Nee, al een paar weken dat dit niet lukt voor 2 uur... ach ja.. kan ik vast wennen aan rare slaaptijdenquote:
Ik ben helaas mijn ritme al een tijdje kwijt. Soms gaat het prima (op tijd naar bed en gewoon slapen), soms wil het helemaal nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, al een paar weken dat dit niet lukt voor 2 uur... ach ja.. kan ik vast wennen aan rare slaaptijden
en jij dan?
Ja, dat kan op het momentquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh irritant als je ritme zo ontregeld is.. Nog mogelijkheid om overdag slaap in te halen?
En dank je
yep vrijwillige begeleiding. We ontvangen de deelnemers geven korte instructie, delen de dingen uit dir ze nodig hebben en daarnaast zijn we aanspreekpunt op die dagquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ben je begeleider op de gehandicaptenmiddag of gewoon medewerker op de kermis?
Er staat dit jaar werk van mijn overleden opa op de kermisexpo in tilburg (miniatuurkermis) en ik ben echt mega trots kan er alleen zelf niet heen...
Tot zaterdagochtend 5 uurquote:
Je loog tegen ons!quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Tot zaterdagochtend 5 uur.
Maar vanmiddag wel kranten doen dus helemaal vrij klopt niet
Daar gaat de betrouwbaarheid van dit topicquote:
Dat is een vraag die jij zou moeten beantwoorden!quote:
Ja erg he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
Daar gaat de betrouwbaarheid van dit topic
van gister ?quote:
Die gifjes, misschien daarvoor die notes ?quote:
Lol, jij kunt ze ook inzien met je abbo toch?quote:
Dat zou kunnen, maar denk Ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die gifjes, misschien daarvoor die notes ?
Mijn abbo verloopt morgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol, jij kunt ze ook inzien met je abbo toch?
kan ook nog jahquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar denk Ik niet.
Misschien voor het geklier in het andere topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |