Inderdaadquote:
Klinkt gezellig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Sofze loopt dronken over straat zigeunermuziek mee te zingen
hier is niks van waarquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Sofze loopt dronken over straat zigeunermuziek mee te zingen
ja godverdommequote:Op woensdag 16 juli 2014 05:40 schreef Fera het volgende:
wp, alles komt goed jochie. Niet bang zijn.
Arme Fokkie en Mort ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 05:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja godverdomme![]()
Was wel toffe avond tho
baalde wel een beetje daarover van mijn kantquote:Op woensdag 16 juli 2014 06:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme Fokkie en Mort ook.
Maar ik ga slapen.
#PrayforKaneelquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was Sof vervelend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Tevens, wat ben ik gvd een oude man geworden zeg. Opstaan lukt niet door pijn in mijn rug.![]()
Lil Kleine - Verliefd op je moederquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Youtube begrijpt echt helemaal niks meer van mijn muzieksmaak.
True, die DJMAG-poll voor 'Beste DJ ter wereld' is sowieso een grote farce, maar dat terzijde. 70 euro is wel heel veel ja. Ik ben in 2011 naar Ibiza geweest in het hoogseizoen en daar werden ook kaartjes verkocht voor rond die prijs, en dan was je ook echt alleen nog maar binnen. Dus geen drankje enzo. Maar zelfs in Amsterdam zo duur dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je die wijntjes expres vergeten? Het is maar goed dat het lang houdbaar is.
En dat is helemaal nice. Al wilde ik niet suggereren dat je enkel voor het eten bij je oma zou komen.
[..]
Ja dat is wel teleurstellend. Je betaalt ook bizar veel voor die kaartjes. Voor AMF (waar de nummer 1 DJ van de wereld bekend wordt gemaakt) betaal je dit jaar 70 euro, vorig jaar nog 50.
Ik snap niet dat mensen zoveel voor een kaartje over hebben.
En ik durf niet met zekerheid te zeggen of Spinnin Records zoveel invloed heeft, maar een Pete Tong komt ook gewoon naar ADE. En voor hem betaal je nog geen 20 euro.Ik weet niet of je hem kent?
En ik durf ook niet met zekerheid te zeggen of er veel 'onbekende' dj's/muziek komen/komt. Dat was wel vaak het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |