien realiseren dat ook leuk te vinden.
Living the lie.
Nee joh, homo zijn zit toch in je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Me bijlmermatties zitte buite trouwens ik hoop niet da ts da heel errug vind?
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
Of heb jij ook meisjes in hun kont geplast voor je ging zoenen?
Appels en perenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er op deze aardkloot 7 miljard mensen rondlopen, waarvan ik er met 6999000 niets te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Maar helaas heb ik wel iets tegen jou.
Of je hebt de behoefte gewoon totaal niet, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.
Living the lie.
Ja maar jezelf in je kont laten neuken is iets wat een vrouw niet met een echte lul kan doen bij je, zoenen is zoenen, lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf in je kont laten neuken is nou ook weer zo drastisch
Of heb jij ook meisjes in hun kont geplast voor je ging zoenen?
Nee, dat komt omdat jij baggertopics opent waarvan ik oogkanker krijg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt omdat er op deze aardkloot 7 miljard mensen rondlopen, waarvan ik er met 6999000 niets te maken wil hebben.
Slaat dit op mijn topics tegen zelfvergiftiging? Zo ja dan vind ik dit nogal een slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
nee is onmogelijk, jij leeft een leugen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of je hebt de behoefte gewoon totaal niet, dat kan ook natuurlijk.
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
quote:
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.
Living the lie.
Homofilie en pedofilie linkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zoenen met een vrouw is heel anders dan zoenen met een man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jezelf in je kont laten neuken is iets wat een vrouw niet met een echte lul kan doen bij je, zoenen is zoenen, lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Oh, echt? Jij doet daar dus aan begrijp ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de homo.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Lul in de stront, aids in je kont.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slaat dit op mijn topics tegen zelfvergiftiging? Zo ja dan vind ik dit nogal een slechte vergelijking.
Bigotry van de bovenste plank wenfer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Dan nog liever Rez, brr...quote:
Dat is een mening en een voor mij prettige mededelingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat jij baggertopics opent waarvan ik oogkanker krijg.
Oh, dan ga ik maar voor een trein springen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is onmogelijk, jij leeft een leugen.
Ik doe dat nergens toevallig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Homofilie en pedofilie linken
Jij bent écht dom he?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.
Klopt, kiezen tussen 2 kwaden dit.quote:
Andere beginnen er vaak over, omdat ze denken dat ze grappig zijn door een opmerking te maken die al 2736586285 keer is gemaakt, kan ik ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij doel jij op die ene user, Rezanus of iets in die richting heet hij. En Braddie natuurlijk.
Is toch gewoon een vraag?quote:
Ik heb al gemeten. 33 cm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, echt? Jij doet daar dus aan begrijp ik.
Wanneer meeten?
Dat kan ook gewoon experimenteren zijn, snap je dat nu niet. Inb4 ja maar dat is tegen de wet. Nou, kontneuken in sommige landen ook dus dat zegt niks ja toch.quote:
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigmaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Ach, Rezania is zo'n typetje die anderen belazert en voorliegt.quote:
Daar ben jij trots op?quote:
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigma
Klinkt niet als Rez, hij ziet er zo onschuldig uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, Rezania is zo'n typetje die anderen belazert en voorliegt.
Ik ben niet zo. Dus kies maar voor mij.Ik ben goed voor je. Ondanks ons verleden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu is een van de weinige homos die niet pedofiel is. Respect voor hem dus.
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.quote:
Dat dacht ik ook. Maarja. Tijd zal het leren he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Klinkt niet als Rez, hij ziet er zo onschuldig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |