Lekker makkelijk jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom
en voordeel van bij ons eigen baas zijn: morgen na gesprek dus vakantie. Ik had mn baas net aan de lijn enzo:
Ok klant voor augustus gaat door?
Baas: Ja
Ik: morgen nog wel gesprek dan met nieuwe?
Baas: Ja
ik: ok, neem ik daarna vakantie.
Baas: ok is goed
hoppaah
Dat is piepjong.quote:
Niet als nje 16 jaar jonger benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ja
Hopelijk zit er voor mij ook wat in
[..]
Dat is piepjong.
En wat is je maximum?quote:
potferdikkie,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, maar je treft ze wel weer hoor![]()
Komt wel goed schatje
Das oud dan jah voor een 19jarigequote:
wat ik zei he, eigen baasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ja
Hopelijk zit er voor mij ook wat in
[..]
Dat is piepjong.
Mooie leeftijd.quote:
Ja, dat zal ik ook zijn hoop ik. Maar dan voor wat andersquote:
snel gerekend jij 19 bent, dan iemand van 35, vind ik dan idd oudquote:
Waarom perse iemand van boven de 30 eigenlijk? Wat maakt hen zoveel specialer dan -30?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef zeefje het volgende:
Het is moeilijk.
Ik val op oudere mannen, maar dat vind ik niks om iets serieus mee te hebben. ben ik net afgestudeerd en hij gepensioneerd. beetje overdreven but you get the point.
Maar ik moet de eerste mag van 30- nog tegenkomen die ik verdomde intrigerend en intteresant vind. En die oprechte interresse in mij heeft. En geen kapsones heeft. En zichzelf is.
En dat heb je pas op latere leeftijdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef zeefje het volgende:
Het is moeilijk.
Ik val op oudere mannen, maar dat vind ik niks om iets serieus mee te hebben. ben ik net afgestudeerd en hij gepensioneerd. beetje overdreven but you get the point.
Maar ik moet de eerste mag van 30- nog tegenkomen die ik verdomde intrigerend en intteresant vind. En die oprechte interresse in mij heeft. En geen kapsones heeft. En zichzelf is.
Nee, is wel leuk voor het oogquote:
Denk aan de mobiele mensen op een telefoonquote:
Ik kies er niet voor om mannen van boven de dertig intrigerender en interresanter te vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom perse iemand van boven de 30 eigenlijk? Wat maakt hen zoveel specialer dan -30?
quote:
dat weet ik niet. Maar de mannen die ik ontmoet heb en die 22/24 waren hadden dat allemaal welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat heb je pas op latere leeftijd
[..]
Nee, is wel leuk voor het oog
Uh blijkbaar wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kies er niet voor om mannen van boven de dertig intrigerender en interresanter te vinden.
ik kan ze daar ook op openenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk aan de mobiele mensen op een telefoon
Is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Door de OP lijkt het meer een SEX SC dan een Relaties SC
kies jij ervoor om het idee om een man te pijpen niet geil te vinden?quote:
Mwah niet perce, denk dat je gewoon moet kijken naar wat jij leuk vindt.quote:
Ik vind seksuele geaardheid toch wel iets anders dan vallen op 'oudere' mannen omdat ze zogenoemd intrigerender en interesanter zijn. Met jouw beredenering is pedofilie/pedoseksualiteit ook de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
kies jij ervoor om het idee om een man te pijpen niet geil te vinden?
volgens mij is dat net zo iets dat als je ondekt dat je homo bent. Je kiest er niet voor, je bent het gewoon. al probeer je dan het andere geslacht nog zo interesant te vinden. het lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |