Ik ga dat zo kijken. Ik kijk nu die van UK met Dina tokioquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
JFM heb je ook al die aflevering gezien van Lipstick Moslima's over Hiphop & Islam?
Amenakin <3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga dat zo kijken. Ik kijk nu die van UK met Dina tokioen Amenakin
![]()
Was je me aan t testen of zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, ik weet nog dat je dat schreef, vandaar.
Allebei echtquote:
Omg nee, ik vroeg me gewoon af hoe je dat zou doen met vasten en niet-gelovige Christelijke familie die het niet zo op gelovigen heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was je me aan t testen of zo
Kennen wel genoeg mensen tho, blijven gewoon 2 weken bij sjiieten van tussen de 24 en 29
Draag je ook een niqaab?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Rokken zijn mooi! Ik draag altijd abaya maar ik haal wel jurken en rokken van die leuke outfitjes voor feesten ofzo.
Met tuniekjes/wat langers ofwat? Mijn nichten dragen dat zo tenminste ziet leuk uitt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Allebei echtMashallah. Ik draag geen abaya's. Ik draag skinnyjeans/boyfriend jeans.
tunieken/lange blouse/ lange dunne kimono's.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Met tuniekjes/wat langers ofwat? Mijn nichten dragen dat zo tenminste ziet leuk uitt.
Wallah ik ga zo hard stuk om die van hiphop nogsteeds. Heb hem al eerder paar keer gezien
We couldnt care less.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
stel he, er is sex in de hel (als je daar terecht komt) maar de enige met wie je sex kan hebben zijn lelijke djinia's..
tfoe. awkward.
HHHAHAHAHAHAHA. je mt gewoon luisteren wat ze gaat rappen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg crip. Dat hiphop gedoe. Ik heb hem stopgezet na 8 seconden.Ik weet niet of ik dit wil kijken.
kom jij ook een keer aan je trekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
stel he, er is sex in de hel (als je daar terecht komt) maar de enige met wie je sex kan hebben zijn lelijke djinia's..
tfoe. awkward.
Ze heeft een fijne stem tho.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHAHAHAHAHAHA. je mt gewoon luisteren wat ze gaat rappen.
Ik moet huilen van het lachen.
charmant. goh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom jij ook een keer aan je trekken
Ik kan niet meer kijken man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHAHAHAHAHAHA. je mt gewoon luisteren wat ze gaat rappen.
Ik moet huilen van het lachen.
Klopt, maar ik vind het gewoon zo grappig. Dat was de eerste keer dat ik een vrouw met niqaab dat zag doen. Ze rapt over de islam maar het lijkt wel alsof het gewoon niet wil passen vooral met die andere vrouw naast haar met hijab die de beat helemaal voelt.quote:
GA NAAR 2.53 PLS KIJK DIE VROUWquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer kijken man.Ik kan dit ook niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |