Met dip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
Dat voel ik aan met mijn fattysense
ik denk dat het doritos cool american was
wow wp ben je helderziend :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
Dat voel ik aan met mijn fattysense
ik denk dat het doritos cool american was
Jij komt maar een keer hier naar toequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem hem een keer mee naar Groningen, dan kom ik hem vertroetelen
Wil je Pax nu al aan je ouders voorstellen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt maar een keer hier naar toe![]()
![]()
Ik zie het niet.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je Pax nu al aan je ouders voorstellen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tags: anal creampie doggie ass fuck
Aha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tags: anal creampie doggie ass fuck
Ja, grappig man.quote:
Ik vond het een mooi verhaal, heb ik je al eens een filmpje laten zien van mijn hond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hond helpt mijn kat altijd in gevechten tegen andere katten. Als hij het gekrijs hoort moet hij naar buiten![]()
Einde dieren anekdote.
Ben er zelf eigenlijk niet echt blij mee.quote:
Denk dopfles1. Hij haat mij.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qdaott&s=8#.U8Vqf_RdVjI
Ben jij dit :S :S :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
OhDie is wel wat kinderachtig
Deze zijn altijd mooi
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=nnadyo&s=8#.U8Vrdfl_tac
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zijn altijd mooi
Daar zit tenminste nog humor in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zijn altijd mooi
Zulk soort rare dingen zouden nooit in mij opkomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het mooiste blijft de topicpointer nog wel.
"Geen overdreven complimenten als 'Ik wil je neuken' "
Oh. Het staat er geeneens meer.
Do want.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Oorbellen besteld met een engelenvleugel eraan
Juist dat soort reacties maken die topics het lezen waard. Die gasten die met hun complimenten in de broekjes denken te komen zijn echt triest. Net als die vrouwen die daar posten. Vooral als ze op hun pik zijn getrapt als mensen de draak met hun foto's steken. En ondertussen ook nog pronken met alle dm's die ze krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het mooiste blijft de topicpointer nog wel.
"Geen overdreven complimenten als 'Ik wil je neuken' "
Oh. Het staat er geeneens meer.
vind die s&g reeks sowieso wel geinig om af en toe door te bladerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist dat soort reacties maken die topics het lezen waard. Die gasten die met hun complimenten in de broekjes denken te komen zijn echt triest. Net als die vrouwen die daar posten. Vooral als ze op hun pik zijn getrapt als mensen de draak met hun foto's steken. En ondertussen ook nog pronken met alle dm's die ze krijgen
Sowieso geven mannen meer waardering na het geven van een compliment. Samen met Tjacka in het "Heren laat je zien" topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist dat soort reacties maken die topics het lezen waard. Die gasten die met hun complimenten in de broekjes denken te komen zijn echt triest. Net als die vrouwen die daar posten. Vooral als ze op hun pik zijn getrapt als mensen de draak met hun foto's steken. En ondertussen ook nog pronken met alle dm's die ze krijgen
Ik vind wel dat je enigszins moet kunnen incasseren als je daar een foto plaatst, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cool.quote:
Krijg je dat ook wel eens een "beloning" in je DM-box?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso geven mannen meer waardering na het geven van een compliment. Samen met Tjacka in het "Heren laat je zien" topic
Krullebol van mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag never oorbellen omdat mijn krullenbosen als ik het draag zijn ze steil
Die OP die Weissman had gemaakt in s&g pas. Prachtig. En meteen zo'n zure kut die een TR erover maakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind die s&g reeks sowieso wel geinig om af en toe door te bladeren
niet voor die foto's maar juist voor die reactie's
kosteloos vermaak dat
Dit soort DM's kreeg ik wel met regelmaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je dat ook wel eens een "beloning" in je DM-box?![]()
Jouw haar is toch helemaal niet zo krullerig? Of is dat de stijltang?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag never oorbellen omdat mijn krullenbosen als ik het draag zijn ze steil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |