abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:02:28 #26
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_142439098
Die Shabazz Napier kan er weinig van. Heat nog steeds PG probleem :P
pi_142441392
Wat denken jullie? Love naar de cavs of naar de warriors? En wat geven ze er voor terug?
-
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 juli 2014 @ 20:06:19 #28
426493 crew  PippenScottie
pi_142455168
Jimmer Fredette naar de Pelicans voor een jaartje.
Ik hoop nog altijd dat hij een club vindt waar hij aan spelen toe komt. Een superspeler in college die eigenlijk niet atletisch genoeg is voor de NBA. Maar met zijn schot zou hij toch een Paxson/Kerr achtige rol moeten kunnen spelen?
pi_142462653
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef stephan92 het volgende:
Wat denken jullie? Love naar de cavs of naar de warriors? En wat geven ze er voor terug?
Wolves willen sowieso Wiggins of Klay Thompson van hun hebben. Voor hun is alles lekker meegenomen anders raken ze hem volgend jaar voor niks kwijt via free agency.
Als Cavs zijnde zou ik die deal meteen doen want met Love zijn ze meteen favoriet om NU te winnen. En ik heb ook weinig vertrouwen dat Wiggins zo veel beter gaat worden dan Love nu al is.
pi_142463888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Wolves willen sowieso Wiggins of Klay Thompson van hun hebben. Voor hun is alles lekker meegenomen anders raken ze hem volgend jaar voor niks kwijt via free agency.
Als Cavs zijnde zou ik die deal meteen doen want met Love zijn ze meteen favoriet om NU te winnen. En ik heb ook weinig vertrouwen dat Wiggins zo veel beter gaat worden dan Love nu al is.
ja precies dat denk ik ook. Maar als ik de cavs was zou ik wiggins echt niet traden. Hij heeft zo veel potentie en kan er juist voor zorgen dat over een jaar of 10, als lebron of gestopt is of heel oud en gewoon veel minder kan brengen, je als cavs zijnde gewoon nog steeds mee kan doen en je gelijk de volgende persoon hebt om wie je heen kan bouwen. Als ik de cavs was zou ik waiters en bennet bieden, allebei jong nog en hebben potentie zeker goede waarde voor de wolves denk ik en waiters en irving op het veld werkte niet zo goed vorig jaar dus dit kan voor beide teams beter zijn. Wiggins kan zo goed worden, zeker nu die lebron heeft als leermeester.
-
pi_142464762
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
Die Shabazz Napier kan er weinig van. Heat nog steeds PG probleem :P
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze niet zonder point guard spelen. Of chalmers of cole alleen laten invallen. De heat had harstikke goede spelers op de andere posities die ze beter konden gebruiken. Wade en lebron kunnen best point guard soms deden ze dit ook al terwijl cole of chalmers er gewoon in stonden. Dan kon je op die positie ook meteen wat extra lengte pakken die je op de center positie miste. Dit jaar is lebron natuurlijk weg maar volgens mij kan deng opzich ook wel goed het spel verdelen en anders natuurlijk alsnog wade en dan chalmers en of cole als back up. Ik denk zelf dat dat beter zou werken zeker omdat ze forwards van de heat best goed zijn als je dan 1 van die als sg in het veld zet, wat prima kan denk ik dat ze daar meer voordeel uit kunnen hale
-
pi_142480901
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef stephan92 het volgende:

[..]

ja precies dat denk ik ook. Maar als ik de cavs was zou ik wiggins echt niet traden. Hij heeft zo veel potentie en kan er juist voor zorgen dat over een jaar of 10, als lebron of gestopt is of heel oud en gewoon veel minder kan brengen, je als cavs zijnde gewoon nog steeds mee kan doen en je gelijk de volgende persoon hebt om wie je heen kan bouwen. Als ik de cavs was zou ik waiters en bennet bieden, allebei jong nog en hebben potentie zeker goede waarde voor de wolves denk ik en waiters en irving op het veld werkte niet zo goed vorig jaar dus dit kan voor beide teams beter zijn. Wiggins kan zo goed worden, zeker nu die lebron heeft als leermeester.
Maar de Wolves willen dat niet, in een deal met de Cavs willen ze Wiggins hebben. En nog wat, maar dat zijn contract fillers zodat de trade past.
Love zal volgens mij veel geld mislopen als hij zijn contract uitdient en dan overstapt, zonder sign and trade. Dus als de wolves Love houden, doen het verrassend goed (play offs) dan kunnen ze Love misschien wel overhalen, althans dat is wat ik denk dat zij in het achterhoofd houden.
Maar een deal met Wiggins zullen ze niet laten gaan.

Verder zijn ze zonder Love en met de jonge Wiggins kansloos om de titel te halen. Zelfs met Love zullen ze wat geluk moeten hebben, al vinden een aantal hier dat zelfs met Love de Cavs kansloos zijn voor de titel.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_142501927
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar de Wolves willen dat niet, in een deal met de Cavs willen ze Wiggins hebben. En nog wat, maar dat zijn contract fillers zodat de trade past.
Love zal volgens mij veel geld mislopen als hij zijn contract uitdient en dan overstapt, zonder sign and trade. Dus als de wolves Love houden, doen het verrassend goed (play offs) dan kunnen ze Love misschien wel overhalen, althans dat is wat ik denk dat zij in het achterhoofd houden.
Maar een deal met Wiggins zullen ze niet laten gaan.

Verder zijn ze zonder Love en met de jonge Wiggins kansloos om de titel te halen. Zelfs met Love zullen ze wat geluk moeten hebben, al vinden een aantal hier dat zelfs met Love de Cavs kansloos zijn voor de titel.
Ik snap idd wel dat de wolves wiggins graag willen hebben, maar als je de cavs ben moet je ook vooruit kijken en dan is het denk ik gewoon niet handig om hem te traden. Tuurlijk ben je meteen een contender met love erbij maar toch. Wiggins kan in een jaar of 2 echt een goede speler zijn. Kijk maar naar alle andere number 1 draft picks in de afgelopen jaren (op bennet na) zijn allemaal al snel all stars geworden. Dus zeker wiggins, die denk ik meer potentie heeft dan veel andere number 1 draft picks de afgelopen jaren, moet dit ook zeker kunnen doen.
-
  zondag 20 juli 2014 @ 10:25:14 #34
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142506354
Eric Mooreland en Marshon Brooks spelen ontzettend lekker voor de Kings in deze Summer League. _O_

Echt wel jongens die niet mis staan op een NBA roster.
Trotse Belg.
pi_142573178
http://hangtime.blogs.nba(...)around-july-21/#cavs

Cavs gaan waarschijnlijk toch voor wiggins. Slim naar mijn idee maar betekend wel dat Love waarschijnlijk niet naar cleveland gaat. Ik denk wel dat ze nog een bod gaan doen met waiters en bennet maar toch.
-
pi_142575651
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef stephan92 het volgende:
http://hangtime.blogs.nba(...)around-july-21/#cavs

Cavs gaan waarschijnlijk toch voor wiggins. Slim naar mijn idee maar betekend wel dat Love waarschijnlijk niet naar cleveland gaat. Ik denk wel dat ze nog een bod gaan doen met waiters en bennet maar toch.
Love volgend jaar toch gewoon FA? Miss dat cleveland nog iemand haalt voor een jaartje ofzo en dan voor love gaan volgend jaar? Lebron zei toch al dat ze tijd nodig hebben.

Als dat zo is komt de nba champ volgend jaar weer uit het westen :D
hhhhh
pi_142576483
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Love volgend jaar toch gewoon FA? Miss dat cleveland nog iemand haalt voor een jaartje ofzo en dan voor love gaan volgend jaar? Lebron zei toch al dat ze tijd nodig hebben.

Als dat zo is komt de nba champ volgend jaar weer uit het westen :D
Ja precies dat kan natuurlijk ook maar dan heb je wel het risico dat love naar de warriors gaat in een trade en daar dan ook blijft.

En dat weet ik zo net nog niet hoor de bulls hebben best kans ook denk ik
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:32:27 #38
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142587793
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kings winnen de SL league... _O_

Eindelijk winnen we nog eens iets...mss na al die tijd terug een nieuwe start ^O^
Trotse Belg.
pi_142606482
Vind het slim dat de Cavs Wiggins houden. Love is overrated en heeft een abominabel slechte defense. Wiggins daarentegen is above average en nog een atleet in je team is niet verkeerd. Interior defense is zo belangrijk, en zeker een gebrek daaraan wordt pijnlijk duidelijk in de PO's...
Only the strong survive
pi_142621275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef TheGOAT het volgende:
Vind het slim dat de Cavs Wiggins houden. Love is overrated en heeft een abominabel slechte defense. Wiggins daarentegen is above average en nog een atleet in je team is niet verkeerd. Interior defense is zo belangrijk, en zeker een gebrek daaraan wordt pijnlijk duidelijk in de PO's...
vind ik ook idd. Maar vraag me nogsteeds af of dit ook echt zo blijft. Ze mogen wiggins nu 30 dagen niet traden daarna weer wel dus dit zegt niks. Ik las ook ergens dat ze wiggins wel een contract moesten geven omdat het anders niet meegeteld worden in de salary cap van de cavs wat ze aanbieden ofzo waardoor ze niet aan de regels van de nba voldoen voor een trade en dus nog meer waarde moeten geven. Zoiets was het geloof ik Dus dit zegt nog vrij weinig
-
pi_142624946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:32 schreef Sasman het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kings winnen de SL league... _O_

Eindelijk winnen we nog eens iets...mss na al die tijd terug een nieuwe start ^O^
Geeft iemand echt een fuck om de SL league...?
hhhhh
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:23:41 #42
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142628354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:31 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Geeft iemand echt een fuck om de SL league...?
Ksssshhhhh... :{w

Winnen is winnen (8>
Trotse Belg.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:26:51 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_142628459
Ben bij 2 wedstrijden in de SL (Vegas) geweest. Cavs-76ers en Lakers-Golden State.

Nou heb ik niet al teveel verstand van NBA niveau, maar sommige spelers waren echt een heel stuk beter dan de rest :Y Wiggins/Bennett/Noel speelde leuke, maar ik vond Justin Holiday van GSW top spelen. Ken heel die gozer niet, en misschien was het puur toeval, maar toch :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_142645841
Is de broer van JRue Holiday dacht ik, ex-Sixers en nu Pelican ;) Is wel een 'aan-uit' speler, kan soms werelds spelen en soms dramatisch :P
Only the strong survive
pi_142676143
Ray Allen schijnt meer te neigen naar nog een jaartje spelen bij de cavs dan dat hij met pensioen gaat.
Als dit gebeurt hebben ze nog een ervaren speler die dit team goed kan helpen + een extra schutter die lebron meer ruimte kan geven op het veld.
-
pi_142685233
Wat zijn jullie contenders voor volgend seizoen op dit moment voor zowel het oosten als het westen?

Ik denk in het oosten de cavs en de bulls
Westen is lastiger maar ik denk sowieso dat de spurs weer een goede kans maken. En verder de de thunder, de clippers en miss de mavs die hebben ook wel veel goeds gedaan dit offseason
-
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:46:05 #47
405682 maerk
Highbury
pi_142717136

Die jankbrief van Lebron met een Morgan Freeman voice, echt geweldig!
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:27:30 #48
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142718543
Wie is dé titelfavoriet voor volgend jaar? Weer Spurs?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_142719180
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef Morendo het volgende:
Wie is dé titelfavoriet voor volgend jaar? Weer Spurs?
Spurs maken zeker weer een kans denk ik.
Ik denk alleen toch niet dat ze het weer gaan doen. Ik denk eerder de thunder of de bulls
-
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:01:59 #50
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_142723541
En de Rockets? Door het mislukte offseason te verzwakt geraakt om wat te beginnen dit jaar? (Bij mn huidige NBA 2k14 career heeft het trio Howard, Harden, Rondo 3 ringen opmrij gewonnen door de 2015 Rondo-move naar Houston.. :P )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')