Ja ik ook. Ik dacht dat je nu in het buitenland was, maar dat had ik verkeerd gelezen. Nou doei he.quote:
Donderdag ga in naar engelandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:41 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik dacht dat je nu in het buitenland was, maar dat had ik verkeerd gelezen. Nou doei he.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:40 schreef mokkiemok het volgende:
Als je op deze manier dingen tussen haakjes zet, maakt dat het niet duidelijker.
quote:
Spongebob UI hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
alsof jij weet waar ik het uberhaupt over heb
Dom kind
haten op spongebobquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Spongebob UI hebben
Mij een kind noemen![]()
Kneus
Ben trouwens vergeten te melden dat dit een kut topic is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
haten op spongebob
Maar jij bent wel stoer hoor met je UI echt gangster.
Ga anders op een forum vertellen wat jij lekker vind poepen joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:51 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Ben trouwens vergeten te melden dat dit een kut topic is.
vr gr
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga anders op een forum vertellen wat jij lekker vind poepen joh.
Dit niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:45 schreef FrankUnderwood het volgende:
Als je poept heb je soms dat je niet hoeft af te vegen![]()
![]()
Beste momenten uit mijn leven![]()
![]()
![]()
Jammer dat het heel zeldzaam is
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:58 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
[..]
Dit niet kunnen waarderen
Dopfles
Ik heb de laatste paar dagen koffie gezet met een losse filterhouder, een fluitketel en een thermosfles. Beste koffie. Ooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja, had ik beter op moeten letten.
Voederbietel de koffie op m'n werk is niet lekker
Ik kom binnenkort even koffie bij je drinken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen koffie gezet met een losse filterhouder, een fluitketel en een thermosfles. Beste koffie. Ooit..
mi koffie es su koffiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort even koffie bij je drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |