Is zo'n beurs niet geldig met terugwerkende kracht?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef dopfles1 het volgende:
dankjewel allemaal voor jullie medeleven.
School moet het aanvragen. Als je te laat bent met het aanmelden heb je pech.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is zo'n beurs niet geldig met terugwerkende kracht?
Heb je een telefoonnummer van je docent? Mijn ervaring is dat die gasten in dit soort situaties best wel wat moeite willen nemen. Zorg dat je alles voor elkaar hebt, alle informatie hebt, lever het desnoods aan maar zorg dat die docent zo min mogelijk moeite hoeft te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
School moet het aanvragen. Als je te laat bent met het aanmelden heb je pech.
Je kan tot 2 weken voor aanvang het aanvragen. 1 september begint de stage en alle leraren zijn pas de 25e aug. terug...
Precies ik heb alle stagecoordinaten een e-mail gestuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je een telefoonnummer van je docent? Mijn ervaring is dat die gasten in dit soort situaties best wel wat moeite willen nemen. Zorg dat je alles voor elkaar hebt, alle informatie hebt, lever het desnoods aan maar zorg dat die docent zo min mogelijk moeite hoeft te doen.
Succesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Precies ik heb alle stagecoordinaten een e-mail gestuurd.
krijg zojuist een e-mail dat er nog iemand is en dat ik langs kan komen dus dat ik dat even ga doen nu
mazzelaar hoop voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Precies ik heb alle stagecoordinaten een e-mail gestuurd.
krijg zojuist een e-mail dat er nog iemand is en dat ik langs kan komen dus dat ik dat even ga doen nu
Pak hem!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Spongebob UI hebben
Mij een kind noemen![]()
Kneus
Ik vind de mensen juist veel vriendelijker dan in Nederland. Vind het echt een prachtig land.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef niels0 het volgende:
Engeland.Ik werkte er een paar jaar geleden een paar maandjes. Gadver wat een lelijke en verlepte mensen zijn dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |