Aldus de oppernichtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef wenfer2 het volgende:
...die in ieder topic moeten benadruken dat zijn van de herenliefde zijn.Wat ben je voor trieste vent als je je identiteit koppelt aan je geaardheid. Het vermelden hiervan is dan ook vaak strikt overbodig, onnodig en compleet irrelevant.
SEX / Homoseksuele ervaringen onder hetero mannenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef NieuweNier het volgende:
Beter dan mensen die je gay noemen terwijl je dat niet bent hier.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
SEX / Homoseksuele ervaringen onder hetero mannen
Nee hoor, je bent geen faggot.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef NieuweNier het volgende:
Beter dan mensen die je gay noemen terwijl je dat niet bent hier.
Ja gvd ik die helemaal lopen zoeken, heb jij hem twee posts verder al gepostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja gvd ik die helemaal lopen zoeken, heb jij hem twee posts verder al gepost
Ja duidelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/389653
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker even je maat in de kont naaien jatoch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homo
Rezania. Oftewel The Rez.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij doel jij op die ene user, Rezanus of iets in die richting heet hij. En Braddie natuurlijk.
Echt he, er is een reden waarom we matennaaier als iets negatiefs gebruiken en dan gaat hij het nog letterlijk doen ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker even je maat in de kont naaien jatoch. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, er is een reden waarom we matennaaier als iets negatiefs gebruiken en dan gaat hij het nog letterlijk doen ook.
Dat zegt toch niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent ook maagd. Je punt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
Al is dat natuurlijk lastig te begrijpen voor de maagdjes hier
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef wenfer2 het volgende:
...die in ieder topic moeten benadruken dat zijn van de herenkleding zijn.Wat ben je voor trieste vent als je je identiteit koppelt aan je voorliefde voor herenkleding. Het vermelden hiervan is dan ook vaak strikt overbodig, onnodig en compleet irrelevant.
Verbaast me niet dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Ik heb ook wel eens een man gezoend, puur voor het proberen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Dat is nog zinlozer dan jezelf in je kont laten neuken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Je weet dat hij dit precies uitlokt he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja boeie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet dat hij dit precies uitlokt he.
Oh, gelukkig. Maar helaas heb ik wel iets tegen jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb nisk tegen homo's, alleen tegen mensen die zichzelf beter vinden omdat ze homo zijn.
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homo
Heb je ook wel eens aan kinderen gezeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
beetje experimenteren jatochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens aan kinderen gezeten?
Viel te verwachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks
Jezelf in je kont laten neuken is nou ook weer zo drastischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is nog zinlozer dan jezelf in je kont laten neuken.
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich misschien realiseren dat ook leuk te vinden.
Living the lie.
Nee joh, homo zijn zit toch in je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Me bijlmermatties zitte buite trouwens ik hoop niet da ts da heel errug vind?
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
Of heb jij ook meisjes in hun kont geplast voor je ging zoenen?
Appels en perenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er op deze aardkloot 7 miljard mensen rondlopen, waarvan ik er met 6999000 niets te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Maar helaas heb ik wel iets tegen jou.
Of je hebt de behoefte gewoon totaal niet, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.
Living the lie.
Ja maar jezelf in je kont laten neuken is iets wat een vrouw niet met een echte lul kan doen bij je, zoenen is zoenen, lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf in je kont laten neuken is nou ook weer zo drastisch
Of heb jij ook meisjes in hun kont geplast voor je ging zoenen?
Nee, dat komt omdat jij baggertopics opent waarvan ik oogkanker krijg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt omdat er op deze aardkloot 7 miljard mensen rondlopen, waarvan ik er met 6999000 niets te maken wil hebben.
Slaat dit op mijn topics tegen zelfvergiftiging? Zo ja dan vind ik dit nogal een slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
nee is onmogelijk, jij leeft een leugen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of je hebt de behoefte gewoon totaal niet, dat kan ook natuurlijk.
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
quote:
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.
Living the lie.
Homofilie en pedofilie linkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zoenen met een vrouw is heel anders dan zoenen met een man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jezelf in je kont laten neuken is iets wat een vrouw niet met een echte lul kan doen bij je, zoenen is zoenen, lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Oh, echt? Jij doet daar dus aan begrijp ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de homo.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Lul in de stront, aids in je kont.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slaat dit op mijn topics tegen zelfvergiftiging? Zo ja dan vind ik dit nogal een slechte vergelijking.
Bigotry van de bovenste plank wenfer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Dan nog liever Rez, brr...quote:
Dat is een mening en een voor mij prettige mededelingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat jij baggertopics opent waarvan ik oogkanker krijg.
Oh, dan ga ik maar voor een trein springen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is onmogelijk, jij leeft een leugen.
Ik doe dat nergens toevallig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Homofilie en pedofilie linken
Jij bent écht dom he?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.
Klopt, kiezen tussen 2 kwaden dit.quote:
Andere beginnen er vaak over, omdat ze denken dat ze grappig zijn door een opmerking te maken die al 2736586285 keer is gemaakt, kan ik ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij doel jij op die ene user, Rezanus of iets in die richting heet hij. En Braddie natuurlijk.
Is toch gewoon een vraag?quote:
Ik heb al gemeten. 33 cm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, echt? Jij doet daar dus aan begrijp ik.
Wanneer meeten?
Dat kan ook gewoon experimenteren zijn, snap je dat nu niet. Inb4 ja maar dat is tegen de wet. Nou, kontneuken in sommige landen ook dus dat zegt niks ja toch.quote:
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigmaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Ach, Rezania is zo'n typetje die anderen belazert en voorliegt.quote:
Daar ben jij trots op?quote:
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigma
Klinkt niet als Rez, hij ziet er zo onschuldig uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, Rezania is zo'n typetje die anderen belazert en voorliegt.
Ik ben niet zo. Dus kies maar voor mij.Ik ben goed voor je. Ondanks ons verleden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu is een van de weinige homos die niet pedofiel is. Respect voor hem dus.
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.quote:
Dat dacht ik ook. Maarja. Tijd zal het leren he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Klinkt niet als Rez, hij ziet er zo onschuldig uit.
Doe in DMquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maarja. Tijd zal het leren he.
Nee. Nee. Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon experimenteren zijn, snap je dat nu niet. Inb4 ja maar dat is tegen de wet. Nou, kontneuken in sommige landen ook dus dat zegt niks ja toch.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.
Geef dat kind een lolly en die stemt in. Bron: Vereniging Martijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Er is een GROOT verschil dat jij over je hoofd ziet. Pedofilie is verkrachting. Bij homofilie stemmen beiden in een weten beiden wat ze doen. Slechte vergelijking.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.
Nog steeds een drogreden. Lees mijn reply naar catkiller maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.
Ik ben nog ma jong he hy moet nog beetje groeiequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel behoorlijk klein voor mijn doen.
Elke man is een zwetende harige kerel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.
Iets niet aandurven of ergens voor zwichten zijn twee heel verschillende begrippen, daarnaast heb ik totaal geen behoefte voor intimiteit met manwezens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigma
Moest jij dat proberen om dat te kunnen deduceren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
Zoenen met een vrouw is heel anders dan zoenen met een man.
Ja. Die dat doen wel, gewoon van die viezeriken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke man is een zwetende harige kerel?
Jij bent zo iemand die liever een hamster in z'n reet douwtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel behoorlijk klein voor mijn doen.
Ja, maar hij is homo, dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee want dat is het kind omkopen onder een vals mom. En als het kind eenmaal die leuter in zich krijgt zal die niet gaan lachen van plezier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef dat kind een lolly en die stemt in. Bron: Vereniging Martijn
Waar moet je voor zwichten dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Iets niet aandurven of ergens voor zwichten zijn twee heel verschillende begrippen, daarnaast heb ik totaal geen behoefte voor intimiteit met manwezens.
Mag ik iedere maand opmeten en het bijhouden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nog ma jong he hy moet nog beetje groeie
Ja ma dan moe je wel eerst goe zuige zodat ie hard wordquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik iedere maand opmeten en het bijhouden?
Uh nee, Catkiller zei dat zoenen gewoon zoenen is, of dat nou met een man is of een vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest jij dat proberen om dat te kunnen deduceren?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja. Die dat doen wel, gewoon van die viezeriken.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja ma dan moe je wel eerst goe zuige zodat ie hard word
Dat is juist waarom hij het niet doet. Schrik om dat te worden wat hij verafschuwt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je voor zwichten dan?
Misschien vindt je het wel heel lekker en wil je nooit meer anders
Stel je voor dat je wakker wordt als homo. De gedachte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je voor zwichten dan?
Misschien vindt je het wel heel lekker en wil je nooit meer anders
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want dat is het kind omkopen onder een vals mom. En als het kind eenmaal die leuter in zich krijgt zal die niet gaan lachen van plezier.
Echt domme mensen hier. Dat ik nog moeite steek in deze trolls. Telkens vraag ik het me af.
Hey hou mij er eens even buiten ouwe tongworstelaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee, Catkiller zei dat zoenen gewoon zoenen is, of dat nou met een man is of een vrouw.
Wat zijn dit voor verontrustende zaken !quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?
Ik neuk nog liever met een man dan dat jij nog een aidstopic opent anders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker word als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Goeie troll 9/10quote:
Nee. Nee. Nee.quote:
Je vindt homo's dus minderwaardig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker word als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Je bent niet grappig, ga op dat wijf met die tattoos en piercings geilen met die hangpens van d'r terwijl de volwassen mensen een discussie proberen te voeren hier.quote:
Dit topic gaat anders als een trein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever met een man dan dat jij nog een aidstopic opent anders.
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je kan me nu wel een troll noemen maar het klopt wel.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, ga op dat wijf met die tattoos en piercings geilen met die hangpens van d'r terwijl de volwassen mensen een discussie proberen te voeren hier.![]()
Een niet NS trein zelfs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders als een trein.
Komt omdat ik er actief in mee post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders als een trein.
Nee maar men kan soms logisch nadenken. Iets dat jij niet kan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?
Nee, ik kan het zelfs voor je quoten als je wiltquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey hou mij er eens even buiten ouwe tongworstelaar.
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Er is een GROOT verschil dat jij over je hoofd ziet. Pedofilie is verkrachting. Bij homofilie stemmen beiden in een weten beiden wat ze doen. Slechte vergelijking.
En homofilie is natuurlijk. En of iets natuurlijk is of niet maakt toch geen fuck uit?
Mooi plaatje maar kijk maar uit voor GHB of zo, die is anti drugs en je plaatje roept wat hallucinerende reacties op.quote:
Niet persé minderwaardig, wel vaak vervelend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vindt homo's dus minderwaardig?
Stel dat je erachter komt dat je het met mannen ook lekker vindt. Niks te verliezen toch
Wat verwacht je in zo'n topic?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor verontrustende zaken !
Ey Inso. Schatje.quote:
Welke vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag man, homo.
Ga terug naar je darkroom.quote:
Dat is het topje van ijsberg, ik hoor dat je je als een schavuit hebt gedragen.quote:
Daar is geen bewijs voor, maar verzonnen door pseudo onderzoekers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.
"Men" ja, ouwe kinderneuker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee maar men kan soms logisch nadenken. Iets dat jij niet kan.
Past niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zelf terug in t holletje van je moeder.
okok, genoeg gelachen nu.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor, maar verzonnen door pseudo onderzoekers.
Je hebt het over aandachtshoerende bootnichten, die zijn van elk geslacht en seksualiteit vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet persé minderwaardig, wel vaak vervelend.
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.
Met jouw voorkeur voor 'mannen' niet nee.quote:
Dat is het kleinste deel van mijn lichaam.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Heb serieuze business met leeell.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.
Niets mis met conservatief zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.De horror.
![]()
Bekijk het volgende filmpje en ren vervolgens naar de wc om een half uur flink te kotsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, alleen tegen mensen die zichzelf beter vinden omdat ze homo zijn.
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is het kleinste deel van mijn lichaam.
Hoorde je zeker van een dramaqueen? Niet te veel waarde aan hechten dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat is het topje van ijsberg, ik hoor dat je je als een schavuit hebt gedragen.
Pics van je lul naast een meetlat met een briefje waar je naam op staat met FOK!. Nohomo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! heb.
Ik heb geen voorkeur voor mannen, verzin niet van die leugens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met jouw voorkeur voor 'mannen' niet nee.
Wenfer is gewoon een meelopertje, dat uit zich nu zelfs in zijn UI-keuze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan het niet handelen dat GG7 en Wenfer dezelfde UI hebben
Fixedquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! ben.
Ik kan het tenminste ondersteunen met bewijs. Jij niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoorde je zeker van een dramaqueen? Niet te veel waarde aan hechten dus.
Goeie drogreden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.
ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Komt eraan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics van je lul naast een meetlat met een briefje waar je naam op staat met FOK!. Nohomo.
Mensen die geobsedeerd zijn met pedo's zijn vaak zelf pedo.quote:
Oh ja, sorry, het zijn natuurlijk nog jongetjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor mannen, verzin niet van die leugens.
Als je in discussie gaat met een troll win je echt niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).
Nee, een 10 jarige kan ook 'ja' zeggen. Maar het blijft verwerpelijk net als homofilie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).
Ik heb het helemaal niet over aandachtshoerende bootnichten. Leg mij de woorden alstublieft niet in de mond. Gewoon van die types die zo overdreven geemancipeerd zijn en willen trouwen en negerkindjes willen adopteren enzo maar wel nog bier drinken en voetbal kijken. Een beetje het type Onno Hoes. Hypocriete pedante types vaak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt het over aandachtshoerende bootnichten, die zijn van elk geslacht en seksualiteit vervelend
Je hebt het over jezelf, pedo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, het zijn natuurlijk nog jongetjes.
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis met conservatief zijn.
Je zou maar links en hippie zijn
Omdat ik een andere mening heb ben ik een troll?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je in discussie gaat met een troll win je echt niet hoor.
Er is een reden waarom je voor de wet tot je 18e niet als handelingsbekwaam wordt geachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.
Ja met een rietje uit mijn anus, mijn kringspier is hard.quote:
Nu doel je op mij he. Grappig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.De horror.
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja met een rietje uit mijn anus, mijn kringspier is hard.
Veel plezier
gelukkig ben jij erg tolerant tegen mensen met de enige juiste denkwijze (conservatisme)quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...
(hint: autisme)
quote:
Nee, weet zeker van niet.quote:
boven de 18 kan je dat net zo goed niet zijn, daarom heb je homoseksuelenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een reden waarom je voor de wet tot je 18e niet als handelingsbekwaam wordt geacht![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...
idd..quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
boven de 18 kan je dat net zo goed niet zijn, daarom heb je homoseksuelen
En blijf vooral weg, leugenaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, weet zeker van niet.![]()
Goed, tijd om te pitten. DM maar als je weer jeuk in je anus hebt. Dag.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan het niet handelen dat GG7 en Wenfer dezelfde UI hebben
True dat, Obelix zei het altijd al, "rare jongens die homo's".quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die heb je ook bij alle geslachten en seksuele voorkeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over aandachtshoerende bootnichten. Leg mij de woorden alstublieft niet in de mond. Gewoon van die types die zo overdreven geemancipeerd zijn en willen trouwen en negerkindjes willen adopteren enzo maar wel nog bier drinken en voetbal kijken. Een beetje het type Onno Hoes. Hypocriete pedante types vaak.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, weet zeker van niet.![]()
Goed, tijd om te pitten. DM maar als je weer jeuk in je anus hebt. Dag.
Een 10 jarige kan ja zeggen maar weet ook niet half waar die mee instemt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, een 10 jarige kan ook 'ja' zeggen. Maar het blijft verwerpelijk net als homofilie.
Ik ga zo lekker wat chips pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
IK HEB HONGER EN DORST MAAR IK ZIT ZO LEKKER
Haten op kakkersquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
![]()
Haha dikzakquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker wat chips pakken.
Waarom heb je trouwens de UI van Guus Geluk, ik verwar je steeds met deze gebruiker van dit autistenforum.quote:
Niet!quote:
Je cavia 'vriendin' noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg he, hopelijk mijn vriendin kontneuken. Nohomo.
oke ik noteer t evenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer als het meezit.
Als ik nou iets niet ben................quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wenfer is gewoon een meelopertje, dat uit zich nu zelfs in zijn UI-keuze.
hoe was het bij je exquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar hebben we de echte pedo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens de UI van Guus Geluk, ik verwar je steeds met deze gebruiker van dit autistenforum.
![]()
Irritant verschijnsel dat ineens opsteekt op dit forum nu tijdens de komkommertijd.
Verder ben je wel een goede gebruiker van dit forum, maar ik heb liever dat iedereen een eigen avatar heeft, dat vergroot de herkenbaarheid.
Om daarna een week niet meer te kunnen zitten, haha.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het niet allang jouw bedtijd geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
hahaahahahah xDquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Om daarna een week niet meer te kunnen zitten, haha.
hahahahaha hhhhhquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Om daarna een week niet meer te kunnen zitten, haha.
Dit is zo ironisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
Wie moest huilen?quote:
Snap ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als ik nou iets niet ben................Maar deadprez bood zijn UI aan in een topic waar ik ook jou zag posten en ik heb je UI altijd al mooi gevonden eigenlijk dus ik dacht gaan met die banaan en gewoon doen!
haha mietjequote:
Wat een bitchnicht ben jij zeg, echt zo'n kkflikker waarvan je hoopt dat hij met zijn uitbundige faggot gedrag met zijn kop tegen de kade van een gracht in Amsterdam flikkert om vervolgens te gaat zwemmen bij al die fietsen op de bodem.quote:
Beetje zielig dat je nu stopt omdat je weet dat ik gelijk heb maar het niet wil toegeven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een 10 jarige kan ja zeggen maar weet ook niet half waar die mee instemt.
En ik ga er ook verder niet op in want ik weet dat je trollt.
Maar je trolls zijn zó slecht dat ik bleef reageren. Anders ging je zelfvertrouwen aan diggelen.
Wat een frustratie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een bitchnicht ben jij zeg, echt zo'n kkflikker waarvan je hoopt dat hij met zijn uitbundige faggot gedrag met zijn kop tegen de kade van een gracht in Amsterdam flikkert om vervolgens te gaat zwemmen bij al die fietsen op de bodem.
quote:
Weten we meteen waarom je je zo aangesproken lijkt te voelen door de TT.quote:
Ga nou maar je cavia kontneuken met je grindtegelgezicht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een bitchnicht ben jij zeg, echt zo'n kkflikker waarvan je hoopt dat hij met zijn uitbundige faggot gedrag met zijn kop tegen de kade van een gracht in Amsterdam flikkert om vervolgens te gaat zwemmen bij al die fietsen op de bodem.
GhpH is D66-flikker, maar okquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben linksen wel vaker last van
linksen
Ik heb zoveel fans waardoor ik je bericht niet heb kunnen lezen. Ik neem aan dat het een positief berichtje was, waarvoor dank.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja manquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit topic is wel toepasselijk voor je nu
Hou ej bek over mijn grindtegelgezicht dat kan ik niet helpen he met je kale kneuterhoofdje xDquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga nou maar je cavia kontneuken met je grindtegelgezicht.
nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het niet allang jouw bedtijd geweest?
De D66.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel fans waardoor ik je bericht niet heb kunnen lezen. Ik neem aan dat het een positief berichtje was, waarvoor dank.
xx Etsu.
Zo rol ik niet. Ik ben jou niet namelijk. Gelukkig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]Als je niks kwetsend terug hebt te zeggen moet je gewoon posts negeren doe ik ook altijd.
quote:
D66 is een goede partij hoor.quote:
kan er weinig rechts in vinden als ik eerlijk benquote:
Tegenwoordig wel iets meer aan de linkerkant volgens mij.quote:
Pfff je weet niet wat je mist, kutjes bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo rol ik niet. Ik ben jou niet namelijk. Gelukkig.
Dus je moet communist of fascist zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Midden
Mensen die geen keuze kunnen maken
Volgende keer zal ik een stemfie maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadprez pls, we weten allemaal dat jij stiekem conservatief rechts stemt
Wie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Mortaxx zei me net dat hier geen vervolgtopic op komt.
Die is er nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Mortaxx zei me net dat hier geen vervolgtopic op komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |