Dividend betreft trouwens 4 procent per jaar. Tevens een prestatiedividend bij bijv. een kampioenschap maar naar verluid ook bij behalen van Europees voetbal a 2%. Tevens krijgen zij belevingsrechten (bijv. businessseats en goede parkeerplaatsen).quote:Zo wordt er, zolang Feyenoord geen (positief) vermogen heeft van ¤ 3 miljoen of meer, geen rente of dividend uitgekeerd.
Met andere woorden, ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaat.quote:Daarnaast staan over de terugkoopregeling van de aandelen drie verschillende regels in de investeringsovereenkomst:
(a) Feyenoord is verplicht om op eerste verzoek van de VvF (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen,
(b) Feyenoord heeft het recht om (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen en
(c) Feyenoord heeft te allen tijde recht om de aandelen (geheel of gedeeltelijk) terug te kopen met het oog op doorverkoop. Overigens kunnen de VvF de aandelen ook gewoon doorverkopen. Feyenoord schijnt in dat geval een doorverkoop alleen te kunnen blokkeren als binnen drie maanden ongeveer eenzelfde prijs betaald wordt voor de aandelen.
Transferbedragen bedoel je? Waarschijnlijk omdat clubs willen verbergen hoeveel geld er verdwijnt in zakken van tussenpersonenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:33 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand waarom die bedragen niet publiekelijk bekend gemaakt worden?
Wat is dit voor interessant doen zeg
Als Kongolo geblesseerd is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Happel het volgende:
Rutten is gewoon net zo snel als Boulahrouz
[ afbeelding ]
Nou, dat geeft mij goede hoop.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Der Kannibal houdt hem lachend bij. Wat een snelheidsduivelquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk terugkopen dus. Hadden de supporters niet met dat ene miljoen ook aandelen gekocht? Krijgen zij ook geld terug?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef Lastpost het volgende:
Overigens wel wat interessante zaken nu natuurlijk, met de invloed van onze 'vrienden' ...
[..]
Dividend betreft trouwens 4 procent per jaar. Tevens een prestatiedividend bij bijv. een kampioenschap maar naar verluid ook bij behalen van Europees voetbal a 2%. Tevens krijgen zij belevingsrechten (bijv. businessseats en goede parkeerplaatsen).
Het eigen vermogen was voor deze transfers 6 miljoen euro negatief.
[..]
Met andere woorden, ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaat.
Daar hebben ze Verhoek z'n salaris mee betaald.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk terugkopen dus. Hadden de supporters niet met dat ene miljoen ook aandelen gekocht? Krijgen zij ook geld terug?
Dat zeker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:02 schreef Typisch het volgende:
Zou wel geniaal zijn als De Vrij naar United gaat. Waar Wijnaldum nog in de Eredivisie actief zal zijn volgend seizoen en Fer lijkt te gaan naar een laagvlieger in de Premier League.
Wijnaldum en Fer worden gewoon prima spelers, hebben beide genoeg kwaliteiten om de (sub)top van Europa te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker.
Toch verwacht ik dat Fer nog wel stappen gaat maken. Hij doet er alleen wat langer over.
Vind het ook een bedrag, maar had gezien zijn contract tot 2016 wel iets meer verwacht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed bedrag. Van Geel heeft zijn centen binnen, Kongolo kan doorschuiven en ik denk dat Martins Indi zelf heel erg graag naar Porto wou gezien zijn afkomst en verleden. Wellicht kan het bedrag nog oplopen door bonussen etc.
Hmm ik heb juist me twijfels over Fer. Laat nog steeds vaak z'n mannetje lopen. Die fout lijkt hij maar nooit af te leren. Zijn balbehandeling is ook niet erg vooruit gegaan. Hij speelde ook niet altijd bij Norwich, en daar komt bij dat hij in zijn jonge carričre al 4/5 keer langdurig geblesseerd is geweest. Ook dit WK was het na 1 invalbeurt alweer over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker.
Toch verwacht ik dat Fer nog wel stappen gaat maken. Hij doet er alleen wat langer over.
Na het EK2016 weer van die klappers maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:12 schreef Lastpost het volgende:
En ik mag toch hopen dat ik binnen enkele dagen de berichten mag lezen dat Kongolo, Clasie, Böetius en Vilhena een verbeterd en verlengt contract hebben getekend.
Die heeft deze hele transferwindow LETTERLIJK voorspeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer worden gewoon prima spelers, hebben beide genoeg kwaliteiten om de (sub)top van Europa te halen.
Maar dat De Vrij de eerste zou zijn die de stap serieus zou maken van die generatie hadden maar weinig mensen verwacht denk ik. Op HMF na natuurlijk.
Die gozer heeft ondertussen alles al voorspelt. Moet er weleens iets goeds tussen zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die heeft deze hele transferwindow LETTERLIJK voorspeld.
Geluk en Feijenoord gaat vaak niet samen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:38 schreef Lastpost het volgende:
Je moet gewoon wat geluk hebben in de loting(en) én in wedstrijden. Die potjes tegen Kiev en Kuban thuis.
Des te mooier als het wel een keertje lukt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Geluk en Feijenoord gaat vaak niet samen.
Geluk dwing je af.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Geluk en Feijenoord gaat vaak niet samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |