Dat kun je niet voor een ander bepalen. Waarom zou het niet kunnen dat iemand die schnitzel daadwerkelijk het lekkerst vindt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt maar dan weet je wel beter en dan is het geen schnitzel met wat ui paprika en paddenstoelen wat op 1 staat.
De dag dat ik zoveel geld ga betalen voor een stuk vlees is nog ver weg denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt wanneer je niet beter weet is het goed toch?? Geld ook voor mij hoor
Maar volgens mij heeft hier nog niemand een echte haas biefstuk gegeten, als ik dit zo hoor.
En dan bedoel ik niet dat stukje bij de lokale super, maar 45,- voor 500 gram.
Bij biefstuk staat prijs vaak niet in verhouding met de kwaliteit. Biefstuk van de super kan een goede biefstuk zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft hier nog niemand een echte haas biefstuk gegeten, als ik dit zo hoor.
Beetje een verkapt 'kijk-mij-duur-doen'-post, Decadent gebral!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij een 6-jarige is dat redelijk normaal ja, maar als een volwassene zegt dat hij/zij patat het allerlekkerste vindt wat hij/zij ooit gegeten heeft (appelmoes en vissticks erbij?), dan kan ik dat ook moeilijk serieus nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef Sangha het volgende:
Als iemand nou friet of patat het lekkerst vind dan is dat toch zo.
Mijn kids vinden biefstuk weer lekkerder dan patat, maar dan wel gewoon een steakje van de super.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij een 6-jarige is dat redelijk normaal ja, maar als een volwassene zegt dat hij/zij patat het allerlekkerste vindt wat hij/zij ooit gegeten heeft (appelmoes en vissticks erbij?), dan kan ik dat ook moeilijk serieus nemen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
broodje tentharing
Witte bonen in tomatensausquote:
Dit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |