SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 23:18:26 ]
Het concept van een balletje in een doel schieten is dan ook zeer complex.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah wat tof!Veel plezier gewenst alvast
[..]
Haxball is een spel wat ik nooit geheel heb begrepen helaas. En wat bekijk je met de steam dan?
Ah dat klinkt leuk inderdaad.
Nou wel als mensen een bepaald tactiek hebben. En je moet wel timen om dat knopje om te schieten op tijd in te drukken. Je onderschat het echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het concept van een balletje in een doel schieten is dan ook zeer complex.
Gewoon Nederland 1, Avondetappe.
Dat is ook leuk, mijn beppe stelt mijn aanwezigheid altijd erg op prijs.
Oeh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor je opgekomen in VBL nu wil ik mijn beloning
ja wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man met jou ook
Hoe is je vakantie
Ja, je moet even oefenen voordat je het goed kan, net zoals bij curven en isketch, alhoewel je daar natuurtalenten hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou wel als mensen een bepaald tactiek hebben. En je moet wel timen om dat knopje om te schieten op tijd in te drukken. Je onderschat het echt.
Oh dat keek ik ook net.
Stopt ze je ook altijd vol met eten?
wat heb je gedaan gisteren danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel goed
maar ben kk moe man vandaag en gister
daarom beetje FOK!ken nu in de avond
Harde boys waren datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
wat heb je gedaan gisteren dan
ging ook pas 05:30 slapen johannes en alle anderen bazen waren ook nog op
Zoiets zou ik nooit over mezelf zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las heel even dat je zei:
Etsu is bijzonder raar vandaag.
Lachen met jou man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit over mezelf zeggen.Paxcon ook niet trouwens.
Alsof ik me iets van jou aantrek. Kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
En je doet maar TR erger me mateloos aan je gezeik dus de ban neem ik graag voor lief.
ik post nu ook ramadan SC is wel beter manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
En je doet maar TR erger me mateloos aan je gezeik dus de ban neem ik graag voor lief.
Er zijn meer mensen die je een naar teringventje vinden hoor maar ga vooral door met je infantiele humor als stront over dit topic verspreiden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik me iets van jou aantrek. Kneus.
Dat maak jij ervan, infantiel aidsjoch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die je een naar teringventje vinden hoor maar ga vooral door met je infantiele humor als stront over dit topic verspreiden.
Klopt tot LMI terug is is dit niets hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik post nu ook ramadan SC is wel beter man
gezelliger dan hier met bepaalde sfeerverziekers :S
Elan he. :S We zijn niets anders gewend van 'm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik post nu ook ramadan SC is wel beter man
gezelliger dan hier met bepaalde sfeerverziekers :S
Toch zal ik blijven posten om het topic nog enig niveau te geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt tot LMI terug is is dit niets hier.
Jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zal ik blijven posten om het topic nog enig niveau te geven.
mooie zinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
JijNu ik weer wat voor bazenhond je heb staat de respectmeter helemaal op 5000
Er zijn ook wel een paar goede filmpjes van mijn hond, maar mijn broertje is zo ijdel dat hij onze achternaam er ook in heeft gemonteerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
JijNu ik weer wat voor bazenhond je heb staat de respectmeter helemaal op 5000
Johannes en ik zijn BFF's. Bek houden dus. Jelly?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben aan een half woord genoeg, jelly?
BFFquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn BFF's. Bek houden dus. Jelly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |