De linker is wel leukquote:
Ja de linker is inderdaad een lekker ding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De linker is wel leuk
De rechter is om te kotsen. Ik ken zelfs een advocate die er in de zomer graag zo uitziet... Een universitaire graad is inderdaad geen 100% dat je geen tokkie bent
En alweer moest ik lachen! Naar mannetje jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
BlauweTijger zou hier wel eens tussen kunnen lopen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Bijna het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Goed figuurtje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geeft toch ook nog een hele tijd een account op fok gehad?quote:
zeg nou zelf, dit is eindelijk weer eens een pareltje in KLBquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb een ziekte opgelopen, dat kan niet anders.
Een mevrouw met een grote worst in een wijnglas tussen haar verlepte borsten.quote:
Zoiets dacht ik mij ook al te herinneren maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die geeft toch ook nog een hele tijd een account op fok gehad?
Het is toch een wortel? Daarom snapte ik het niet, ik dacht eerst zal wel iets vega zijn tot ik de vleeswaren zag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een mevrouw met een grote worst in een wijnglas tussen haar verlepte borsten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik mij ook al te herinneren maar ik weet het ook niet zeker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |