Je bent alweer dronken in de lobby?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WHAT NO MONEY? HERE! SUCK A COCK!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent alweer dronken in de lobby?
Nee hoor, fietsopa is gewoon een epische held.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen zou ik Andersen vervangen voor Bizottwitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 17:41:33Dreamteam 'weg uit eredivisie': Andersen; Janmaat, Beugelsdijk, Rekik, Van Aanholt; Beerens, Poulsen, Tadic; De Jong, Finnbogason, Pellé reageer retweet
Irritant ja. Heb je ineens van die kreunende zondagsfietsers in je wiel hangenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat er met de Tour weer opeens miljoenen mensen op de wielerfiets stappen.
Toen ik koffie ging halen, werd ik bijna aangereden door een (notabene) wielervrouw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Irritant ja. Heb je ineens van die kreunende zondagsfietsers in je wiel hangen
Die kunnen gewoon niet sturenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik koffie ging halen, werd ik bijna aangereden door een (notabene) wielervrouw.
Niet specifiek alle wielrenners maar wel die zich als asociale idioten op de openbare weg begeven.quote:
Zijn genoeg aso's ja, maar je zou t ook eens van de andere kant moeten zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet specifiek alle wielrenners maar wel die zich als asociale idioten op de openbare weg begeven.
Je kan niet 60 op een fietspad rijden en dan verwachten dat vrouwen en kinderen maar aan de kant duiken of zo.
Hoop dat die blijft want zijn positie is nauwelijks in te vullen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
(Nog) niet. Heb wel gelezen dat O Jogo zei dat een bod van 6 miljoen euro werd afgewezen.
Ben benieuwd hoe Van Geel te werk gaat in deze situatie. Deze is in mijn ogen wel heel anders dan 2/3 jaar geleden toen Fer, El Ahmadi, Guidetti, Wijnaldum, Vlaar vertrokken. En Van Geel staat er niet om bekend dat hij goed om kan gaan met een aardig transferbudget.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop dat die blijft want zijn positie is nauwelijks in te vullen.
Janmaat ook weg naar Newcastle er blijft niks over van de oude garde.
Snap dat niet zo snorfiets = 25 moet je examen voor doen alles maar zo'n elektrische fiets mag kennelijk gewoon.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn genoeg aso's ja, maar je zou t ook eens van de andere kant moeten zien.
T grootste gevaar op de Nederlandse fietspaden zijn op dit moment de bejaarden op ebikes. 25 km per uur is veel te hard voor die oudjes. Daar gaan nog veel doden bij vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |