Ja ik ook. Ik dacht dat je nu in het buitenland was, maar dat had ik verkeerd gelezen. Nou doei he.quote:
Donderdag ga in naar engelandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:41 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik dacht dat je nu in het buitenland was, maar dat had ik verkeerd gelezen. Nou doei he.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:40 schreef mokkiemok het volgende:
Als je op deze manier dingen tussen haakjes zet, maakt dat het niet duidelijker.
quote:
Spongebob UI hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
alsof jij weet waar ik het uberhaupt over heb
Dom kind
haten op spongebobquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Spongebob UI hebben
Mij een kind noemen![]()
Kneus
Ben trouwens vergeten te melden dat dit een kut topic is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
haten op spongebob
Maar jij bent wel stoer hoor met je UI echt gangster.
Ga anders op een forum vertellen wat jij lekker vind poepen joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:51 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ben trouwens vergeten te melden dat dit een kut topic is.
vr gr
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga anders op een forum vertellen wat jij lekker vind poepen joh.
Dit niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:45 schreef FrankUnderwood het volgende:
Als je poept heb je soms dat je niet hoeft af te vegen![]()
![]()
Beste momenten uit mijn leven![]()
![]()
![]()
Jammer dat het heel zeldzaam is
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:58 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
[..]
Dit niet kunnen waarderen
Dopfles
Ik heb de laatste paar dagen koffie gezet met een losse filterhouder, een fluitketel en een thermosfles. Beste koffie. Ooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja, had ik beter op moeten letten.
Voederbietel de koffie op m'n werk is niet lekker
Ik kom binnenkort even koffie bij je drinken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen koffie gezet met een losse filterhouder, een fluitketel en een thermosfles. Beste koffie. Ooit..
mi koffie es su koffiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort even koffie bij je drinken.
Is zo'n beurs niet geldig met terugwerkende kracht?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef dopfles1 het volgende:
dankjewel allemaal voor jullie medeleven.
School moet het aanvragen. Als je te laat bent met het aanmelden heb je pech.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is zo'n beurs niet geldig met terugwerkende kracht?
Heb je een telefoonnummer van je docent? Mijn ervaring is dat die gasten in dit soort situaties best wel wat moeite willen nemen. Zorg dat je alles voor elkaar hebt, alle informatie hebt, lever het desnoods aan maar zorg dat die docent zo min mogelijk moeite hoeft te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
School moet het aanvragen. Als je te laat bent met het aanmelden heb je pech.
Je kan tot 2 weken voor aanvang het aanvragen. 1 september begint de stage en alle leraren zijn pas de 25e aug. terug...
Precies ik heb alle stagecoordinaten een e-mail gestuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je een telefoonnummer van je docent? Mijn ervaring is dat die gasten in dit soort situaties best wel wat moeite willen nemen. Zorg dat je alles voor elkaar hebt, alle informatie hebt, lever het desnoods aan maar zorg dat die docent zo min mogelijk moeite hoeft te doen.
Succesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Precies ik heb alle stagecoordinaten een e-mail gestuurd.
krijg zojuist een e-mail dat er nog iemand is en dat ik langs kan komen dus dat ik dat even ga doen nu
mazzelaar hoop voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Precies ik heb alle stagecoordinaten een e-mail gestuurd.
krijg zojuist een e-mail dat er nog iemand is en dat ik langs kan komen dus dat ik dat even ga doen nu
Pak hem!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Spongebob UI hebben
Mij een kind noemen![]()
Kneus
Ik vind de mensen juist veel vriendelijker dan in Nederland. Vind het echt een prachtig land.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef niels0 het volgende:
Engeland.Ik werkte er een paar jaar geleden een paar maandjes. Gadver wat een lelijke en verlepte mensen zijn dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |