Ja, daar ga je al. Karma is een bitchquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat alleen van de week nog een beetje te grinniken om een vreselijk dikke obesibaby op de prenatal facebook en nu heb ik spookbeelden
gaat hier gewoon op de prikpost, dus hoef er geen afspraak voor te maken. Ik denk dat ik donderdag even ga.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
misschien heeft henka ook wel gewoon een grote plons vruchtwater... Ik zat ook op 2 ltr... en mn buik heb je gezien op de foto
wanneer mag je voor de te zoete limo test?
Serieus? Ik vond 25 cm al hugequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat hier gewoon op de prikpost, dus hoef er geen afspraak voor te maken. Ik denk dat ik donderdag even ga.
Gevalletje, welkom!
ATL, ik moet nog afspraak maken, kan ik morgen weer voor bellen
Skittles, da's je baarmoeder. Je kint is al veul langer
Ik ging met 40weken nog ongv 30min rijden van huis (met vriend) of 10-15min van huis (alleen)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Maartkinders al! Wat vliegt de tijd zeg! Gefeliciteerd Gevalletje!
Ik wil morgen even naar het shoppingcenter hier. Maar nu heb ik visioenen van gebroken vliezen op de roltrap. Maar ik wil ook niet nog 2 weken echt binnen zitten... Wanneer stopt men met zulke uitjes? Of is het een kwestie van wel zien of er wat gebeurt?
quote:
quote:Week 27 begint bij dag 189 en loopt tot dag 196.
Het is je 28e zwangerschapsweek.
Lengte van je baby: 34 centimeter
Gewicht van je baby: 800 gram
Ik heb altijd gewoon alles gedaan. Drie dagen voordat Vince geboren was ben ik nog met mijn opa en oma 3 uur gaan rijden om hun eerste achterkleinkind te bewonderen. Tas voor het ziekenhuis gewoon meegesleept eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wil morgen even naar het shoppingcenter hier. Maar nu heb ik visioenen van gebroken vliezen op de roltrap. Maar ik wil ook niet nog 2 weken echt binnen zitten... Wanneer stopt men met zulke uitjes? Of is het een kwestie van wel zien of er wat gebeurt?
Gek idee!quote:
Dat is de GROWcurve idd. Dat is geen studie hoor, in principe hoort na de zomer iedere vk er mee te werken.. Komt erop neer dat je een geindividualiseerde curve krijgt die corrigeert voor lengte/gewicht moeder, ethniciteit en hoeveelste kind het is. Het gaat niet zozeer om waar je zit op die curve als wel veel meer om of je het lijntje wel blijft volgen en niet af gaat buigen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, dat niet.
Kijk, mijn curve. Ze had me eerst te ver naar rechts staan. Maar ik ben pas 27+5:
[ afbeelding ]
Het zal ook wel loslopen, daar twijfel ik niet aan
Ik doe het nu nog steeds met bijna een week overtijd. Ik ga toch echt niet de hele tijd zitten wachten, dan duurt het allemaal nog langer. Al kan ik vaak niks ivm BI, probeer ik toch nog vaak wel eventjes weg te gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh joh, ik dacht dat die onderste doorgekrast was en de bovenste erin geplot, dan groeide ie keurig door.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, ja mignonne, zo had ze het ook al wel uitgelegd hoorMaar bedankt, nu is het weer extra duidelijk, ook voor de rest!
(die doorgekraste dingetjes rechts zijn twee verkeerde kruisjes he... ik heb pas 1 meting gehad nu)s
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat die onderste doorgekrast was en de bovenste erin geplot, dan groeide ie keurig door.
Dan zou ik me helemaaaaal niet druk maken. Mijjn ervaring is namelijk inmiddels dat die meting bij 26 weken ongeveer echt zwaar beroerd uitvaltofwel way onder de curve ofwel way erboven
en dan ziie je vaak dat die tweede meting wel netjes in die curve valt maar dan lijkt het weer net of ie afbbuigt en moet je weer voor echo en en *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |