Ik denk eigenlijk dat het niet eens een massasprint wordt. De finale is best lastig, daar kunnen best wat wegrijden. Of een vluchtergroepje wegblijven.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kutkind is dat bij de TV-Show.
Mij heeft hij wél geïrriteerd...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef poiuytr het volgende:
Heb me nog niet heel erg geïrriteerd aan Thijs bij de Avondetappe.
Bas Van Toor heeft een slechte invloed op jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stiekem wij allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bazenreclame
Ik zie kinderen tegenwoordig als kleine spaarpotjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bas Van Toor heeft een slechte invloed op jou.
Preciesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet eens een massasprint wordt. De finale is best lastig, daar kunnen best wat wegrijden. Of een vluchtergroepje wegblijven.
Dat dus. En als het toch sprinten wordt, dan met renners als Sagan, Trentin, etc. Kittel komt die vier heuvels echt niet zonder achterstand over. Degenkolb ook niet vanwege zijn blessure vrees ik.quote:
De laatste 50 km heb ik volgens mij eens gefietst. Iig de laatste 25 km. Na de klim (van 3e categorie) zit nog een bultje in het profiel, en volgens mij vond ik die lastiger dan die 3e categorie. Dat had echt wel minimaal 4e categorie mogen zijn. En dat stuk is over smalle wegen. Later in de laatste afdaling wordt het weer wat breder, maar dat weet ik niet meer precies (was in 2009 dat ik daar gefietst heb).quote:
Een dooie ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met die Zeeman kun je volgens mij niet gezellig een biertje drinken.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een klein kolommetje op de voorpagina: Na "maanden exclusief onderzoek" blijkt nu dat een meerderheid van de nog levende Tourwinnaars vindt dat de zeven Tourzeges van Armstrong weer terug op het palmares moeten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wordt dit net zo'n scoop als dat kut bericht van een paar maanden geleden?
Is dat het echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een klein kolommetje op de voorpagina: Na "maanden exclusief onderzoek" blijkt nu dat een meerderheid van de nog levende Tourwinnaars vindt dat de zeven Tourzeges van Armstrong weer terug op het palmares moeten.!!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
SPT / Wielrennen #172 - Na renner en schrijver fietsenhandelaar worden.
twitter:marcodej twitterde op woensdag 16-07-2014 om 12:31:16@raykerckhoffs Bedankt voor dit belangwekkende onderzoek. Jammer dat er na maanden werk nog een fout in zit: Contador betrapt op nandrolon? reageer retweet
Heeft ie jou nog niet geblokkeerd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef marcodej het volgende:
[..]twitter:marcodej twitterde op woensdag 16-07-2014 om 12:31:16@raykerckhoffs Bedankt voor dit belangwekkende onderzoek. Jammer dat er na maanden werk nog een fout in zit: Contador betrapt op nandrolon? reageer retweet
Wat was dat andere bericht nou ook alweer? Iemand vroeg het nog gisteren, maar kan het mij niet meer specifiek herinneren. Maar het was toen ook zo'n anti-climax, weet jij nog wat dat was?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een klein kolommetje op de voorpagina: Na "maanden exclusief onderzoek" blijkt nu dat een meerderheid van de nog levende Tourwinnaars vindt dat de zeven Tourzeges van Armstrong weer terug op het palmares moeten.!!
Die Marco de Jong is ook echt een zuigertje hequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef marcodej het volgende:
[..]twitter:marcodej twitterde op woensdag 16-07-2014 om 12:31:16@raykerckhoffs Bedankt voor dit belangwekkende onderzoek. Jammer dat er na maanden werk nog een fout in zit: Contador betrapt op nandrolon? reageer retweet
Niet echt een scoop en wat de mening van de oud-renners ook is het verandert toch niks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat was dat andere bericht nou ook alweer? Iemand vroeg het nog gisteren, maar kan het mij niet meer specifiek herinneren. Maar het was toen ook zo'n anti-climax, weet jij nog wat dat was?
Kijk, op zich prima als ze 'onderzoek' doen, maar dit onderwerp boeit niemand meer en wat een onzin om het weer zo groots aan te kondigen. Wat een zelfgenoegzaamheid erover en het 'onderzoek' noemen gaat al helemaal nergens over... Doe dan onderzoek naar het gebruik van pijnstillers, TUE's die er zijn uitgeschreven of wat dan ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |