Je kan nu vuurwerk kopen bij ammunationquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
Vuurwerk? Nice nice.
Maar 7 uur aanwezig? Morgen werken enzo.
Beter met blueboy ofzo erbij, hij was goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jaaaaaaa megaramps en loopings!!!!!!11
Ja en wingidongi ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Beter met blueboy ofzo erbij, hij was goed!
Vraag of mattershead komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
Vuurwerk? Nice nice.
Maar 7 uur aanwezig? Morgen werken enzo.
Niet te glibberig hequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Painore het volgende:
[..]
Zal zo even wat in elkaar knutselen
Lief dagboekquote:
Doe mijn race van mirror park pursuit erin voor ultieme chaos!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Painore het volgende:
[..]
Zal zo even wat in elkaar knutselen
Tot half 9quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
Goed omdat het vrij bijzonder is dat we zoveel man bij elkaar hebben, heb ik besloten dat ik het Tour journaal laat schieten dus ik ben er vanavond tot half 9waarschijnlijk ben ik er dan zo vanaf half 7
http://socialclub.rocksta(...)HqDXe4g?platformId=2quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:40 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Doe mijn race van mirror park pursuit erin voor ultieme chaos!
Heb m eigenlijk nog geen 1 keer met een grote groep gedaan!
Tijdstip?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]