Heb wel wat leuke anekdotes van FOK!meets waar ik bij wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had over je internet fame moeten beginnen. Werkt altijd.
Had je moeten gebruiken!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb wel wat leuke anekdotes van FOK!meets waar ik bij was
YouTube weet het gewoon beter dan jijzelf. Twijfelen aan technologiequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Youtube begrijpt echt helemaal niks meer van mijn muzieksmaak.
Ik vind de diversiteit van de genres en artiesten ook juist wel mooi. Voor FOK! en youtube een beetje mysterieus blijven kan geen kwaad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YouTube weet het gewoon beter dan jijzelf. Twijfelen aan technologie
Eenzaam.quote:
Gezellig. Zou nog een keer naar een LAN-party gaan.quote:
Alsof jouw muzieksmaak nog enigszins mysterieus is voor de meeste users.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de diversiteit van de genres en artiesten ook juist wel mooi. Voor FOK! en youtube een beetje mysterieus blijven kan geen kwaad.
Er missen enkel nog wat house/techno achtige acts tussen. Ik laat mij graag door je leiden.
[..]
Eenzaam.
Ik kijk ernaar uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig. Zou nog een keer naar een LAN-party gaan.
[..]
Alsof jouw muzieksmaak nog enigszins mysterieus is voor de meeste users.
En ik zal kijken wat ik hieraan kan doen. Ik kom hier op een ander moment op terug. Voor nu verlaat ik dit geweldige forum.
Raah raahquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Qua muziek blijft dit filmpje onovertroffen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Glas koude melkquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En melk is lekker
En je krijgt er energie van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |