abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142319910
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad heel veel meegenomen. En hij wil dat het eerst heel goed gelezen wordt voordat het openbaar wordt omdat hij geen mensen in gevaar wil brengen. Dus geen info over nog actieve spionnen bijvoorbeeld.
Daarbij is het ook niet verstandig om alles tegelijk naar buiten te brengen want dan sneeuwt 99% van de onthullingen onder. Beetje bij beetje naar buiten brengen zorgt er voor dat alle onthullingen evenveel publiciteit krijgen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:00:34 #27
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_142320120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Erg griezelig dit.

Bovendien; als dit al allemaal kan, wie zegt mij dat bijvoorbeeld stemcomputers niet makkelijk manipuleerbaar zijn?
It doesn't matter who votes. It does matter who counts the votes.
-Joseph Stalin

En in Amerika is het al meerdere malen voorgekomen dat mensen die de stemmen zouden doorgeven te horen hadden gekregen dat de stemmen 'al binnen waren' met uitslagen die niet overeen kwamen met de getelde stemmen.

Uiteindelijk werden deze stemmen na hevig protest op 0 gezet en daarna niet meer verbeterd.

Zo kom je er dus achter hoe onbetekenend je bent en de schijn van keuze opgehouden word. Dat democratie noemen is gewoon newspeak en de vraag op welke schaal dit gebeurt zal altijd onbeantwoord blijven.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_142320978
Every breath you take and every move you make
Every bond you break, every step you take, we'll be watching you
Every single day and every word you say, we'll be listening
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:30:59 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142321361
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_142321371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:47 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

bron

Hoe werkt dit? Volgens mij zijn er maar twee manieren:

of de Britse geheime dienst werkt nauw samen met Facebook, waardoor ze dus op de systemen van Facebook berichten kunnen manipuleren. Dus nog extremer dan PRISM omdat dat alleen informatie opvroeg. Dit is een daadwerkelijke control tool gemaakt door Facebook ism geheime dienst.

of ze manipuleren de pakketjes als ze onderweg zijn, dat betekent dat ze ook SSL kunnen kraken

Iemand meer informatie? Best verontrustend weer.
Verontrustend?
Heb je iets te verbergen?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:41:23 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142321754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het vooral apart dat het elke keer uit de files van Snowden komt... Heeft hij dan zoveel info meegenomen? En waarom is dit dan pas nu bekend?
Ze proberen het zoveel mogelijk te melken door zo af en toe dit soort dingen te roepen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_142321850
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef raptorix het volgende:
Niet zo heel moeilijk, Facebook heeft al tooling om posts te "upvoten" zodat ze vaker in timelines voorkomen, technisch is het niet heel moeilijk om het omgekeerde te bereiken.
Technisch is het misschien niet moeilijk, klopt. Maar dat betekent wel dat Facebook de Britse geheimedienst toegang moet geven tot systemen die dat kunnen beinvloeden.

In beide gevallen: SSL gekraakt of facebook onder een hoedje met veiligheidsdiensten. Beide een groot probleem
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:00:34 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_142322390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het vooral apart dat het elke keer uit de files van Snowden komt... Heeft hij dan zoveel info meegenomen? En waarom is dit dan pas nu bekend?
Dan moet je dit artikel eens lezen. NWS / Monitoring NSA in de VS en erbuiten, deel 9

quote:
We did not have an official NSA list of targets. We had to find them in the pile ourselves. Soltani, an independent researcher, did most of the heavy lifting on that. Because the information was not laid out in rows and columns, the way it might be in a spreadsheet, Soltani wrote computer code to extract what we were looking for from something like a quarter-million pages of unstructured text.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_142322965
Ter aanvulling uit een ander nieuwsartikel hoe ver men is qua digitale opsporing.

http://www.crimescene.pro(...)sthash.CAxSzNIj.dpuf

Special Agent Robert J. Sica van de United States Secret Service, New York Field Office, zei over de zaak: 'Door de samenwerking van de Secret Service, Interpol en het Openbaar Ministerie hebben we Qendrim Dobruna kunnen achterhalen, aanhouden en de zaak kunnen oplossen. Deze zaak heeft bewezen dat er geen anonimiteit is voor cybercriminelen die dat proberen te voorkomen door hulpmiddelen zoals VPS, VPN, SSH Tunneling of Proxy te gebruiken'. Het onderzoek naar de megafraude kreeg de codenaam 'Operation Unlimited'. -

:@
pi_142323098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:18 schreef Osiris024 het volgende:
Ter aanvulling uit een ander nieuwsartikel hoe ver men is qua digitale opsporing.

http://www.crimescene.pro(...)sthash.CAxSzNIj.dpuf

Special Agent Robert J. Sica van de United States Secret Service, New York Field Office, zei over de zaak: 'Door de samenwerking van de Secret Service, Interpol en het Openbaar Ministerie hebben we Qendrim Dobruna kunnen achterhalen, aanhouden en de zaak kunnen oplossen. Deze zaak heeft bewezen dat er geen anonimiteit is voor cybercriminelen die dat proberen te voorkomen door hulpmiddelen zoals VPS, VPN, SSH Tunneling of Proxy te gebruiken'. Het onderzoek naar de megafraude kreeg de codenaam 'Operation Unlimited'. -

:@
Tja dan is de vraag of het protocol gekraakt is, of dat ze een zero day geburned hebben om via die manier toegang tot de pc te krijgen, ik gok (en hoop) het laatste.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:23:11 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142323140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:12 schreef RM-rf het volgende:

"• “A tool that will permanently disable a target’s account on their computer” (ANGRY PIRATE)"

:D :D :D
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_142323239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:22 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Tja dan is de vraag of het protocol gekraakt is, of dat ze een zero day geburned hebben om via die manier toegang tot de pc te krijgen, ik gok (en hoop) het laatste.
Je kiest de makkelijkste plek , dus het protocol zal het idd niet direct zijn.

Ik ben redelijk op de hoogte qua security maar op dit niveau zijn er maar een handvol mensen die echt van de "hoed en de rand" weten.

Oftwel je zal het nooit echt zeker weten waardoor je nat gaat.
pi_142325800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Technisch is het misschien niet moeilijk, klopt. Maar dat betekent wel dat Facebook de Britse geheimedienst toegang moet geven tot systemen die dat kunnen beinvloeden.

In beide gevallen: SSL gekraakt of facebook onder een hoedje met veiligheidsdiensten. Beide een groot probleem
Gekraakt lijkt me stug, dat zou echt wel opgevallen zijn, het laatste acht ik veel waarschijnlijker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_142326906
Facebook filtert sowieso wat je te zien krijgt, denk maar aan dat emotie-experiment laatst. Dus als ze gehoor geven aan verzoeken van geheime diensten dat anderen bepaalde berichten niet te zien moeten krijgen dan merkt waarschijnlijk ook niemand daar wat van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')