ze zeggen weleens daddy issues?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, maar leeftijd is denk ik iets toevalligs, denk dat je naar het achterliggende moet kijken, waarom vind je hun leuk, hun gedrag of wat dan ?
Misschien vaderlijk gedrag?
Dan gaat het dus niet perse om leeftijd zoals kree al zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, maar het is wel al twee jaar zo.
Ik had zelfs scharrels van 42, en daar klikte het echt super mee. maar je hebt gewoon totaal geen toekomstperspectief.
niet dat ik heel erg opzoek ben hoor, maar soms kom je in gesprek met een 23 jarige en dan vind ik gewoon al snel dat 'ie een kutkarakter heeft. veel van die mannen(uitzonderingen dargelaten) doen veel omdat anderen dat ook doen. Denk aan mode, uitgaan, meelopen. imo betekend dat dat ze niet helemaal hunzelf zijn. En dat stoort mij erg.
Ik quote een post van jouw waarin dat niet gezegd wordt. En waarom ik dat erbij haal? Omdat dat dan zou moeten kloppen volgens de beredenering in jouw post. Pedoseksuelen kunnen er dan blijkbaar ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je nou weer pedofilie er bij halen?
Ik heb ook gezegd dat ik ze nog niet ontmoet heb.
Je bent volkomen normaal. Dat je andere dingen interessant vind maakt niks uit.quote:
En wellicht dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, maar leeftijd is denk ik iets toevalligs, denk dat je naar het achterliggende moet kijken, waarom vind je hun leuk, hun gedrag of wat dan ?
Misschien vaderlijk gedrag?
het hoeven geen issues te zijn, maar juist iets waar jij je prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
ze zeggen weleens daddy issues?
Maar ik heb een fantastische vader dus dan zou je toc denken van niet?
ik val op ouder, maar dat hoeft niet te betekenen dt ik perse een vent wil van 40quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan gaat het dus niet perse om leeftijd zoals kree al zegt.
[..]
Ik quote een post van jouw waarin dat niet gezegd wordt. En waarom ik dat erbij haal? Omdat dat dan zou moeten kloppen volgens de beredenering in jouw post. Pedoseksuelen kunnen er dan blijkbaar ook niets aan doen.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het hoeven geen issues te zijn, maar juist iets waar jij je prettig bij voelt.
Volgens mij zijn de types waar jij opvalt niet leve de lol en niet serieus.
Denk jouw type meer het serieuse type is
Denk ik
Conformistenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zoek dat woord dat mensen meelopen met kuddegerdrag, wat was het ook alweer?
en dan kom je idd snel richting de wat oudere mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Klopt.
kijk ik zie het leven(tot een bepaald hoogte ) als een grap. Als mijn vriend dat ook zo ziet lijktmij een slecht plan
Je zoekt iemand die je een beetje in de gaten kan houden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Klopt.
kijk ik zie het leven(tot een bepaald hoogte ) als een grap. Als mijn vriend dat ook zo ziet lijktmij een slecht plan
Nee, ik was al blij als ik een vriendinnetje hadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef zeefje het volgende:
hebben jullie nooit al vanaf puber, jongvolwassene een bepaalde ''voorkeur'' voor vrouw?
Jij valt volgens mij niet perse op ouder, maar op een andere levenstijl dan mensen van jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik val op ouder, maar dat hoeft niet te betekenen dt ik perse een vent wil van 40
pedosekueliteit is wel echt iets heel anders
thanksquote:
aan de ene kant zie ik veel dingen als een grap, niet te moeilijk doen enzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan kom je idd snel richting de wat oudere mensen![]()
Merk ik zelf ook, ik ben nog steeds leve lol en totaal niet serieus op vele momenten. Plezier in mn leven draait alles om
lang haar valt me gelijk op, donker haar vind ik ook wel mooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef zeefje het volgende:
hebben jullie nooit al vanaf puber, jongvolwassene een bepaalde ''voorkeur'' voor vrouw?
Dat zocht ik eigenlijk inderdaad, ik ben ook zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie het leven als een grote grap. Een lachertje. En ik kijk er ook serieus naar. Maar zou ik dat de hele tijd doen, dan zou ik gek worden. Getuige mijn posts hier, het karakter ervan zeg maar. Ik kan best serieus in het leven staan maar niet de hele tijd.
Nee. Als je mijn 'lijst' aan exen ziet zit er echt nul patroon in. Nou ja behalve het feit dat ze vrouwelijk zijn dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef zeefje het volgende:
en een meisje van 15 die alle eigenschappen heeft die jij in een vriendin wilt hebben. dan is leeftijd ook maar een getalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
Je zoekt iemand die je een beetje in de gaten kan houden?
Mwah ik heb er niet echt een mening over, denk dat iedereen gewoon moet doen waar ie zich goed bij voelt. Leeftijd is maar een getal.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik was al blij als ik een vriendinnetje had
Dit vooral. Ik snap het gedrag van mensen van mijn leeftid nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij niet perse op ouder, maar op een andere levenstijl dan mensen van jouw leeftijd.
En waarom is dat anders? Pedofilie is niks meer dan je aangetrokken voelen tot kinderen. En pedoseksualiteit is niets meer dan die aantrekking omzetten in handelingen.
Ja maar juist het serieuse met de humor in je leven afwisselen, dat maakt mijn leven als 1 groot feestquote:
ehm weet niet, volgens mij had ik er ook geenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
Crazy-M, ben jij niet mijn broer die ik niet heb?
he, ik voel mi aangesprokenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang haar valt me gelijk op, donker haar vind ik ook wel mooi.
En voor de rest als ze maar net als mij een losbol is, maar wel serieus wat betreft werk en thuis. Maar voor rest ook gewoon gezellig en vol humor
Eeeuuuh hoelang las jij hier al mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
en een meisje van 15 die alle eigenschappen heeft die jij in een vriendin wilt hebben. dan is leeftijd ook maar een getal
Join the club, dat had ik op zeer jonge leeftijd al. Maar de een moet nu eenmaal wat sneller 'opgroeien' dan de ander door omstandigheden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit vooral. Ik snap het gedrag van mensen van mijn leeftid niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |