Dat is een mening en een voor mij prettige mededelingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat jij baggertopics opent waarvan ik oogkanker krijg.
Oh, dan ga ik maar voor een trein springen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is onmogelijk, jij leeft een leugen.
Ik doe dat nergens toevallig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Homofilie en pedofilie linken
Jij bent écht dom he?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.
Klopt, kiezen tussen 2 kwaden dit.quote:
Andere beginnen er vaak over, omdat ze denken dat ze grappig zijn door een opmerking te maken die al 2736586285 keer is gemaakt, kan ik ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij doel jij op die ene user, Rezanus of iets in die richting heet hij. En Braddie natuurlijk.
Is toch gewoon een vraag?quote:
Ik heb al gemeten. 33 cm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, echt? Jij doet daar dus aan begrijp ik.
Wanneer meeten?
Dat kan ook gewoon experimenteren zijn, snap je dat nu niet. Inb4 ja maar dat is tegen de wet. Nou, kontneuken in sommige landen ook dus dat zegt niks ja toch.quote:
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigmaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Ach, Rezania is zo'n typetje die anderen belazert en voorliegt.quote:
Daar ben jij trots op?quote:
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigma
Klinkt niet als Rez, hij ziet er zo onschuldig uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, Rezania is zo'n typetje die anderen belazert en voorliegt.
Ik ben niet zo. Dus kies maar voor mij.Ik ben goed voor je. Ondanks ons verleden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu is een van de weinige homos die niet pedofiel is. Respect voor hem dus.
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.quote:
Dat dacht ik ook. Maarja. Tijd zal het leren he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Klinkt niet als Rez, hij ziet er zo onschuldig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |