Max 30mil in de bank? Of in totaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Niet te veel glitchen!! Max 30mil. Er is natuurlijk nogsteeds een kans om geband te worden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Max 30mil in de bank? Of in totaal?
Bedoel? Als ik alles van pegasus koop op 1 dag en 30 mil cash heb en een garage vol autos koop spend je met gemak 30 milquote:
Gister heb ik rond de 25 mil geglitchedquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk.. 30 mil is meer een limit die ik zelf stel (nadat ik al mn autos heb geupgrade en alles heb gekocht). Als ik richting de 100mil zou gaan valt dat denk ik erg snel op. Je leest steeds vaker dat mensen worden geband (voor een week/maand)
En ga niet 50 mil op 1 dag glitchen, verspreid het liever over 3 dagen voor de zekerheid. Maar je kan natturlijk ook #YOLOSWAG doen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:30 schreef PicoMMP het volgende:
Boeien. Ban maar, ik zit toch binnenkort drie weken in Spanje
ja zelfs je ps3 komen ze halenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Verlies je je spullen enzo als ze je bannen?
ze komen mijn zolderkamer niet inquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja zelfs je ps3 komen ze halen
Hopelijk mag ik mijn televisie houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja zelfs je ps3 komen ze halen
ja kom je online, we zijn met een hele groep aan het racen (panini, raze, eros, forzadennis)quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
iedereen die nu opeens braaf gaat lopen doen![]()
over 2 maanden is de stekker uit de server bij rockstarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
was gezellig. over 2 maanden doen we weer een race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |