Zoiets zou ik nooit over mezelf zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las heel even dat je zei:
Etsu is bijzonder raar vandaag.
Lachen met jou man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit over mezelf zeggen.Paxcon ook niet trouwens.
Alsof ik me iets van jou aantrek. Kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
En je doet maar TR erger me mateloos aan je gezeik dus de ban neem ik graag voor lief.
ik post nu ook ramadan SC is wel beter manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
En je doet maar TR erger me mateloos aan je gezeik dus de ban neem ik graag voor lief.
Er zijn meer mensen die je een naar teringventje vinden hoor maar ga vooral door met je infantiele humor als stront over dit topic verspreiden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik me iets van jou aantrek. Kneus.
Dat maak jij ervan, infantiel aidsjoch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die je een naar teringventje vinden hoor maar ga vooral door met je infantiele humor als stront over dit topic verspreiden.
Klopt tot LMI terug is is dit niets hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik post nu ook ramadan SC is wel beter man
gezelliger dan hier met bepaalde sfeerverziekers :S
Elan he. :S We zijn niets anders gewend van 'm.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik post nu ook ramadan SC is wel beter man
gezelliger dan hier met bepaalde sfeerverziekers :S
Toch zal ik blijven posten om het topic nog enig niveau te geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt tot LMI terug is is dit niets hier.
Jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zal ik blijven posten om het topic nog enig niveau te geven.
mooie zinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
JijNu ik weer wat voor bazenhond je heb staat de respectmeter helemaal op 5000
Er zijn ook wel een paar goede filmpjes van mijn hond, maar mijn broertje is zo ijdel dat hij onze achternaam er ook in heeft gemonteerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
JijNu ik weer wat voor bazenhond je heb staat de respectmeter helemaal op 5000
Johannes en ik zijn BFF's. Bek houden dus. Jelly?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben aan een half woord genoeg, jelly?
BFFquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn BFF's. Bek houden dus. Jelly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |