ja op broodquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:12 schreef Starm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eten die gekke dieren elkaar op
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:25 schreef donald_dick het volgende:
Rob Geus wil niet tot pensioen op tv
man man man man
quote:"Mijn houdbaarheidsdatum is nog niet bereikt"
Woooooo! Zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:48 schreef Maraca het volgende:
HoiWat een goed nieuws heb ik zojuist gekregen.
Was enige tijd terug in een kettingbotsing terecht gekomen. Sowieso al 3x kut, maar al helemaal als je de voorste auto bentMaar ik wist 100% zeker in mijn hart dat de persoon achter mij fout zat (en waar die derde persoon vandaan komt is mij tot op de dag van vandaag een absoluut raadsel
)
Vandaag bericht ontvangen van de verzekeringsmaatschappij dat de kosten op de tegenpartij zijn verhaaldBen daar zo ontzettend blij mee! Voelt toch een beetje als gerechtigheid
De achterkant was aardig kapot ja, De kofferbak hebben ze met duckttape dicht moeten plakkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woooooo! Zeker goed nieuws
Was je auto erg beschadigd?
Nou gelukkig dan maar..quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
De achterkant was aardig kapot ja, De kofferbak hebben ze met duckttape dicht moeten plakkenVoor de rest is mijn auto van plastic dus dat 'veerde' direct terug. Maar toen ik mijn auto zag bij het schadebedrijf was hij wel aardig uit elkaar gehaald. Maar gelukkig niet total loss, want het is een lease-auto en dan zou ik een andere auto terug krijgen die een stuk minder is
Neuh, type zakeman die "al 30 jaar en 600.000 km schadevrij reed"quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maar..
Je achterligger was gewoon afgeleid door je dikke kont
En dan raakt die net jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, type zakeman die "al 30 jaar en 600.000 km schadevrij reed"
Hij heeft me de huid aardig volgescholdenquote:
De hommo, terwijl het zijn schuld blijkt te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij heeft me de huid aardig volgescholden
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:48 schreef Maraca het volgende:
HoiWat een goed nieuws heb ik zojuist gekregen.
Was enige tijd terug in een kettingbotsing terecht gekomen. Sowieso al 3x kut, maar al helemaal als je de voorste auto bentMaar ik wist 100% zeker in mijn hart dat de persoon achter mij fout zat (en waar die derde persoon vandaan komt is mij tot op de dag van vandaag een absoluut raadsel
)
Vandaag bericht ontvangen van de verzekeringsmaatschappij dat de kosten op de tegenpartij zijn verhaaldBen daar zo ontzettend blij mee! Voelt toch een beetje als gerechtigheid
Dit, Had er vanmorgen alweer één voor mijquote:
Ben meestal niet iemand die vaak in zijn achterspiegel kijkt dus het zla mij vast ook een keer overkomen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit, Had er vanmorgen alweer één voor mij
Op de snelweg heb je ze ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:57 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je natuurlijk ook geen 70 km/h gaan rijden op een 80 weg. Dan krijg je dit
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op de snelweg heb je ze ookLijkt net of ze stilstaan.
Ik mis de hakenkruisenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de snelweg kan je ze wel makkelijker inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |