quote:
Dat bestaat nietquote:
Friet satesaus...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijne is patat ondergedompeld in pindasaus![]()
![]()
Dat ziet er wel gruwelijk lekker uit....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Fopje het volgende:
Schnitzel met ui, champignon en spek
[ afbeelding ]
Waarom? Als dat het lekkerst is is dat het lekkerst.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Geerd het volgende:
Tering de standaard cafetaria komt voorbij. Kom op mensen doe eens je best!!!!!
Klopt wanneer je niet beter weet is het goed toch?? Geld ook voor mij hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom? Als dat het lekkerst is is dat het lekkerst.
Dat zou goed kunnen, niet veel mensen betalen zo'n prijs voor voedsel. Ik heb wel eens een echt goede steak op, die staat dan ook op mijn lijstje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt wanneer je niet beter weet is het goed toch?? Geld ook voor mij hoor
Maar volgens mij heeft hier nog niemand een echte haas biefstuk gegeten, als ik dit zo hoor.
En dan bedoel ik niet dat stukje bij de lokale super, maar 45,- voor 500 gram.
Klopt maar dan weet je wel beter en dan is het geen schnitzel met wat ui paprika en paddenstoelen wat op 1 staat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, niet veel mensen betalen zo'n prijs voor voedsel. Ik heb wel eens een echt goede steak op, die staat dan ook op mijn lijstje.
Maar het is natuurlijk ook mogelijk dat iemand de lekkerste biefstuk ter wereld toch niet het lekkerste eten vindt
Kijk hem stoer doen met z'n biefstuk. Autistquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt maar dan weet je wel beter en dan is het geen schnitzel met wat ui paprika en paddenstoelen wat op 1 staat.
Ik nodig je uit !quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:20 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Kijk hem stoer doen met z'n biefstuk. Autist
Blijkbaar wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |