Had over haar piercingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft haar lipliner tien km buiten haar liplijn
allebei.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Tattoos, hoewel ik er zelf op tegen ben natuurlijk, hebben nog iets kunstzinnigs en kunnen in de juiste handen best mooi worden, maar piercings vind ik niks.
Wanneer ze ouder worden, lijken ze allemaal op Anita's.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Tattoos, hoewel ik er zelf op tegen ben natuurlijk, hebben nog iets kunstzinnigs en kunnen in de juiste handen best mooi worden (Miami Ink ftw), maar piercings vind ik niks.
steun jij me?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 die-iljas die zegt dat vrouwen met piercings hoeren zijn.
Waarom ben je roze?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 die-iljas die zegt dat vrouwen met piercings hoeren zijn.
quote:
Nee. Ik vind het niets. Het doet afbreuk aan je gezicht. Maar als jij het leuk vindt moet je het vooral doen.quote:
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Stiekem zou ik graag een klein ringetje door mn neusvleugel willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoiets past wel bij je Midden-Oosterse afkomst...
[ afbeelding ]
Weet ik. Bedoelde het puur kunstzinnig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer ze ouder worden, lijken ze allemaal op Anita's.
Vind je het niet bij mijn gezicht passen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik vind het niets. Het doet afbreuk aan je gezicht. Maar als jij het leuk vindt moet je het vooral doen.
Ik wist niet dat keepers van PSV een eigen kleur hadden.quote:
Aightttt. Ik ga voor karamel. Bitches love karamel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de dames.
Die chickies houden wel van mannen met een kek kleurtje
Klopttt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken weinig hijabi's met piercings.. oh well.
Ik vind snakebites too much. Die wilde ik vroeger.
als moslim mag je best tattoo's hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:59 schreef Crip het volgende:
Als ik geen moslim was zat ik onder de tattoo's let's be honest
Sowieso doen als je het zelf leuk vindt.quote:
Staat los van jouw gezicht; ik vind piercings niets toevoegen en eerder een minpunt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind je het niet bij mijn gezicht passen?
Too late.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:00 schreef Weissman het volgende:
Als ik geen moslim was zou ik echt een manhoer zijn. Let's be honest.
Oh wacht...
Ik ben er zelf op tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als moslim mag je best tattoo's hoor
Succes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aightttt. Ik ga voor karamel. Bitches love karamel.
aight zG.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat los van jouw gezicht; ik vind piercings niets toevoegen en eerder een minpunt.
Stemmingswisselingen, normaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je onder zou zitten, huh
Als ik geen moslim was ja. Vanuit islamitisch perspectief bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je onder zou zitten, huh
Altijd al gewildquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een piercing eigenlijk? Bedoel, speciale reden of vind je het gewoon mooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |