een pooier van mijn eigen kontjequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo is een pooier. Wist je dat niet?
hey bt!!!! Ik had je gelokt laatstquote:
Alsof iemand daarvoor zou betalen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een pooier van mijn eigen kontje
sofjequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef supersof het volgende:
Gvd, zeven uur gaan slapen en nu al wakker. En tussendoor telkens wakker geworden want ze kwamen een airco installeren in de slaapkamer van mn ouders dus moesten ze gaten boren in de muren en wat een herrie geeft dat![]()
Meet was wel echt heel leuk![]()
I knowquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof iemand daarvoor zou betalen.
Aldo, pls.
geeft niet, je bent er nu toch. Hoe is de leefquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa zag het! Ik kwam alleen een tijdje later
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geeft niet, je bent er nu toch. Hoe is de leef
nice nice, welke studie doe je dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
... ja gaat stabiel! School klaar.. stage goed afgerond. Moet nog wel vóór september een afstudeerplek hebben en dat is nu wel even lastig zoeken met de crisis en het mooie weer.
Bestuurskunde. Is iets leuker dan het klinktquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nice nice, welke studie doe je dan?
Ooh leuk tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bestuurskunde. Is iets leuker dan het klinkt
Hoe is jouw leef?
heel leuk en gezelligquote:
Haha nice! Altijd een gewaagde actiequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
Deze week vrij voor zomerfeesten en daar vannacht geweest met fokkers
hoe dan?quote:
jazekerquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha nice! Altijd een gewaagde actie.
oh echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |