Omgekeerd is dat natuurlijk ook waar. Voor beide stellingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jeetje![]()
Hopelijk kan ik jullie ooit nog eens ontmoeten, alhoewel die randstad voor ons provincialen altijd erg ver is.
Ik denk dat johannes mij verkeerd begrepen heeftquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jeetje![]()
Hopelijk kan ik jullie ooit nog eens ontmoeten, alhoewel die randstad voor ons provincialen altijd erg ver is.
Zo zie je maar weer dat je altijd wartaal praat en dat daardoor niemand je meer begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat johannes mij verkeerd begrepen heeft
en ik quote de verkeerde
Huh?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ging toch naar Rotterdam? Je weet hoe ver dat is.
En nu stopt het vrij reizen ook al een maandje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omgekeerd is dat natuurlijk ook waar. Voor beide stellingen.
Waar ga je dan heen? Word je mijn nieuwe buurman?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je altijd wartaal praat en dat daardoor niemand je meer begrijpt.
Doe er wat aan aub.
Station Noord.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen? Word je mijn nieuwe buurman?
nee ben nog thuisquote:
Daar woon ik inderdaad niet, helaasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Station Noord.
Volgens mij woon je daar niet, dus helaas niet.
Ik houd gewoon enorm veel van de muur. Jeetje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was te merken in Curve Fever
Grapje, grapje
Zou je een lasagnehousewarming goed idee vinden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar woon ik inderdaad niet, helaas
Een zeer goed idee. Pax en ik vinden dat erg leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je een lasagnehousewarming goed idee vinden?
Doet me goed om te horen. Jullie horen zeer binnenkort iets erover.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zeer goed idee. Pax en ik vinden dat erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |