de tripple is perfect, alhoewel ik er wel 2 per keer nodig heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een week die verschrikkelijke dubbel en triple cheeseburgers.
Halleluja! Schijtdingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
voordeelbonnen aanbod is ook al zo karigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna.... Bijna zijn we er vanaf!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel allemaal vers dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:54 schreef Erasmo het volgende:
De nachtmerrie van iedere burgerbakker stond gisteren voor me bij de Easy order. 5 singles waarvan 1 zonder augurk, 1 zonder uien, 1 zonder mosterd en 1 zonder ketchup. Om 17:30
alergiequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonder mosterd slaat nergens op. Die proef je niet eens, zo weinig.
U kiddin... Hamburgers vallen geregeld even 'dood' in de rush.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rond etenstijd liggen die dingen toch niet langer dan 20 seconden in de bin.
Maar niet de huidige cheeseburger collectie, die gaan als warme broodjes over de toonbank.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
U kiddin... Hamburgers vallen geregeld even 'dood' in de rush.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knopje ''Wijzigen''.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:09 schreef CookieSlikker het volgende:
Sinds wanneer kan je speciale eisen stellen in de easy order? Heb ik hier nog nooit gezien.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Cheese kan alleen vandaag nog lees ik hier (double en triple).quote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik straks naar de Mc zal gaan voor een lekkere vette bek even of gewoon mijn normale eetritueel zal vervolgen qua keuken. Een cheeseburger of quarterpounder zou er best ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |