Bifta is baasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan mijn bifta niet verkopen? andere auto's wel maar bij de bifta heb ik die optie nietheb al veschillende garages geprobeerd
replace proberenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan mijn bifta niet verkopen? andere auto's wel maar bij de bifta heb ik die optie nietheb al veschillende garages geprobeerd
ja heb nu een garage vol met adders. ben ze aan het verkopen.quote:
lekker heurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja heb nu een garage vol met adders. ben ze aan het verkopen.
waar een dooie hoer niet goed voor is
ik heb grote schoonmaak kunnen doen. tailgater (kan je nu toch gewoon kopen, dus niet meer speciaal), elegy, injection, bati, souvereign, allemaal weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heb nog 11 miljoen en garages vol
is je sessie invite only? kan jou niet joinenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik heb grote schoonmaak kunnen doen. tailgater (kan je nu toch gewoon kopen, dus niet meer speciaal), elegy, injection, bati, souvereign, allemaal weg.
jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is je sessie invite only? kan jou niet joinen
Hoezo max 30 miljoen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Niet te veel glitchen!! Max 30mil. Er is natuurlijk nogsteeds een kans om geband te worden.
Max 30mil in de bank? Of in totaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Niet te veel glitchen!! Max 30mil. Er is natuurlijk nogsteeds een kans om geband te worden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Max 30mil in de bank? Of in totaal?
Bedoel? Als ik alles van pegasus koop op 1 dag en 30 mil cash heb en een garage vol autos koop spend je met gemak 30 milquote:
Gister heb ik rond de 25 mil geglitchedquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk.. 30 mil is meer een limit die ik zelf stel (nadat ik al mn autos heb geupgrade en alles heb gekocht). Als ik richting de 100mil zou gaan valt dat denk ik erg snel op. Je leest steeds vaker dat mensen worden geband (voor een week/maand)
En ga niet 50 mil op 1 dag glitchen, verspreid het liever over 3 dagen voor de zekerheid. Maar je kan natturlijk ook #YOLOSWAG doen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:30 schreef PicoMMP het volgende:
Boeien. Ban maar, ik zit toch binnenkort drie weken in Spanje
ja zelfs je ps3 komen ze halenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Verlies je je spullen enzo als ze je bannen?
ze komen mijn zolderkamer niet inquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja zelfs je ps3 komen ze halen
Hopelijk mag ik mijn televisie houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja zelfs je ps3 komen ze halen
ja kom je online, we zijn met een hele groep aan het racen (panini, raze, eros, forzadennis)quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
iedereen die nu opeens braaf gaat lopen doen![]()
over 2 maanden is de stekker uit de server bij rockstarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
was gezellig. over 2 maanden doen we weer een race.
Haha van harte!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb de playlist gewonnen met 1 punt voorsprong op forzadennis![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eergisteren was ik online, maar je blijft een eikel.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Iemand die even 12 races wil verliezen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij wel moeten kunnen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef _micro het volgende:
Kan iemand mij straks even helpen met glitchen, of even missies doen, want ik heb nog 2000 euro!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef DutchOven het volgende:
In addition, the current community of players will have the ability to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC.
Staat op newswire van rockstar
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:19 schreef Buitenspeler het volgende:
ben er weer, is er afgelopen week nog wat gebeurd met crewbattles of iets?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:45 schreef defokkingfoker het volgende:
WTF... kijk ik net naar mijn jobs op social club. Zie ik dat deze 3700 plays heeftterwijl ik het maar 2x heb gespeeld met een random lobby...
quote:
Vanavond GTA?quote:
Oh jij moet natuurlijk die Tourquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
ligt eraan hoelaat maar ik heb er wel zin an
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh jij moet natuurlijk die Touronzin kijken
Maak ff een kekke playlist danquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Painore het volgende:
ik speel wel eventjes met jullie mee kinders
Als ik de zon zat benquote:
Jaaaaaaa megaramps en loopings!!!!!!11quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Met zo min mogelijk van die kutjumps en loopings!
GTA verjaardagsfeestjequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ik de zon zat ben
Ik ben er sws tot 0:00 want dan zullen mijn moeder en idiote vrienden wel gaan bellen, want jarig morgen
JAA JUICHEN ALLEMAAL!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja iedereen vuurwerk kopen en dan op het strand tegelijkertijd afschieten
Je kan nu vuurwerk kopen bij ammunationquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
Vuurwerk? Nice nice.
Maar 7 uur aanwezig? Morgen werken enzo.
Beter met blueboy ofzo erbij, hij was goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jaaaaaaa megaramps en loopings!!!!!!11
Ja en wingidongi ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Beter met blueboy ofzo erbij, hij was goed!
Vraag of mattershead komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
Vuurwerk? Nice nice.
Maar 7 uur aanwezig? Morgen werken enzo.
Niet te glibberig hequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Painore het volgende:
[..]
Zal zo even wat in elkaar knutselen
Lief dagboekquote:
Doe mijn race van mirror park pursuit erin voor ultieme chaos!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Painore het volgende:
[..]
Zal zo even wat in elkaar knutselen
Tot half 9quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
Goed omdat het vrij bijzonder is dat we zoveel man bij elkaar hebben, heb ik besloten dat ik het Tour journaal laat schieten dus ik ben er vanavond tot half 9waarschijnlijk ben ik er dan zo vanaf half 7
http://socialclub.rocksta(...)HqDXe4g?platformId=2quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:40 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Doe mijn race van mirror park pursuit erin voor ultieme chaos!
Heb m eigenlijk nog geen 1 keer met een grote groep gedaan!
Tijdstip?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vanavond GTA?
quote:
Kan die van 6 er wel uithalen maar dan zijn er nog een hoop met Max 8 personen. 16p zijn allemaal kutquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:45 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon een playlist voor 16 man. The more the better.
Tanks zijn uit het spel gehaald omdat er mee geglitched werd, helaas pindakaasquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Na de playlist randoms fucken met de welbekende "tankmove a lá Durex"
Of uitloggen... dat kan ook.
doe nou maar gewoon 16p races. het wordt drukquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Painore het volgende:
Die van 6 was trouwens een deathmatch binnen in het FIB gebouw geglitched
Seriously?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Painore het volgende:
[..]
Tanks zijn uit het spel gehaald omdat er mee geglitched werd, helaas pindakaas
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Seriously?
Ik wil minstens 1 race van mij terug zien in de playlist!
Als je maar plek voor mij overhoudt ......................................quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:48 schreef Painore het volgende:
[..]
Kan die van 6 er wel uithalen maar dan zijn er nog een hoop met Max 8 personen. 16p zijn allemaal kut
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je maar plek voor mij Jokertje overhoudt ......................................
Ik meen het man, Doe die Endurance maar.quote:
is dat die race waar al die checkpoints de verkeerde kant op wijzen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik meen het man, Doe die Endurance maar.
dat kon toch niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
is dat die race waar al die checkpoints de verkeerde kant op wijzen?
Nee juist niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
is dat die race waar al die checkpoints de verkeerde kant op wijzen?
die ene race waarbij je over de snelweg gaat en dan in die bocht rijdt (om naar de andere snelweg te komen) gaf echt vage checkpointrichtingen aan. Alsof je om moest draaien, maar toch uiteindelijk niet.quote:
ok, dacht dat jij het ooit probeerde maar dat rockstar ze automatisch weer goed zetquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
die ene race waarbij je over de snelweg gaat en dan in die bocht rijdt (om naar de andere snelweg te komen) gaf echt vage checkpointrichtingen aan. Alsof je om moest draaien, maar toch uiteindelijk niet.
ja wel op rechte stukken, maar in bochten dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ok, dacht dat jij het ooit probeerde maar dat rockstar ze automatisch weer goed zet
Checkpoints wijzen niet de weg, ze wijzen naar de volgende checkpoint.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja wel op rechte stukken, maar in bochten dus blijkbaar niet
johquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Checkpoints wijzen niet de weg, ze wijzen naar de volgende checkpoint.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik meen het man, Doe die Endurance maar.
ik heb ¤20 op Sagan gezet, 6.20 keer inzet terug, dus win meer dan ¤100 als hij wint. Maak ik een kans?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
niet luisteren naar die random hoor
http://socialclub.rocksta(...)HqDXe4g?platformId=2quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:48 schreef Painore het volgende:
[..]
Kan die van 6 er wel uithalen maar dan zijn er nog een hoop met Max 8 personen. 16p zijn allemaal kut
ik denk Degenkolb , finale is niet moeilijk genoeg voor Saganquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik heb ¤20 op Sagan gezet, 6.20 keer inzet terug, dus win meer dan ¤100 als hij wint. Maak ik een kans?
okquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik denk Degenkolb , finale is niet moeilijk genoeg voor Sagan
Misschien zelfs nog wel Kittel
ik had toch ook al dat jouw adder met hoer in mijn garage stond? ik zag die auto vervolgens mijn garage uitrijdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen in mijn lobby zijn flink aan het glitchen. Ik ben mijn garages netjes aan het ordenen, zie ik ineens een Adder met een dode hoer in mijn garage.
Ondertussen ga ik naar mijn andere garage (zelfde gebouw), vliegt daar een Zentorno door mijn garage heen, al mijn auto's verschoven.
NOS RADIO TOUR FLITS.... TOUR FLITS..quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
ze moeten nog maar 40km anders was ik nu online even online gekomenmaar ben bang dat ik dan de finale mis
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
NOS RADIO TOUR FLITS.... TOUR FLITS..
mijn character zit onder de dope jongenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef Akilla het volgende:
Wel grappig idee, zolang we ook maar normaal gaan racen
Ik ga wel even kijken of mijn character een beetje tour achtig uit kan laten zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mijn character zit onder de dope jongen![]()
vanavond even mijn auto's spuiten in de kleuren van de ploegen in de tour
gelijk dat oranje weg
Ik ben voor de gele trui!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
Welke teams willen jullie terug zien? heb maar 15 auto's volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Ik doe ook mee!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef PicoMMP het volgende:
1. pico
2. panini
3. jokertje
4. forzadennis
5. durex
6. josti hawai
7. akilla
8. raze (allicht)
Dus sws 8 man, dus sws 16p playlist nodig
Hoe laat is het nu gepland dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
heb wat races gedownload, zullen we ff testen?
Ik ben iig 19:30 online!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe laat is het nu gepland dan?
Ik kijk eerst even Pablo Escobar el Patron del mal tot 20:00.
kom online nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
KOM DANquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en tour de jour danquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik pak ff wat te eten stuur maar alvast die ivite
ok start nu op, geef me paar minuten.quote:
Fucking updatequote:
Bijna klaar.quote:
Slechte zaak.quote:
Ja man, hij is aan installeren nu.quote:
joinquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Klaar
Stuur je een invite in game?
nee je jointquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Klaar
Stuur je een invite in game?
quote:
ok, GTA start nu op.quote:
bij mij sowiesoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
ok, GTA start nu op.
2 sec.
Staan jullie nog in mijn vriendenlijst of niet?
neequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
ok, GTA start nu op.
2 sec.
Staan jullie nog in mijn vriendenlijst of niet?
Ok, almost there.quote:
je internet vliegt eruit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Player is on an active job
Ben spectator
waar ben je nou?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Player is on an active job
Ben spectator
quote:
Ik heb nog nooit zo'n zielige vertoning in mijn leven gezien van mensen die bewust er op uit zijn om mensen belachelijk te maken van een afstand. Wat een helden met controllers zijn jullie om mensen die meespelen met "het kliekje" elke race willens en wetens het leven zuur te maken door zowel de boel te saboteren alsmede via de headset die persoon belachelijk maken.quote:
mag dit in de OPquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit zo'n zielige vertoning in mijn leven gezien van mensen die bewust er op uit zijn om mensen belachelijk te maken van een afstand. Wat een helden met controllers zijn jullie om mensen die meespelen met "het kliekje" elke race willens en wetens het leven zuur te maken door zowel de boel te saboteren alsmede via de headset die persoon belachelijk maken.
[ afbeelding ]
Nieuwe crew slogan / mottoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit zo'n zielige vertoning in mijn leven gezien van mensen die bewust er op uit zijn om mensen belachelijk te maken van een afstand. Wat een helden met controllers zijn jullie om mensen die meespelen met "het kliekje" elke race willens en wetens het leven zuur te maken door zowel de boel te saboteren alsmede via de headset die persoon belachelijk maken.
[ afbeelding ]
heeft geen haast tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan de OP niet editten dus we moeten even snel dit topic spammen
Hey, ik ben gewoon aardig geweest. Niet iedereen hatenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jawel moet gewoon ASAP
heb je al DM?
Haha je zei "kom"quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Akilla het volgende:
Mijn gta is er helemaal van slag van... Kom gewoon niet meer online
kom je nog, of stop je op je hoogftepuntquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hey, ik ben gewoon aardig geweest. Niet iedereen haten
nu doe je het toch..quote:
Geen zin meer. Ga Walking Dead kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
kom je nog, of stop je op je hoogftepunt
ik was panini joinen maar die was ineens wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Akilla het volgende:
Join pico, die doet t nu
* te snel gezegd...
Je hoeft niet stoer te doen over elkaar pesten.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoeft niet stoer te doen over elkaar pesten.
Pesten? Wat een held, komt even langs met een opmerking terwijl ie geen idee heeft wat er aant handje isquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar wordt er gepest dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef Leonos het volgende:
Jongens, het gaat wel een beetje ver als jullie dit altijd doen.
Beetje lief spelen, ga mij weer pesten ofzo, ik kan het hebben
Hoe was het in Vegas? Ik heb vorige week je maatje Joey nog op Mallorca gezien. Die kan echt niet goed draaien manquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef Leonos het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Pesten? Wat een held, komt even langs met een opmerking terwijl ie geen idee heeft wat er aant handje is
dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef Leonos het volgende:
Jij was juist gemeen tegen mij want ik deed niks raars en toch beuk je mij opzettelijkquote:
Niet gezien, dus je kunt er geen rechten aan ontlenenquote:
Wats dezequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet gezien, dus je kunt er geen rechten aan ontlenen
start ff een crew sessie het is hier pas 16.00quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik probeer je te joinen maar lukt niet
ok ik start wel ff een crew sessiequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
start ff een crew sessie het is hier pas 16.00
Ik kom eraan. HAPY BIRTHDAY TO PICO 😂quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
JOIN PICO WE GAAN ZE VERJAARDAG VIEREN MET VUURWERK OP HET STRAND
Dan heb ik nog een uur en 5 minuten om te joinen, komt goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
JOIN PICO WE GAAN ZE VERJAARDAG VIEREN MET VUURWERK OP HET STRAND
Super bedankt!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moeilijk he plaatjes posten
niet graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
niet graag gedaan
en je zoekt het maar uitOok niet aardig, ik wacht wel op die cursus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ietwat gespamd, maar toch een prestatie op zich!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef PicoMMP het volgende:
Zo doe je een maand over een topic en nu is hij binnen drie dagen vol.
Wanneer ga je trakteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef PicoMMP het volgende:
Was wel gezellig gisteravond. Mooi gezongen ook voor mij. Ik ben nog steeds ontroerd.
donderdag 00.01 graag voor mij zingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef PicoMMP het volgende:
Was wel gezellig gisteravond. Mooi gezongen ook voor mij. Ik ben nog steeds ontroerd.
is goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
donderdag 00.01 graag voor mij zingen
Ik wacht ook al een tijdje in spanning.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zou de uitslag al binnen zijn?
Heb je uitslag ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wacht ook al een tijdje in spanning.![]()
Komt wel erg dichtbij zo.
Oh, dat hoorde ik ook ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, Raze heeft hoogstwaarschijnlijk hiv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |