Stemmingswisselingen, normaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je onder zou zitten, huh
Als ik geen moslim was ja. Vanuit islamitisch perspectief bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je onder zou zitten, huh
Altijd al gewildquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een piercing eigenlijk? Bedoel, speciale reden of vind je het gewoon mooi?
Oh ben jij er ook nog. Dacht ik even alleen te zijn met Cripquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooit de eerste keer gaan. Ongeschreven regel.
Slaap wel Crip
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Oh ben jij er ook nog. Dacht ik even alleen te zijn met Crip
GARPJE!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik zal jullie alleen laten.
Welterusten allen.
Film reeks was episch inderdaad! Weet nog toen de eerste uit kwam. Vond het maar stom en nerdy. Vertikte het om te kijken. Toen stiekem alsnog gekeken. Nu een echte fantasy fan qua filmsquote:
pff de films waren bijzaak, de boeken waren mijn opium destijdsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Film reeks was episch inderdaad! Weet nog toen de eerste uit kwam. Vond het maar stom en nerdy. Vertikte het om te kijken. Toen stiekem alsnog gekeken. Nu een echte fantasy fan qua films
Na 5 pagina's heb ik het wel gezien. Hoe hou je dat tig pagina's volquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pff de films waren bijzaak, de boeken waren mijn opium destijds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |