Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Niet op 't forum hier. Hoe jonger en geloviger je bent, hoe meer wijsheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
ik ben vrouw en woon al eeuwen alleen. Ik weet het beter.
Omg Siktin be. Zonder puntjes oo de i.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet op 't forum hier. Hoe jonger en geloviger je bent, hoe meer wijsheid.
Slager doet meerdere vleessoorten in de gehaktmolen, dus je krijgt beetje gemixte smaak (hou niet van schaap). En belangrijker nog: vers gehakte vlees is beter voor bijvoorbeeld hamburgers dan ontdooien van gehakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de Islamitische slager? Tenminste, bij onze slager kun je zelf vragen om gehakt van een bepaald soort vlees te maken en bijv vet toe te voegen etc.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg Siktin be. Zonder puntjes oo de i.
1400watt. Wat ga je nog googlen. Beter vind je niet voor die prijs. En sowieso Kenwood is wel oke/quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ziet er beter uit. Ik Google later wel even mee.
Als het maar roestvrij staal is, goede vermogen heeft en goed uit elkaar te halen is ivm schoonmaken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
1400watt. Wat ga je nog googlen. Beter vind je niet voor die prijs. En sowieso Kenwood is wel oke/
dat was leuuuuuk 😍quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
Haha doet me denken aan de scooby doo touwtjes tijd.
huhhh vage shitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
Ik wist nog dat ik altijd keimisselijk werd en hoofdpijn kreeg van die scooby doo touwtjes.
Ja echt raar. Ik denk door die plastic/chemische lucht die ze haddenquote:
Japanse mayo is lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hebt net iets van 5 soorten mayo ingeslagen. We zijn hier thuis al iets van een paar weken in de weer met een lege mayofles omdat iedereen het steeds vergeet om een nieuwe fles te kopen. Allerlei trucjes uithalen om net dat laatste kleine beetje mayo eruit te krijgen.![]()
Ik ben benieuwd naar die Hellman.
Wij hebben dat altijd met ketchup.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hebt net iets van 5 soorten mayo ingeslagen. We zijn hier thuis al iets van een paar weken in de weer met een lege mayofles omdat iedereen het steeds vergeet om een nieuwe fles te kopen. Allerlei trucjes uithalen om net dat laatste kleine beetje mayo eruit te krijgen.![]()
Jaa wij ook haha maar de ketchup die wij eten verkopen ze hier niet. Het is een hete Turkse ketchup.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben dat altijd met ketchup.
Ketchup.
Heb je ook bij de AH en xenos :3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
Die kwepie mayo? Veel over gehoord maar daarvoor moet ik naar de toko, en dat is een paar km verderop.
Die is lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben een AH, Xenos en Toko maar allemaal in dorp. Geen zin om daarheen te fietsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |