Nee joh, homo zijn zit toch in je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Me bijlmermatties zitte buite trouwens ik hoop niet da ts da heel errug vind?
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
Of heb jij ook meisjes in hun kont geplast voor je ging zoenen?
Appels en perenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens aan kinderen gezeten?
Dat komt omdat er op deze aardkloot 7 miljard mensen rondlopen, waarvan ik er met 6999000 niets te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Maar helaas heb ik wel iets tegen jou.
Of je hebt de behoefte gewoon totaal niet, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.
Living the lie.
Ja maar jezelf in je kont laten neuken is iets wat een vrouw niet met een echte lul kan doen bij je, zoenen is zoenen, lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf in je kont laten neuken is nou ook weer zo drastisch
Of heb jij ook meisjes in hun kont geplast voor je ging zoenen?
Nee, dat komt omdat jij baggertopics opent waarvan ik oogkanker krijg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt omdat er op deze aardkloot 7 miljard mensen rondlopen, waarvan ik er met 6999000 niets te maken wil hebben.
Slaat dit op mijn topics tegen zelfvergiftiging? Zo ja dan vind ik dit nogal een slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
nee is onmogelijk, jij leeft een leugen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of je hebt de behoefte gewoon totaal niet, dat kan ook natuurlijk.
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
quote:
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Experimenteren het dat. Maar daar zijn de conservatieve gekkies bang voor omdat ze zich dan misschien realiseren dat ze dat ook leuk vinden.
Living the lie.
Homofilie en pedofilie linkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens aan kinderen gezeten?
Zoenen met een vrouw is heel anders dan zoenen met een man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jezelf in je kont laten neuken is iets wat een vrouw niet met een echte lul kan doen bij je, zoenen is zoenen, lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang de stickies van vlees zijn is het ineens wel oke.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Oh, echt? Jij doet daar dus aan begrijp ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de homo.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Lul in de stront, aids in je kont.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slaat dit op mijn topics tegen zelfvergiftiging? Zo ja dan vind ik dit nogal een slechte vergelijking.
Bigotry van de bovenste plank wenfer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Users die homoseksuele avonturen voor hetro´s aanprijzen. Waarschijnlijk gewoon zelf homo en hopen zo nog eens een aarschvirgin te vangen.
Dan nog liever Rez, brr...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |