Eens, is puur verkapt check-mij-stoer-geneukt hebben. Tevens denkt men dat iedereen dat kutkind 'leuk' vindt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Socios, wat vind je van mensen die stoer doen met hun kind bij de peuterspeelzaal? Het is een beetje te vergelijken met stoerdoeners met een kroket of een glas bier..
Alleen als het in het openbaar gebeurt waar een ander bijvoorbeeld geen fruit tot haar of zijn beschikking heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef De_Dorstige het volgende:
Of mensen die de 'man' denken te zijn met het pellen van een banaan(ook zulke klootzakken}.
De arrogantie waarmee men een banaan pelt. Kijk mij dit eens goed onder de knie hebben en kijk mij eens een superieure manier hebben om een banaan van z'n vel te ontdoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als het in het openbaar gebeurt waar een ander bijvoorbeeld geen fruit tot haar of zijn beschikking heeft.
open lekker zelf een topic. ipv de mijne te verneukenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
De arrogantie waarmee men een banaan pelt. Kijk mij dit eens goed onder de knie hebben en kijk mij eens een superieure manier hebben om een banaan van z'n vel te ontdoen.
Ik ook!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ben benieuwd of Paartlants de anale ontmaagding is bevallen!
Vliegtuig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht
Waarschijnlijk heeft zijn vliegtuig vertraging
Dit!quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef gargamelnl het volgende:
Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij de 15e weer vrij is, maar dat hij niet gelijk gaat FOK!en omdat hij een boel moet regelen.
Maar het is nu godverdomme de 16e en nog steeds geen Paardlants.
Welkom terug.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit!
Maar ben vandaag losgekomen.
Zit nu net een klein uurtje weer thuis.. ben gesloopt, laatste paar dagen amper nog geslapen
ewaquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit!
Maar ben vandaag losgekomen.
Zit nu net een klein uurtje weer thuis.. ben gesloopt, laatste paar dagen amper nog geslapen
Thnxquote:
quote:
Leg ik je nog wel uit.... ik ga hier verder, geen zin om 2 topics bij te gaan houdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jaaa. Het leeft.
Maar waarom heb je 2-3 dagen langer vast gezeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |