SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Daar had ik toch tot 8 uur voor? (zie nu 00.00?) Ik gaf in de PM volgens mij aan, dat voor de spelers waar ik niet op bied, ik ze ook niet meer hoef en dat geld gebruik voor nieuwe spelers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:19 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ook moet Nick-GizMo nog een aantal spelers doorgeven en moet Ciscus een 2de veiling doen (Waarom biedt je dan ook allebei hetzelfde op Manolev).
Ook hiervoor geldt: Niet voor 6 uur is speler kwijt!
Ben vanavond pas weer laat thuis, dus dan geef ik nieuwe spelers door
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ok, was voor mij wat onduidelijk. Dan heb je inderdaad tot 12 uur voor nieuwe spelers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik toch tot 8 uur voor? (zie nu 00.00?) Ik gaf in de PM volgens mij aan, dat voor de spelers waar ik niet op bied, ik ze ook niet meer hoef en dat geld gebruik voor nieuwe spelers.
Ben vanavond pas weer laat thuis, dus dan geef ik nieuwe spelers door![]()
Geen probleem, nu is het opgelostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:30 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ok, was voor mij wat onduidelijk. Dan heb je inderdaad tot 12 uur voor nieuwe spelers.(toch
?)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik regel dat, wat is er aan de hand?:P Heb je je lijst al af?:Pquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:49 schreef Super-B het volgende:
Wie heeft de leiding met betrekking tot de veiling en regelt al dat gedoe?![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik regel dat, wat is er aan de hand?:P Heb je je lijst al af?:P![]()
Hem kennende issie in slaap gesukkeldquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hem kennende issie in slaap gesukkeld![]()
![]()
![]()
Dan verliest hij z'n veilingen over 2 uur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hem kennende issie in slaap gesukkeld
I love my mispoken words.![]()
Hovv lokpost!quote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 5 spelers voor wie ik moet bieden. Had ik niet verwacht.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Volgens mij klopt die lijst niet helemaal. Ik heb op een speler 7 miljoen pond geboden en bij winnende prijs staat 5 miljoen pond![]()
Zoals eerder geroepen, hecht niet teveel waarde aan de percentages en waardes. Die zijn niet correct omdat veilingen nog niet afgerond zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef SiebeJ het volgende:
Volgens mij klopt die lijst niet helemaal. Ik heb op een speler 7 miljoen pond geboden en bij winnende prijs staat 5 miljoen pond![]()
Zal ik Hovv eens wakkerbellen?
Hovv neemt niet op
Guilty as charged.quote:
Heb 'm in een game gehad en werd één van de beste spelers ter wereld.
(en ja, ik ken negatieve PA)I love my mispoken words.![]()
Mjaquote:
Gomez is baasquote:Je hebt zeker ook Jonatan Silva gekocht?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Guilty as charged.
(en ja, ik ken negatieve PA)![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef SiebeJ het volgende:
Wie heeft er 19 miljoen op Salvio geboden?![]()
![]()
Nee. Wel in m'n FM games gehad, maar ik verwachtte veel tegenstand en ging voor Digne in de plaats.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gomez is baas
[..]
Je hebt zeker ook Jonatan Silva gekocht?I love my mispoken words.![]()
Ben benieuwd wie er nog meer Sakai wilde hebben, had niet gedacht dat het tot een veiling zou komen.![]()
Hovv geeft tekenen van leven
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:21 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer Sakai wilde hebben, had niet gedacht dat het tot een veiling zou komen.
Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:
Ik was ff naar de bakker jaquote:
Mag dat om 4 uur smiddags![]()
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik was ff naar de bakker ja
![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nee, niet als er belangrijker zaken zijn!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik was ff naar de bakker ja
![]()
![]()
moet nog 3 nieuwe spelers zoeken.
ik had een schaduwlijst maar deze spelers zijn niet meer beschikbaar.
ben vanavond zeker niet voor 11 uur thuis dus nu zoeken zonder fm![]()
![]()
Kusje op je snikkel.quote:
Goed, de veilingen! ns ff zien...Children of the night. What music they make.![]()
Zeker, maar wel flinke stijging tov marktwaardequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Guilty as charged.
(en ja, ik ken negatieve PA)al heb ik me daar ook heel erg schuldig aan gemaakt
![]()
![]()
Worden de waardes waarvoor de spelers zijn gekocht, verwerkt in FM? Want de transferwaarde zou namelijk ververst moeten worden naar de aankoopwaarde van de deelnemers.![]()
Welke van jullie grapjassen hebben ook al na mijn 2e en 3e keuze voor een keeper ook al mijn 4e keuze gekozen.(Sebastian Sosa)![]()
Nee, je behoudt de oude waarde. Het uitgegeven geld gaat alleen van je budget af!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:01 schreef Super-B het volgende:
Worden de waardes waarvoor de spelers zijn gekocht, verwerkt in FM? Want de transferwaarde zou namelijk ververst moeten worden naar de aankoopwaarde van de deelnemers.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef HamburgerHenk het volgende:
Welke van jullie grapjassen hebben ook al na mijn 2e en 3e keuze voor een keeper ook al mijn 4e keuze gekozen.(Sebastian Sosa)![]()
Ik niet trouwens
![]()
![]()
Alle biedingen zijn gedaan! Alleen nog 1 bieding open voor ronde 1 (2 man met hetzelfde bod!)
Ik ga zodadelijk iedereen die nog niks heeft gehad een screen sturen met alle speler die hij wel en niet mag houden. Een aantal van jullie heeft deze screen al!![]()
![]()
Ik niet!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef HamburgerHenk het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Alle biedingen zijn gedaan! Alleen nog 1 bieding open voor ronde 1 (2 man met hetzelfde bod!)
Ik ga zodadelijk iedereen die nog niks heeft gehad een screen sturen met alle speler die hij wel en niet mag houden. Een aantal van jullie heeft deze screen al!
Wie is mijn concurrent? Ik mag het nu weten neem ik aan, aangezien ik al geboden heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik ga zodadelijk iedereen die nog niks heeft gehad een screen sturen met alle speler die hij wel en niet mag houden. Een aantal van jullie heeft deze screen al!![]()
![]()
kom vechten danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Super-B het volgende:
[..]
Wie is mijn concurrent? Ik mag het nu weten neem ik aan, aangezien ik al geboden heb.Children of the night. What music they make.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef SiebeJ het volgende:
Wie heeft er 19 miljoen op Salvio geboden?![]()
Hahaha ik!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:04 schreef HamburgerHenk het volgende:
![]()
IT'S ONquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ja die veiling ga je niet winnen. Geen zin om nog een keeper te moeten kiezen.
Ben benieuwd of je tegen mijn sloot aan geld op kanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ja die veiling ga je niet winnen. Geen zin om nog een keeper te moeten kiezen.![]()
Dit keer wel naar de goeie sturen he!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef Hobbel_Rob het volgende:
![]()
Ik stuur het gewoon weer naar Sway, die had er duidelijk meer verstand van...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Dit keer wel naar de goeie sturen he!![]()
Gaan we sowieso starten vandaag of..?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Zodra alle teams compleet zijn, er komen nog een hoop spelers wissels aan!![]()
Heb 4 spelers die overboden zijn, kan ik nog terugbieden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Zodra alle teams compleet zijn, er komen nog een hoop spelers wissels aan!Children of the night. What music they make.![]()
Ik de 2e Divisiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:37 schreef Super-B het volgende:
[..]
84,6M uitgegeven, mijn team is ook compleet.![]()
![]()
Ik ga de competitie domineren!
Hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik stuur het gewoon weer naar Sway, die had er duidelijk meer verstand van...![]()
![]()
![]()
Nee, je zult hiervoor dus nieuwe spelers moeten kiezen! Anders blijven we aan het bieden he!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb 4 spelers die overboden zijn, kan ik nog terugbieden?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:41 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Nee, je zult hiervoor dus nieuwe spelers moeten kiezen! Anders blijven we aan het bieden he!
Dus die 4 spelers ben ik voorgoed kwijt?
Wist ik niet, anders had ik hoger geboden.
Magoed, dit is maar een testronde.Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb mijn resterende budget van om en nabij de 10 mil er tegen aangegooid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je tegen mijn sloot aan geld op kan![]()
Voor Sosa?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:48 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ik heb mijn resterende budget van om en nabij de 10 mil er tegen aangegooid.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:48 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ik heb mijn resterende budget van om en nabij de 10 mil er tegen aangegooid.![]()
Iedereen heeft als het goed is een PM gehad! Jullie hebben tot 00:00 uur de tijd om weer nieuwe spelers te kiezen. Daarna verlies je automatisch je spelers.
Ik ga zometeen weer volle bak aan het verwerken van de nu al binnenstromende wijzigingen. Tussendoor ook nog even mijn eigen spelers vervangen! Moet er nog 8 ofzo...
[ Bericht 0% gewijzigd door Hobbel_Rob op 15-07-2014 18:46:48 ]![]()
Pierrequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef HamburgerHenk het volgende:
[ afbeelding ]
Met Sosa dus nog inafwachting(maar die win ik toch wel)
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef HamburgerHenk het volgende:
Met Sosa dus nog inafwachting(maar die win ik toch wel)
Ik bied gewoon 11M, klaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef HamburgerHenk het volgende:
[ afbeelding ]
Met Sosa dus nog inafwachting(maar die win ik toch wel)![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Soms moet je een gevecht ontlopen om er beter uit te komen op de lange termijn.![]()
![]()
#lexieinoranjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:58 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Die avatar toont aan dat je het nog zou doen ook.
Dit heb ik bijvoorbeeld gedaan bij Bony. Die had ik laten lopen omdat ik Drmic had op mijn shortlist.quote:![]()
Hahahaha niet fucken met Lex!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:58 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Die avatar toont aan dat je het nog zou doen ook.
Wie heeft André Hahn trouwens? Die heeft een afkoopsom van 2.5M in z'n contract he![]()
![]()
Ik niet, maar ben zo bang dat een van mijn spelers een of rare clausule/ubersalaris heeft, aangezien ik daar helemaal niet naar gekeken hebquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahahaha niet fucken met Lex!!
Wie heeft André Hahn trouwens? Die heeft een afkoopsom van 2.5M in z'n contract he![]()
![]()
Als jij niet fuckt met Sosaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
Veilingen zijn nu dus afgelopen. Jullie hebben tot 0:00u vannacht om nieuwe spelers te kiezen! Vergeet niet dat deze niet op de 'gekozen spelers' lijst mag staan.
Daarna zal ik alle spelers nog over moeten hevelen, dus we zullen pas morgen écht kunnen beginnen.I love my mispoken words.![]()
En wat nou als ik een 5e, 6e en 7e keuze keeper moet kiezen, mensen kiezen blijkbaar dezelfde kneuzen als ik![]()
![]()
Ik vol verwachting tot 18:00 wachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef Sejt het volgende:
Veilingen zijn nu dus afgelopen. Jullie hebben tot 0:00u vannacht om nieuwe spelers te kiezen! Vergeet niet dat deze niet op de 'gekozen spelers' lijst mag staan.
Daarna zal ik alle spelers nog over moeten hevelen, dus we zullen pas morgen écht kunnen beginnen.
Anti-climax dit.![]()
Dit wil ik ook wel weten, heb vanmiddag nieuwe spelers ingezonden, maar wat als deze nu ook weer door anderen gekozen worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef HamburgerHenk het volgende:
En wat nou als ik een 5e, 6e en 7e keuze keeper moet kiezen, mensen kiezen blijkbaar dezelfde kneuzen als ik![]()
Ik kies een andere, no worriesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef HamburgerHenk het volgende:
Als ik alle waardes in de screenshot bij elkaar op tel kom ik op 81.646.000 uit.
Maar onder de streep staat een totaal bedrag van 97.460.000.
Ik zie niet echt waar het verschil vandaan kan komen..
Kan het zijn dat die 97 miljoen niet klopt?![]()
Er komen misschien nog wel meer veilingen toch? als mensen weer dezelfde spelers kiezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef Sejt het volgende:
Daarna zal ik alle spelers nog over moeten hevelen, dus we zullen pas morgen écht kunnen beginnen.
Daarnaast zitten (wat ik zo snel gezien heb) Ajax en Feyenoord dicht bij het maximum wat van 1 club mocht.No bitch to me![]()
Ik heb direct Viviano vastgelegd als tweede keeperquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef HamburgerHenk het volgende:
En wat nou als ik een 5e, 6e en 7e keuze keeper moet kiezen, mensen kiezen blijkbaar dezelfde kneuzen als ik
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
![]()
We lopen daarnaast ook nog het risico op dubbele keuzes, zodra ik deze spot stuur ik een berichtje met de mogelijkheid om te bieden of te wijzigen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef Sejt het volgende:
Daarna zal ik alle spelers nog over moeten hevelen, dus we zullen pas morgen écht kunnen beginnen.![]()
Ah, okay, dan neem ik aan dat het tot nu toe goed zit met mijn vervangersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
We lopen daarnaast ook nog het risico op dubbele keuzes, zodra ik deze spot stuur ik een berichtje met de mogelijkheid om te bieden of te wijzigen!![]()
![]()
Jaaa posten met die hap!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef Super-B het volgende:
Zijn jullie geïnteresseerd in mijn sterrenteam?![]()
![]()
ja, de persoon die als laatste is krijgt een PM terug of ij bieding aan wil gaan of dat hij zelf vrijwillig wisselt!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ah, okay, dan neem ik aan dat het tot nu toe goed zit met mijn vervangers![]()
Als ik alle waardes in de screenshot bij elkaar op tel kom ik op 81.646.000 uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
ja, de persoon die als laatste is krijgt een PM terug of ij bieding aan wil gaan of dat hij zelf vrijwillig wisselt!
De verloren veilingen zijn ook meegerekend daarin geloof ik. (in mijn screenie hierboven bijvoorbeeld vlaar tegen mijn 125% bieding, terwijl ik hem dus niet aan de haak heb weten te slaan)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Als ik alle waardes in de screenshot bij elkaar op tel kom ik op 81.646.000 uit.
Ja die heb ik er al bij opgeteld, maar dan nog klopt het dus nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef Roceco het volgende:
[..]
De verloren veilingen zijn ook meegerekend daarin geloof ik. (in mijn screenie hierboven bijvoorbeeld vlaar tegen mijn 125% bieding, terwijl ik hem dus niet aan de haak heb weten te slaan)![]()
Ik ga het even nakijken!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef Swaytje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk, ik heb ergens een fout gemaakt... Controleer dus altijd goed alles! Ik ben ook maar eens mens!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef Swaytje het volgende:
[..]
![]()
Precies, kan gebeurenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb ergens een fout gemaakt... Controleer dus altijd goed alles! Ik ben ook maar eens mens!Heb m'n nieuwe lijstje gestuurd
En een berichtje erachteraan omdat ik een idioot ben![]()
![]()
Zo nieuwe spelers ook weer doorgeven, blijft een kut werk zo
Zal wel weer bieden worden waarschijnlijk
Ha, had Wesley Dammers nog net op het laatst geschrapt, gelukkig maar, anders had iemand van ons waarschijnlijk X000% voor hem betaaldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 37.930.000 over
Eigenlijk zonde. En ik ben een AMR vergeten.![]()
![]()
Dat lijkt me wel heel sterk lolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef SiebeJ het volgende:
Begrijp ik het goed dat je van de biedingen die je verloren hebt dus ook je budget verloren bent?![]()
Nee, dat krijg je terugquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef SiebeJ het volgende:
Begrijp ik het goed dat je van de biedingen die je verloren hebt dus ook je budget verloren bent?![]()
dit dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef YouriNL het volgende:
Hopelijk zijn de veilingen nu over, vind het echt vreselijk!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja? Vindt het wel iets hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef YouriNL het volgende:
Hopelijk zijn de veilingen nu over, vind het echt vreselijk!![]()
![]()
Die wordt vast door Verlinde aangesteld als mental coachquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Roceco het volgende:
[..]
Vagner Love
Mis wel een beetje excuusneger John Williams
Volgens mij ben ik de enige met 2 keepers
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met 2 keepers.
![]()
Eentje voor de reserves!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met 2 keepersHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Drie keepers voor mijn team. Een ervaren keeper en twee keepers die het mogen uitvechten voor de basis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met 2 keepers![]()
Komen toch regens in de reserves, dus geen probleemquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Willy en Emiliano mogen het gaan uitvechten, Dominguez is puur voor de noodquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Drie keepers voor mijn team. Een ervaren keeper en twee keepers die het mogen uitvechten voor de basis.
Precies: Buffon en Anton Schrufkshahflfjsjal van Spartak!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Drie keepers voor mijn team. Een ervaren keeper en twee keepers die het mogen uitvechten voor de basis.![]()
![]()
Eigenlijk wel ondankbaar dat ik Hahn als reserve heb achter Courtois
Edit: en nog een of andere flippo van FC Metz
[ Bericht 5% gewijzigd door Roceco op 15-07-2014 19:56:25 ]![]()
Willy Caballero zit nu bij Man City, waarom vraag ik mij ook afquote:
Veel simuleren danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef Super-B het volgende:
Kan ik nog iets doen? Want ik voel alsof ik weinig inbreng heb gehad als één van de organisatoren.![]()
![]()
Veel simuleren is bij mij op een extreem hoog tempo als je het je nog kunt herinneren in de FOK! als speler reeksquote:Alleen moest ermee stoppen i.v.m. tentamens.
![]()
Ik had er 7 kunnen hebben ondertussenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige met 2 keepers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ik had er 7 kunnen hebben ondertussen
Inbox van mijn PM's was leeg! Nu zit ik op 17% haha
Ik mis nog van 6 mensen de nieuwe spelers en verder zijn er nog een paar kleine dingetjes bezig (denk aan dubbele spelers e.d.)![]()
Ben bezig!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:06 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Inbox van mijn PM's was leeg! Nu zit ik op 17% haha
Ik mis nog van 6 mensen de nieuwe spelers en verder zijn er nog een paar kleine dingetjes bezig (denk aan dubbele spelers e.d.)![]()
![]()
Hopelijk ben ik nu klaar
Je hebt er 1 verloren?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
1 gewonnen, maar telkens als ik me team heb blijkt dat die toch al gekozen is maar niet op de lijst staatquote:.
![]()
Kinderziektes... valt mij ook wat tegen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Hermanna het volgende:
[..]
1 gewonnen, maar telkens als ik me team heb blijkt dat die toch al gekozen is maar niet op de lijst staat.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Jorwol het volgende:
PM verstuurd, hopelijk is mijn team nu rond![]()
En ik ook weerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Jorwol het volgende:
PM verstuurd, hopelijk is mijn team nu rond
Hobbel, kan je ff reageren op de PM?
Moet er vandoor namelijk
zie PM!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hobbel, kan je ff reageren op de PM?
Moet er vandoor namelijk![]()
Ik neem even pauze! Nog 4 deelnemers en dan zijn we eindelijk klaar. Wat een bak ellende zijn die veilingen!
Je mag me PM-en stuur ik alles door naar Sejt en dan maakt hij de laatste loodjes vanavond af!
IK HEB ER ZIN IN!![]()
Is nog wel voor verbetering vatbaar dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik neem even pauze! Nog 4 deelnemers en dan zijn we eindelijk klaar. Wat een bak ellende zijn die veilingen!
Je mag me PM-en stuur ik alles door naar Sejt en dan maakt hij de laatste loodjes vanavond af!
IK HEB ER ZIN IN!
Misschien volgende keer ander systeem ..![]()
Kan helaas niet zonder veilingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Hobbel_Rob het volgende:
IK HEB ER ZIN IN!
Anders volgende keer gewoon klonen aanmaken![]()
![]()
Klonen is niet leuk man, dan lopen er straks 10 Balanta's rond, dan worden mensen niet meer creatief.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef ambiance het volgende:
[..]
Kan helaas niet zonder veilingen.
Anders volgende keer gewoon klonen aanmaken![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klonen is niet leuk man, dan lopen er straks 10 Balanta's rond, dan worden mensen niet meer creatief.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klonen is niet leuk man, dan lopen er straks 10 Balanta's rond, dan worden mensen niet meer creatief.![]()
Zijn meer dan genoeg spelers in de database. Dan maar voor de mindere goden kiezen. De talenten kiezen houdt niet meteen in dat je ook succesvol bent.![]()
Je kan ook gewoon draftenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef ambiance het volgende:
[..]
Kan helaas niet zonder veilingen.
Anders volgende keer gewoon klonen aanmaken.
![]()
Het compenseert wel als je club een slechte coach heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:27 schreef Happel het volgende:
Zijn meer dan genoeg spelers in de database. Dan maar voor de mindere goden kiezen. De talenten kiezen houdt niet meteen in dat je ook succesvol bent.![]()
Volgende ronde wil ik wel het stokje overnemen en de boel ook automatiseren. Heb naar mijn idee té weinig inbreng gehad in deze ronde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
Zou het niet geautomatiseerd kunnen worden , minder werk voor hobbel_rob.![]()
Dit. Teamcohesie is ook belangrijk en je manager al helemaal, mooi dat dat altijd een gok isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:27 schreef Happel het volgende:
Zijn meer dan genoeg spelers in de database. Dan maar voor de mindere goden kiezen. De talenten kiezen houdt niet meteen in dat je ook succesvol bent.
ik heb veel spelers 30+. is me niet opgevallen toen ik team samenstelde....
dat zou het 2e +3e seizoen weleens een probleem kunnen worden.![]()
Veel spelers die ouder dan 30 jaar zijn of meer dan 30 spelers?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef 44rdbei het volgende:
Ik wil je wel succes wensen, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef SiebeJ het volgende:
Man, moet nog 10 nieuwe spelers zien te vinden.. Wish me luck![]()
Er zijn namelijk qua talenten weinig over.Je bent dus waarschijnlijk genoodzaakt om 10 afgeschreven spelers te halen.
![]()
![]()
Gewoon 1 dure halen en de rest wordt aangemaakt door de simulatorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef SiebeJ het volgende:
Man, moet nog 10 nieuwe spelers zien te vinden.. Wish me luck.
![]()
Bij Henk's Angels is het #jongejongens #goeiekoppieseropquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef 44rdbei het volgende:
Bij FC Creme de la Creme is het #WinnenEnNogEensWinnen #AlleenHetResultaatTelt en #JUICHEN!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Roceco het volgende:
[..]
Bij Henk's Angels is het #jongejongens #goeiekoppieserop![]()
Negative. Je 1e team wordt niet persé aangevult tot 25 spelers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon 1 dure halen en de rest wordt aangemaakt door de simulator.
Het zou goed kunnen dat ik er niet aan tien komen jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon 1 dure halen en de rest wordt aangemaakt door de simulator.
![]()
Zorg gewoon dat je een solide 18 a 20 spelers hebt en gooi er vijf -100k pond spelers bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat ik er niet aan tien komen ja![]()
Zijn nog genoeg goede spelers imo.. Zeker in de "middelmaat" categorie waar je toch aan komt met 4 miljoen gemiddeld per speler budget.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik wil je wel succes wensen, maar ik vrees het ergste.![]()
Er zijn namelijk qua talenten weinig over.Je bent dus waarschijnlijk genoodzaakt om 10 afgeschreven spelers te halen.
![]()
![]()
ik vraag me af of al die talenten teams het gaan redden, je zal toch een beetje balans in je elftal moeten hebben.![]()
Er is ook het risico dat die talenten weggekocht gaan worden en/of na 3 jaar de deur uit lopen. Alleen (top)talenten is ook niks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef 44rdbei het volgende:
ik vraag me af of al die talenten teams het gaan redden, je zal toch een beetje balans in je elftal moeten hebben.I love my mispoken words.![]()
Ik heb aan mijn kant misschien te weinig talenten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er is ook het risico dat die talenten weggekocht gaan worden en/of na 3 jaar de deur uit lopen. Alleen (top)talenten is ook niks.
Ik wist niet van het bestaan van Genie scout af.
gebruik altijd mij scouts ingame ( niet dat ik het heel vaak speel)![]()
Bram van Polen is nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef SiebeJ het volgende:
Man, moet nog 10 nieuwe spelers zien te vinden.. Wish me luck![]()
18 van mijn 25 spelers moest ik voor veilen, en heb er maar 1 gewonnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn kant misschien te weinig talenten.
Ik wist niet van het bestaan van Genie scout af.
gebruik altijd mij scouts ingame ( niet dat ik het heel vaak speel)Dus zo handig is geniescout ook niet want iedereen kiest namelijk hetzelfde.
![]()
Rene van de Brink is ook nog beschikbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Bram van Polen is nog beschikbaar.![]()
Gaarne namen van spelers goed spellen!! Beetje laat om te zeggen misschien, maar het kost mij extra tijd om spelers op te zoeken, als het me al lukt.I love my mispoken words.![]()
gewoon de namen van de http://www.transfermarkt.co.uk/ kopieren toch...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Sejt het volgende:
Gaarne namen van spelers goed spellen!! Beetje laat om te zeggen misschien, maar het kost mij extra tijd om spelers op te zoeken, als het me al lukt.![]()
Ja, dat is het minste inderdaad. Maar daar gaat het soms al foutquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
gewoon de namen van de http://www.transfermarkt.co.uk/ kopieren toch...
Welke posities zoek je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat ik er niet aan tien komen ja![]()
http://puu.sh/actNZ/3293182d32.pngquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Sejt het volgende:
Gaarne namen van spelers goed spellen!! Beetje laat om te zeggen misschien, maar het kost mij extra tijd om spelers op te zoeken, als het me al lukt.
Ik had Thorgan wel goed opgeschreven. Alleen hier staat het wel fout.![]()
Idem, mijn Courtois is in Curtois veranderd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
http://puu.sh/actNZ/3293182d32.png
Ik had Thorgan wel goed opgeschreven. Alleen hier staat het wel fout.
Heb het inschrijvingsformulier nog en daar staat het goed.![]()
Hoe hebben jullie je team eigenlijk bij elkaar gezocht? Ik heb vrijwel iedereen al eens ingame gehad, scheelt wel, want dan weet je wel meteen hoe goed iedereen is en wordt![]()
![]()
zoveel mogelijk spelers inladen en dan filteren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Jorwol het volgende:
Hoe hebben jullie je team eigenlijk bij elkaar gezocht? Ik heb vrijwel iedereen al eens ingame gehad, scheelt wel, want dan weet je wel meteen hoe goed iedereen is en wordt
proberen dat spelers een beetje zelfde taal hebben en elke positie 2 keer bezet.
en koopjes jagen
En de nl competitie niet gebruiken dat is vragen om veilingen![]()
Mijn team bestaat ook vooral uit bekenden uit m'n FM13 en FM14 games.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Jorwol het volgende:
Hoe hebben jullie je team eigenlijk bij elkaar gezocht? Ik heb vrijwel iedereen al eens ingame gehad, scheelt wel, want dan weet je wel meteen hoe goed iedereen is en wordtI love my mispoken words.![]()
Zo zag mijn team eruit, zo zie je wie ik allemaal heb verloren.
Behalve Chalobah die heb ik wel gewonnen.
![]()
Transfermarkt.co.uk. en dan in de top 50 zoeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Jorwol het volgende:
Hoe hebben jullie je team eigenlijk bij elkaar gezocht? Ik heb vrijwel iedereen al eens ingame gehad, scheelt wel, want dan weet je wel meteen hoe goed iedereen is en wordt![]()
Met alle respect, maar als je 17/18 veilingen verliest, wat voor schijntjes heb je dan geboden? (Gnabry heb je aan mij verloren trouwens, gnagnagnaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
![]()
Jezus en ik dacht dat ik veel veilingen hadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romero heb ik trouwens gewonnen![]()
![]()
Ik heb overal maar 15% gebodenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je 17/18 veilingen verliest, wat voor schijntjes heb je dan geboden? (Gnabry heb je aan mij verloren trouwens, gnagnagna)
![]()
![]()
Ik heb heel agressief geboden (minstens 200%, behalve op Gabbiadini), zodat ik ook bijna m'n hele budget op heb gemaakt, maar wel de spelers heb die ik wilde. (en salarishuis niet boven de 250k per week)I love my mispoken words.![]()
Emre can had ik ook. Maar niet op geboden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest had ik niet.![]()
Via Transfermarkt.co.uk waar ik naar de leeftijd van de spelers, het systeem dat mijn manager moet spelen en de waarde en flexibiliteit van de spelers keek. FM 14 heb ik sinds kort, maar daar heb ik niet gekeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Jorwol het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar meer omdat ik geen schaduwlijst had. Volgende keer maar eens meer tijd ervoor pakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Sejt het volgende:
Ik heb heel agressief geboden, zodat ik ook bijna m'n hele budget op heb gemaakt, maar wel de spelers heb die ik wilde. (en salarishuis niet boven de 250k per week)![]()
Editor gekeken en gefilterd op personen die in duitsland zijn geboren of spreken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Jorwol het volgende:
Had eerst ook heel erg op salaris gelet, maar moest mijn vervangers kiezen zonder FM, dus weet niet hoeveel ze nu verdienen. Trouwens Sejt, klopt het dat ik nog geen pm heb gehad over de vervangers die ik vanavond gekozen heb? Ga op een gegeven moment wel pitten en morgen moet ik werkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Sejt het volgende:
Ik heb heel agressief geboden (minstens 200%, behalve op Gabbiadini), zodat ik ook bijna m'n hele budget op heb gemaakt, maar wel de spelers heb die ik wilde. (en salarishuis niet boven de 250k per week)![]()
![]()
Ik had juist heel bleu geboden (overal 20%). Toch nog een wonder dat ik 3 van de 5 veilingen won. Hahn en Bennett wel verloren, al waren die wel vervangbaar. Ik had er drie laten lopen omdat ik betere alternatieven had en/of omdat er veel meer concurrenten waren bij die spelers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Sejt het volgende:
Ik heb heel agressief geboden (minstens 200%, behalve op Gabbiadini), zodat ik ook bijna m'n hele budget op heb gemaakt, maar wel de spelers heb die ik wilde. (en salarishuis niet boven de 250k per week)![]()
Mijn gemiddelde leeftijd is 20,48. Ze kunnen dus nog lang meeEn als ze zich goed ontwikkelen worden ze voor veel verkocht.
![]()
Ik weet niet hoe FM werkt, maar ga ervan uit dat je dan een ervaringgebrekpenalty of zo krijgt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Hermanna het volgende:
Mijn gemiddelde leeftijd is 20,48. Ze kunnen dus nog lang meeEn als ze zich goed ontwikkelen worden ze voor veel verkocht.
![]()
Wel een beetje, maar valt best mee. Met alleen jonge gasten word je niet zomaar kampioen in ieder geval. Maar onmogelijk is het zeker niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe FM werkt, maar ga ervan uit dat je dan een ervaringgebrekpenalty of zo krijgt?![]()
Ziet er allemaal goed uit voor je team.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Trouwens Sejt, klopt het dat ik nog geen pm heb gehad over de vervangers die ik vanavond gekozen heb? Ga op een gegeven moment wel pitten en morgen moet ik werkenI love my mispoken words.![]()
tot nu toe is het goed en heb je geen nieuwe dubbele. We wachten nog op een aantal usersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had eerst ook heel erg op salaris gelet, maar moest mijn vervangers kiezen zonder FM, dus weet niet hoeveel ze nu verdienen. Trouwens Sejt, klopt het dat ik nog geen pm heb gehad over de vervangers die ik vanavond gekozen heb? Ga op een gegeven moment wel pitten en morgen moet ik werken![]()
Ik wacht nog op mvdk_ (moet nog 13 spelers leveren), Fylax (1 speler), HamburgerHenk (2 spelers), SiebeJ (10 spelers) en TornadoDK (nog 1 bod).
De rest zou klaar moeten zijn. Ik ben spelers aan het verifiëren op het moment.I love my mispoken words.![]()
Krijgen we nog zo'n leuk puush overzichtje van ons team net als na de veilingen, wanneer alles doorgevoerd is?![]()
Je krijgt ze morgen in dit topic direct uit de FM game.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Roceco het volgende:
Krijgen we nog zo'n leuk puush overzichtje van ons team net als na de veilingen, wanneer alles doorgevoerd is?
Nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je krijgt ze morgen in dit topic direct uit de FM game.![]()
![]()
Ik moet nog 4 spelers inleveren, want ik heb 4 veilingen verloren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Sejt het volgende:
Ik wacht nog op mvdk_ (moet nog 13 spelers leveren), Fylax (1 speler), HamburgerHenk (2 spelers), SiebeJ (10 spelers) en TornadoDK (nog 1 bod).
De rest zou klaar moeten zijn. Ik ben spelers aan het verifiëren op het moment.Children of the night. What music they make.![]()
Wat als iemand nu nog dezelfde speler kiest (om 10 voor 12 bv.) en er weer een veiling moet komen? Wat is daar de deadline voor?![]()
Dan verzoeken we die persoon heel vriendelijk om voor een andere speler te kiezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef ambiance het volgende:
Wat als iemand nu nog dezelfde speler kiest (om 10 voor 12 bv.) en er weer een veiling moet komen? Wat is daar de deadline voor?
Het blijft een spelletje en het moet eerlijk blijven.I love my mispoken words.![]()
Ik ga ook maar eens naar bed.
Ik wil alleen de crew nog bedankt voor het werk dat ze vandaag hebben verzet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan verzoeken we die persoon heel vriendelijk om voor een andere speler te kiezen.
Het blijft een spelletje en het moet eerlijk blijven.![]()
![]()
sorry sejt ben er nu pas weer
Haha nu pasquote:
NOG VIJF MINUTEN![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
HUUUUUUUUUUquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
TIME'S UP![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ben helaas nog wel even bezig om alle spelers en teams te verifiëren, zodat we hopelijk 0 fouten tegen komen in het spel.
Daarna moet ik ook nog de resterende budgetten storten op de bankrekeningen van de clubs.
Nog even geduld dus.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Sejt het volgende:
Ik ben helaas nog wel even bezig om alle spelers en teams te verifiëren, zodat we hopelijk 0 fouten tegen komen in het spel.
Daarna moet ik ook nog de resterende budgetten storten op de bankrekeningen van de clubs.
Nog even geduld dus.
Prima, veel succes!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Sejt het volgende:
Nog even geduld dus.
Ik ga tukken nu ik weet dat er geen problemen meer met mijn selectie zijn![]()
![]()
Ik heb helaas nog 2 dubbele spelers gevonden tot nu toe. (door verschillende spellingen van namen)
Dit probeer ik zo goed mogelijk op te vangen door vergelijkbare vervangers te vinden voor 1 van die 'gedupeerden'. Netto zou die persoon er niet op achteruit moeten gaan. Ik hoop dat dat ok is.I love my mispoken words.![]()
Van welke users?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Sejt het volgende:
Ik heb helaas nog 2 dubbele spelers gevonden tot nu toe. (door verschillende spellingen van namen)
Dit probeer ik zo goed mogelijk op te vangen door vergelijkbare vervangers te vinden voor 1 van die 'gedupeerden'. Netto zou die persoon er niet op achteruit moeten gaan. Ik hoop dat dat ok is.
Ik vind alles wel best.Children of the night. What music they make.![]()
Als 'ie van mij is wil ik zelf wel even kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Sejt het volgende:
Dit probeer ik zo goed mogelijk op te vangen door vergelijkbare vervangers te vinden voor 1 van die 'gedupeerden'. Netto zou die persoon er niet op achteruit moeten gaan. Ik hoop dat dat ok is.![]()
![]()
Uh geen spelers van mij hoor. Tenminste geen speler waar ik een bericht van het gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Sejt het volgende:
De rest zou klaar moeten zijn. Ik ben spelers aan het verifiëren op het moment.![]()
Dit dus!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Als 'ie van mij is wil ik zelf wel even kijken![]()
Rob Verlinden moet het voor mij gaan doen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef YouriNL het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de prestaties van coach Dries Roelvink en zijn getalenteerde circus.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef superniger het volgende:
gvd
Moet nog steeds lachen om Hoerige Nel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Het gras is tenminste kwaliteit!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Rob Verlinden moet het voor mij gaan doen!![]()
Van Bow (op vakantie) en Aguero. (overlegd)quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van welke users?
Ik vind alles wel best.I love my mispoken words.![]()
Kolere. Alle teams zijn nu compleet. Wat een werk.
Ik ga m'n nest in en morgen maak ik de klus af en ik verwacht dat we aan het begin van de middag kunnen beginnen.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga m'n nest in en morgen maak ik de klus af en ik verwacht dat we aan het begin van de middag kunnen beginnen.
Aww yissquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga m'n nest in en morgen maak ik de klus af en ik verwacht dat we aan het begin van de middag kunnen beginnen.
Baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga m'n nest in en morgen maak ik de klus af en ik verwacht dat we aan het begin van de middag kunnen beginnen.Ben heel benieuwd wat de Koekenbakkers ervan gaan bakken
![]()
![]()
Heldquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga m'n nest in en morgen maak ik de klus af en ik verwacht dat we aan het begin van de middag kunnen beginnen.![]()
![]()
Haha, is er gewoon echt een speler die Djedje heetquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:59 schreef Sejt het volgende:
Mijn team(nog 100k budget over o.i.d.)
[ afbeelding ]![]()
Moest inderdaad aan hem denken toen ik die naam in "Fok als speler" zag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:02 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Haha, is er gewoon echt een speler die Djedje heetGoede rechtsback met hoge work rate en stamina.
Dus jij hebt Tiago Casasolaquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:59 schreef Sejt het volgende:
Mijn team(nog 100k budget over o.i.d.)
(vorige teams kloppen niet allemaal, maar boeie)
[ afbeelding ]![]()
![]()
hoe kom jij nou aan bmi? Fc Bruno Martins Indi zonder Bruno Martins Indi![]()
![]()
Als het niet te veel moeite is kan je me vertellen of ik de laatste mijn laatste veilig had gewonnen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga m'n nest in en morgen maak ik de klus af en ik verwacht dat we aan het begin van de middag kunnen beginnen.![]()
Ik weet het niet zeker, maar Sejt kan je dat wel vertellen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is kan je me vertellen of ik de laatste mijn laatste veilig had gewonnen?![]()
Tsja...quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dus jij hebt Tiago Casasola![]()
![]()
hoe kom jij nou aan bmi? Fc Bruno Martins Indi zonder Bruno Martins IndiIk heb geen idee welke je bedoelt, sorry.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is kan je me vertellen of ik de laatste mijn laatste veilig had gewonnen?I love my mispoken words.![]()
Daley Blindquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Ik heb geen idee welke je bedoelt, sorry.![]()
![]()
Daley Blindquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Ik heb geen idee welke je bedoelt, sorry.![]()
Die heb je gewonnen inderdaad. TornadoDK was je tegenstander en die was te laat met zijn bod.quote:I love my mispoken words.![]()
Ik moet er even vandoor. Ben tegen 12-en terug en dan zal ik de game gaan starten.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die heb je gewonnen inderdaad. TornadoDK was je tegenstander en die was te laat met zijn bod.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:22 schreef Sejt het volgende:
Ik moet er even vandoor. Ben tegen 12-en terug en dan zal ik de game gaan starten.![]()
![]()
JUICHEN.gifquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:22 schreef Sejt het volgende:
Ik moet er even vandoor. Ben tegen 12-en terug en dan zal ik de game gaan starten.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:22 schreef Sejt het volgende:
Ook voor Hobbel_Rob en de rest van de organisatie.
Simulatiesnelheid zal hierbij wat lager liggen dan bij FOK!-als-speler lijkt me.Citius, Altius, Fortius.![]()
Lijkt me wel, er moeten steeds nieuwtjes van heel de club komen, niet van één speler.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:24 schreef Aguero het volgende:
[..]![]()
Ook voor Hobbel_Rob en de rest van de organisatie.
Simulatiesnelheid zal hierbij wat lager liggen dan bij FOK!-als-speler lijkt me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: