Wow, voorvocht gelekt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nat geworden van de gedachte dat ik jouw lippen sexy lik.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
BlauweTijger zou hier wel eens tussen kunnen lopen.
Niks te klagen eigenlijk, jij dan? Beetje gere-integreerd weer?quote:
Een beetje. Ik ben verwend met temperaturen als 37 graden overdag, dan is 15 graden op je fiets naar je werk wel een beetje knullig. Ik had nog wel wat langer op vakantie gewildquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks te klagen eigenlijk, jij dan? Beetje gere-integreerd weer?
Ik weet niet, ik vind het maar moker warm vandaag eigenlijk, voor m'n gevoel koelt het 's nachts ook echt totaal niet afquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een beetje. Ik ben verwend met temperaturen als 37 graden overdag, dan is 15 graden op je fiets naar je werk wel een beetje knullig. Ik had nog wel wat langer op vakantie gewild
Meen je dit allemaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het maar moker warm vandaag eigenlijk, voor m'n gevoel koelt het 's nachts ook echt totaal niet af. Doe mij maar vorst, dan smaakt de hutspot ook een stuk beter.
nooit gedaan, ben enthousiast, kijk nu al uit naar novemberquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Protip: blokjes oude kaas door je hutspot mengen.
Je kan het altijd nog nu doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nooit gedaan, ben enthousiast, kijk nu al uit naar november
Dan anticipeer je daarop en neem je gewone peen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is nu geen echte winterpeen te krijgen.
TR gemaakt. Hutspot zonder winterpeen kan echt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan anticipeer je daarop en neem je gewone peen.
Smaakt een tikkeltje anders maar boeie.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TR gemaakt. Hutspot zonder winterpeen kan echt niet.
Ik ben op m'n werk te vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo, wie is er op Scheveningen strand te vinden deze week?
lurksterquote:
quote:
quote:
nazorgquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die homo is? Wat triest zeg.
Komt niet heel vaak meer voor, nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]eindelijk weer eens leuke mensen hier idd.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]eindelijk weer eens leuke mensen hier idd.
Heb je de FOK!Knokploeg al naar het adres van die UP rijder gestuurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |