Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahahah dan is het toch gewoon duidelijk!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:21 schreef Crip het volgende:
[..]
de HHHHHHHHHHA.
De 3 voor de RRRRR vanuit je keel.
DE 9 VOOR DE KKKKA.
Je lacht zo hard, dat je tranen ervan krijgt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende: [..] Door mij een emo.gif op mn gezicht te bezorgen ja?
Misschien ben ik scheef.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahah dan is het toch gewoon duidelijk!!!!!!!!
Nee, valt heus wel mee allemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je lacht zo hard, dat je tranen ervan krijgt.
3 is toch HHHHHquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahah dan is het toch gewoon duidelijk!!!!!!!!
Hard to Get zie ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, valt heus wel mee allemaal.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
moest lachen, don't know why
Mag niet tijdens ramadan.quote:
Komt omdat ik er benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar gaat het heen met dit, wordt elk topic slechter en slechter.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
moest lachen, don't know why
Hhhh, is leuke humor. Maar ik kom daar niet meer te veel gore.. ik ben gestopt met daar te komen toen ik een jongen zelfmoord zag plegen op cam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, met je stomme 4chan. Serieus wat zoek je daar????
Shin?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, met je stomme 4chan. Serieus wat zoek je daar????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar gaat het heen met dit, wordt elk topic slechter en slechter.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shin?
je gaat steeds een stapje verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik heb slaap nodig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je gaat steeds een stapje verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |