Nee, nooit, je schat mij verkeerd inquote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een duwtje voor de trein toch zeker?
Kijk, dat is dus al weer een pluspuntquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er wel altijd snachts en dan zijn er maar weinig modjes volgens mij.
of SEXquote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch in de richting van R&P denken. Of KLB.
NWS zie ik ook wel zitten, Sp3c kan wel een beetje steun gebruiken, maar RLS is ook geen punt voor Chocoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch in de richting van R&P denken. Of KLB.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen subfora genaamd 'Piem0ls'
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch. Kunnen de normale modjes gewoon slapen.
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
NWS zie ik ook wel zitten, Sp3c kan wel een beetje steun gebruiken, maar RLS is ook geen punt voor Choco
Lelijk, kom op, niet echt hoor. Was man liebt das neckt sichquote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo lang zo lelijk deed tegen mij.
Ja maar, wtf lies, ik weet helemaal niet hoe zoiets werkt allemaal. Ok wel een beetje dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe je er dan gewoon bij, want dat is enorm rustig.
Dat is het geheime subje van Yvonne waar ze alle foto's van de geslachtsdelen van manelijke ex-mods bewaard omdat deze ooit van toepassing kunnen komen,quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen subfora genaamd 'Piem0ls'
Nee nooit, als ik al zoiets zou willen dan zou ik dat graag van jou leren juist.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?
Nee, niks nie zeg, ik denk dat jullie een fantastische combinatie zouden zijn en dan kan Gert Admin worden, een beetje zoals Remmie vroegerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?
Kind kan de was doen hoor. Komt goed.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, wtf lies, ik weet helemaal niet hoe zoiets werkt allemaal. Ok wel een beetje dan.
En en en. pffff nu al stress.
LOLquote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het geheime subje van Yvonne waar ze alle foto's van de geslachtsdelen van manelijke ex-mods bewaard omdat deze ooit van toepassing kunnen komen,
Gert kan dingen veel beter uitleggen dan ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nooit, als ik al zoiets zou willen dan zou ik dat graag van jou leren juist.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Kut is dat hé?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert kan dingen veel beter uitleggen dan ik.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het geheime subje van Yvonne waar ze alle foto's van de geslachtsdelen van manelijke ex-mods bewaard omdat deze ooit van toepassing kunnen komen,
Er was een periode dat je me liever zag gaan. Was je juist zo trots op dat je de enige was die het toegaf.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Lelijk, kom op, niet echt hoor. Was man liebt das neckt sich
Ik zeg net nog per dm tegen Jian en Choco dat we jou niét het gevoel moeten geven dat je overbodig bent. Want dat is echt, oprecht niet zo!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd. Jian fapt op Choco. Geen twijfel meer mogelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Zou Gert een beetje goed zijn? Met lijntjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niks nie zeg, ik denk dat jullie een fantastische combinatie zouden zijn en dan kan Gert Admin worden, een beetje zoals Remmie vroeger
Ik zou het niet weten. Ik tik alleen hier omdat ik al zo schandalig hard ga.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kind kan de was doen hoor. Komt goed.
Wat zou je graag willen modden dan?
Klopt, zei je laatst nog.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Ik fap ook op Choco, maar daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Ja? Hebben jullie het al rond?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg net nog per dm tegen Jian en Choco dat we jou niét het gevoel moeten geven dat je overbodig bent. Want dat is echt, oprecht niet zo!!!
Denk dat jij het ook prima kan hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert kan dingen veel beter uitleggen dan ik.
Precies, daar heb je karakter getoond, dat heb je nodig als mod. Ik zou me aanmelden, Yvonne zal het op prijs stellen, talent altijd welkomquote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er was een periode dat je me liever zag gaan. Was je juist zo trots op dat je de enige was die het toegaf.![]()
Maar ik ben lekker gebleven.
lekkerste fok! milf ever, maar mijn pener zou een aan een subforum niet genoeg hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zou zeker liever haar geheime subje zijn.
Nee natuurlijk niet. Ik zou niet eens willen dan. Niet zo raar hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
O wacht, ik had het alleen naar Jian gedmd zie ik. Maar dan weet jij het ook Choco: Liesje hoeft dus niet weg hè!
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik fap ook op Choco, maar daar doe ik niet moeilijk over.![]()
Dat zou flauw zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Hebben jullie het al rond?
Nou ja, het waren 7 fantastische maanden denk ik dan maar.
Kunnen we wel vrienden blijven? Of ga je nu met Choco naar festivalletjes?
Choco zuipt niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik en talent.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, daar heb je karakter getoond, dat heb je nodig als mod. Ik zou me aanmelden, Yvonne zal het op prijs stellen, talent altijd welkom
Doe het nou maar gewoon. Diep in je hart wil je het!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik zou niet eens willen dan. Niet zo raar hoor
Ahhhhh... Ik start wel een actiegroep 'wie want Liesje bek es mod'.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik tik alleen hier omdat ik al zo schandalig hard ga.![]()
RLS is zeker wel mijn dingetje maar ik zou er alleen bij willen dan en niet vervangen. Ik wil nooit iemand vervangen
Sjezus weet ik veel. Hallo jullie komen hiermee, nee wacht Jian kwam ermee. Waar denken jullie dan dat ik op mijn plek zou zijn. En nee dan blijf ik niet weg hier.
Jij bent onvervangbaar Lies, ook ik ken mijn plaats.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha ha ha, Remmie, lijntjes, ik heb deze gewoon nog in een dir staanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou Gert een beetje goed zijn? Met lijntjes?
------------------------------------------------
Maar nee joh, ik ken mijn plek.
Jij ook al.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe het nou maar gewoon. Diep in je hart wil je het!
Nooit, "bij twijfel hebben lekkere wijven de voorkeur" zal je mij nooit horen bezigenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, zei je laatst nog.
Maar ik denk niet dat Jian zich in zijn oordeel door zoiets vulgairs als lust laat beïnvloeden.
uhm weet niet hoor maar gert heeft daar weer goatsies lopen posten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
RLS is leuk maar heeft op zich niet echt meer moderatie nodig.
NWS lijkt me pittig, maar Choco is daar vast binnen een paar uurtjes thuis. Ze windt al die opgewonden standjes om haar vinger!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig.
KLB zie ik je makkelijk doen, en R&P lijkt me ook helemaal je ding. RLS is leuk maar heeft op zich niet echt meer moderatie nodig. NWS zie ik zoals Jian ook wel in je.
Oeh, OUD?
Oud niet, dat zijn jonge ouders. Nws moet je slim voor zijn en dat ben ik vaak niet. althans niet genoeg op de hoogte van nieuws dan. Omg. wat gebeurt er.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig.
KLB zie ik je makkelijk doen, en R&P lijkt me ook helemaal je ding. RLS is leuk maar heeft op zich niet echt meer moderatie nodig. NWS zie ik zoals Jian ook wel in je.
Oeh, OUD?
Ik meen het hoor, er zijn gewoon te weinig mods en Yv. is altijd op zoek naar goede aanvullingenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
NWS lijkt me pittig, maar Choco is daar vast binnen een paar uurtjes thuis. Ze windt al die opgewonden standjes om haar vinger!
(En ze kan gaan daten met Sp3c)
Niet zo bescheiden. Ik loop hier maar wat aan te prutsen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent onvervangbaar Lies, ook ik ken mijn plaats.
ik kan me nog wleen kilermom herinneren die dacht dat ze 24/7 aanwezig moest zijn als mod en dat na een mind weekje genoeg vond.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oud niet, dat zijn jonge ouders. Nws moet je slim voor zijn en dat ben ik vaak niet. althans niet genoeg op de hoogte van nieuws dan. Omg. wat gebeurt er.
Ik denk dat er staat dat je moet opletten dat je niet geplet wordt door mensen die van het gebouw springen om zelfmoord te plegenquote:
Je kan ook te ver gaan he Moots?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
NWS lijkt me pittig, maar Choco is daar vast binnen een paar uurtjes thuis. Ze windt al die opgewonden standjes om haar vinger!
(En ze kan gaan daten met Sp3c)
LOL!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, Remmie, lijntjes, ik heb deze gewoon nog in een dir staan![]()
-----------------[ afbeelding ]
meeste.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Ik loop hier maar wat aan te prutsen.
Er kan er maar 1 de meeste post hier hebben he?
Ssst, dat komt omdat ik zo snel tik en op bijna iedereen een reactie geef. Beetje te sociaal heet dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Ik loop hier maar wat aan te prutsen.
Er kan er maar 1 de meeste post hier hebben he?
Wat gebeurt er?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oud niet, dat zijn jonge ouders. Nws moet je slim voor zijn en dat ben ik vaak niet. althans niet genoeg op de hoogte van nieuws dan. Omg. wat gebeurt er.
In NWS moet je gewoon een beetje grote bek hebben af en toe, toffe SC ookquote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beste TT ever.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
Al met al, goeie TT, als niemand het zegt, doe ik het maar even
Volgens mij is mijn FHF nog modloos.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef mootie het volgende:
Maar als Choco de taken van Lies overneemt, dan is er toch nog wel ergens een vergeten subforumpje voor ons Liesel? Want als Lies de dupe wordt van dit gebeuren, dan hoeft het voor mij niet.
En jij gaat Lies zitten verbeteren?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan me nog wleen kilermom herinneren die dacht dat ze 24/7 aanwezig moest zijn als mod en dat na een mind weekje genoeg vond.
Ik zou wel moeten oppassen dat ik niet doorsla, maar ja aan de andere kant, ik zit hier heeeeel vaak dus dan kan dat er ook wel weer bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan me nog wleen kilermom herinneren die dacht dat ze 24/7 aanwezig moest zijn als mod en dat na een mind weekje genoeg vond.
Als je er de tijd voor wilt nemen en hebt, kun je makkelijk mod worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, dat komt omdat ik zo snel tik en op bijna iedereen een reactie geef. Beetje te sociaal heet dat.![]()
Maar denk je echt dat ik dat zou kunnen lies?
Of lijkt het nu weer of ik naar complimentjes zit te vissen. dat is niet zo. laat me. he ik wordt er helemaal zenuwachtig van. en wil ook geen hoofdletters meer gebruiken. omg
Daar kan Choco ook naartoe natuurlijk. Dan hoef jij geen plaats te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn FHF nog modloos.
Waarom vraag je nu een bevestiging aan Lies, ik heb toch gezegd dat je het kanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, dat komt omdat ik zo snel tik en op bijna iedereen een reactie geef. Beetje te sociaal heet dat.![]()
Of lijkt het nu weer of ik naar complimentjes zit te vissen. dat is niet zo. laat me. he ik wordt er helemaal zenuwachtig van. en wil ook geen hoofdletters meer gebruiken. omg
Ik wil helemaal geen taken van lies overnemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef mootie het volgende:
Maar als Choco de taken van Lies overneemt, dan is er toch nog wel ergens een vergeten subforumpje voor ons Liesel? Want als Lies de dupe wordt van dit gebeuren, dan hoeft het voor mij niet.
Nou, hoofdletters zijn wel een beetje een must hoor, als je wil modden. Eerlijk? Geen idee, het is ook iets waar je een beetje in moet groeien he? Bij mijn eerste rel stond het zweet in mijn bilnaad. Dus hangt er een beetje vanaf of je daar tegen op gewassen bent. Maar Jian lachte mij ook uit dat ik UTO zou gaan modden dus het kan.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit jij zeker vaak.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
In NWS moet je gewoon een beetje grote bek hebben af en toe, toffe SC ook
Je werd net nog genoemd daar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
In NWS moet je gewoon een beetje grote bek hebben af en toe, toffe SC ook
Omdat zei mod is.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom vraag je nu een bevestiging aan Lies, ik heb toch gezegd dat je het kan
Ik gebruikte niet voor niets het woordje "mijn"quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar kan Choco ook naartoe natuurlijk. Dan hoef jij geen plaats te maken.
Ik weet hoe het met de schrijfstijl werkt, ik heb inmiddels ook al weer dingetjes geleerd door jullie.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, hoofdletters zijn wel een beetje een must hoor, als je wil modden. Eerlijk? Geen idee, het is ook iets waar je een beetje in moet groeien he? Bij mijn eerste rel stond het zweet in mijn bilnaad. Dus hangt er een beetje vanaf of je daar tegen op gewassen bent. Maar Jian lachte mij ook uit dat ik UTO zou gaan modden dus het kan.
Ik dacht al, waar blijf jij. Wat is jouw mening in dit zeer aparte verhaal waar we nu inzitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
Mag ik in m'n broek pissen of is dat ongepast?
Je zult verbaasd staan .....quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik dan misschien mod wordt, krijg ik dan wel eindelijk blote piemels in mijn dm?![]()
Jij weet vast wel wat ik daarover denk. Maar iedereen is aimabel hier, dus..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf jij. Wat is jouw mening in dit zeer aparte verhaal waar we nu inzitten.
Hoe moet ik weten wat jij denkt. Gewoon op de man af. zou ik inderdaad een mod kunnen zijn volgens jou?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij weet vast wel wat ik daarover denk. Maar iedereen is aimabel hier, dus..
Ik kan mn me eerste rel niet eens meer herinneren, maar dan was ik ook niet zo iemand die een potentiele rel voor de schermen uitvochtquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, hoofdletters zijn wel een beetje een must hoor, als je wil modden. Eerlijk? Geen idee, het is ook iets waar je een beetje in moet groeien he? Bij mijn eerste rel stond het zweet in mijn bilnaad. Dus hangt er een beetje vanaf of je daar tegen op gewassen bent. Maar Jian lachte mij ook uit dat ik UTO zou gaan modden dus het kan.
Ja als toch alles naar de tering gaat op deze planeet, denk ik dat jij ook nog wel mod kan zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wat jij denkt. Gewoon op de man af. zou ik inderdaad een mod kunnen zijn volgens jou?
edit, sjezus ga gelijk weer fouten maken.
Ik vind echt dat je te kort door de bocht gaat hier, enthousiasme, bereid zijn je in te zetten, redelijkheid en goede omgangsvormen zijn de belangrijkste elementen en ik zie dat bij Choco welquote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij weet vast wel wat ik daarover denk. Maar iedereen is aimabel hier, dus..
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja als toch alles naar de tering gaat op deze planeet, denk ik dat jij ook nog wel mod kan zijn.
Ik zou er rekening mee houden dat je misschien een beetje wordt geplaagd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of jij denkt. Gewoon op de man af. zou ik inderdaad een mod kunnen zijn volgens jou?
Ik wordt zwaar gefuckt volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er rekening mee houden dat je misschien een beetje wordt geplaagd.
Hoewel ik dat niet van iedereen zeker weet.
Nee sorry, wij doen hier andere dingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef snetje het volgende:
Het gore bed van .... nou jullie weten wel van wie...
[ afbeelding ]
Echt he, die Choco kan er wat van.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je te kort door de bocht gaat hier, enthousiasme, bereid zijn je in te zetten, redelijkheid en goede omgangsvormen zijn de belangrijkste elementen en ik zie dat bij Choco wel
Nou dat valt tegen hoor. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik dan misschien mod wordt, krijg ik dan wel eindelijk blote piemels in mijn dm?![]()
Wat voor taart?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
Oh, de taart is bijzonder machtig. Na een half stukje zat ik ramvol.
In elk geval niet door mij, maar ik denk inderdaad dat Babu een beetje zit te pesten, dat is volgens mij ook de enige die denkt dat Choco niet geschikt zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er rekening mee houden dat je misschien een beetje wordt geplaagd.
Hoewel ik dat niet van iedereen zeker weet.
ow dacht dat ik m al had gestuurd naar jouwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt tegen hoor. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Laat-ie z'n patserpik in die zwakzinnige dievegge uit Helmond stekuh!quote:
Dat stukje paste wel gewoon op je bord?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
Oh, de taart is bijzonder machtig. Na een half stukje zat ik ramvol.
Tja, zo ben ik wel een beetje binnengekomen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt tegen hoor. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Ja ik ben nou eenmaal sceptisch hè. Maar aangezien er hier een duidelijke meerderheid 'voor' is, denk ik dat we Choco die taak wel toe kunnen vertrouwen. Nou Gert, je hoort 't.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
In elk geval niet door mij, maar ik denk inderdaad dat Babu een beetje zit te pesten, dat is volgens mij ook de enige die denkt dat Choco niet geschikt zou zijn.
dit kan je niet zeggen hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat-ie z'n patserpik in die zwakzinnige dievegge uit Helmond stekuh!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
wat, jou lul is 80 cm en weegt 5 kilo?
dun worstje dan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:06 schreef Ygritte het volgende:
Anusjes cake, ook zo lekker maar ook zo machtig
Dat komt omdat we dat niet gewend zijn van je. En dan is het ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
Oh ja, ik ben een keer serieus en motiverend en bovendien gewoon aardig en dan gaan er hier zitten beweren dat het een grap is. Kijk zo komen de verhalen nu in de wereld
Ze moeten ook altijd jou hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
Oh ja, ik ben een keer serieus en motiverend en bovendien gewoon aardig en dan gaan er hier zitten beweren dat het een grap is. Kijk zo komen de verhalen nu in de wereld
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
Oeps, deed ik het weer!quote:
heftig hard helicopterenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps, deed ik het weer!![]()
Het floept er soms gewoon zomaar uit. Net als mijn kleine piemel.
Ja vind je het gek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Ik vind ook gewoon dat mods alert moeten zijn op talent en daar iets mee zouden moeten doen, maar ik heb wel eens de indruk dat ze toch wat angstig zijn voor hun eigen positie, vandaar dat ik maar even het voortouw heb genomen in dit geval
Misschien dat aanstormend talent in een Mod-coachingstraject kan. Cursusje hier, tijdje meedraaien daar en dan weloverwogen kiezen waar je hart ligt en wat bij je past.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Ik vind ook gewoon dat mods alert moeten zijn op talent en daar iets mee zouden moeten doen, maar ik heb wel eens de indruk dat ze toch wat angstig zijn voor hun eigen positie, vandaar dat ik maar even het voortouw heb genomen in dit geval
ga in de gracht pissenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps, deed ik het weer!![]()
Het floept er soms gewoon zomaar uit. Net als mijn kleine piemel.
Ik neem gewoon gert zijn baantje over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ga in de gracht pissen![]()
je moet even een stickertje met mod op je scherm plakken zo dat je niet vergeet dat je je moet gedragen.
Ik meen dat echt, die angst is gewoon ongegrond, "doe ik het wel goed, wordt ik nu niet het kind van de rekening, straks ben ik m'n blauw kwijt" Ik bedoel "man up" ga van je eigen kracht uit en gun nieuwe talenten hun plekquote:
5 kilo helicopterend zo over je vulva heen, dildo trilstand maximaal is er verdomme niks bijquote:
So you think you can Modquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef isax het volgende:
The mod of Holland.
JdM heeft het niet bedacht.
Laat het gelijk vastleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef isax het volgende:
The mod of Holland.
JdM heeft het niet bedacht.
Ga een kind adopteren, bonestaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ga in de gracht pissen![]()
je moet even een stickertje met mod op je scherm plakken zo dat je niet vergeet dat je je moet gedragen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meen dat echt, die angst is gewoon ongegrond, "doe ik het wel goed, wordt ik nu niet het kind van de rekening, straks ben ik m'n blauw kwijt" Ik bedoel "man up" ga van je eigen kracht uit en gun nieuwe talenten hun plek
Nou, niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dat aanstormend talent in een Mod-coachingstraject kan. Cursusje hier, tijdje meedraaien daar en dan weloverwogen kiezen waar je hart ligt en wat bij je past.
Mooi. Dus jij doet de COS?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon gert zijn baantje over.![]()
flauw grapje ik zoek nu dekking
De NS zou eens zo doortastend moeten zijn.quote:
Ja ja, grootspraakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
5 kilo helicopterend zo over je vulva heen, dildo trilstand maximaal is er verdomme niks bij
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De NS zou eens zo doortastend moeten zijn.
Dan moet ik de COS doen, nee laat maar dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi. Dus jij doet de COS?
Geintje Gert, don't hate me.
Welke idioot wil nou een mod zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh,Jouw mening, kan choco een mod zijn. en zo ja, waar?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi. Dus jij doet de COS?
Geintje Gert, don't hate me.
Wie doet dat dan ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Pavement het volgende:
taart eten als je net je tanden heb gepoetst
nog eentje: master modquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mod's springen
(genoeg formats, nu nog kandidaten)
bellen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm down, woman.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
nog eentje: master mod
ik denk dat choco wel wil.
pavement is ook wel geschikt met zijn anus.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
Die is in de anale fase blijven hangen....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
Jaar of 6 is dat toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is in de anale fase blijven hangen....
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is in de anale fase blijven hangen....
Uhmmm oke, het is inderdaad beter dat Umfufu een andere adoptiemoeder krijgt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
niet normaal gewoonquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik blijf even stil nu en laat de kindertjes even spelen.
Te lang geleden, ik weet het gelukkig niet meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nouuu, als het goed is tot een jaar of 3, ligt een beetje aan wanneer ze zindelijk zijn.
ga je eigen kind verloten onder scers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhmmm oke, het is inderdaad beter dat Umfufu een andere adoptiemoeder krijgt.
Wat een drukte en dat voor de maandagquote:
Dat zou gestoord zijn. O wacht..quote:
wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Pavement het volgende:
OIIIIIIIIIIIIIIIIII ik heb er een note bij WTF!
gert lies wie
Coolest night ever!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
helicopteren op de muziek van airwolf
epic
ik word emo van dat nummerquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt 18 notes gekregen van onze moderators.
backstabbers
Je moet gewoon janken vanwege je note, pussy.quote:
Whut, weer stout geweestquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
backstabbers
in viva la france vandaagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh! Wanneer is het vuurwerkfestival?
Zo even uit mijn hoofd, ik dacht ehm...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh! Wanneer is het vuurwerkfestival?
En ik dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
Joezi zou trouwens ook een goede mod zijn, in POL
Sow, 18 stuks, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
backstabbers
straks wil ik nog in den haag gaan wonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben het hier 4 avonden. Op het strand. Heel tof vind ik dat.
Gaan we een avond doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo even uit mijn hoofd, ik dacht ehm...
Vrijdag 15 en zaterdag 16 augustus 2014. Tijdstip circa 21.45 uur en 22.30 uur.
Vrijdag 22 en zaterdag 23 augustus 2014. Tijdstip circa 21.45 uur en 22.30 uur.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Sow, 18 stuks, hoe krijg je het voor elkaar
Dat zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
straks wil ik nog in den haag gaan wonen.
ik wil wel uitzicht op het torentjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou niet meer dan terecht zijn.
Ohw kut... weer de SC gekliktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry, wij doen hier andere dingen.
rijke stinkertquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een keer in het Efteling hotel in 1 van de torentjes geslapen.
En dan later zeiken dat je enkelband 3 uur aan de oplader moet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sniper is in position. I repeat, sniper is in position.
Doubletstraat wordt het dan.quote:
Tof.! O... 22e wordt het dan.quote:
Ja daar zijn de winkels natuurlijk niet op ingesteld, zo kan ik nooit gaan wanneer het een beetje rustig is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan later zeiken dat je enkelband 3 uur aan de oplader moet.
Ja! Schrijf gelijk op. Ik breng de rookwaar. En een kleedje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Tof.! O... 22e wordt het dan.
Volle agenda's.
"Een kleedje" mods op Fok, het Gooische matras is er niks bijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Schrijf gelijk op. Ik breng de rookwaar. En een kleedje.
Als ik lees hoe jij erbij zat in de trein dan heb je of een puike uitkering of rijke ouders. Of allebei.quote:
O ja, da's wel weer een mooi moment om eens lekker stoned te worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Schrijf gelijk op. Ik breng de rookwaar. En een kleedje.
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik lees hoe jij erbij zat in de trein dan heb je of een puike uitkering of rijke ouders. Of allebei.
Komt goed ....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
wat denk je zelf?![]()
wajong is een goede uitkering moet ik zeggen. 946 euro + vakantiegeld + 600 euro in september.
alleen nu willen ze herkeuringen doen of ik wel gek zat ben
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Posthistory uitprinten en ze staat binnen 5 minuut weer buiten.
denk het welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
Voordat de boer er is, is de koe waarschijnlijk al bevallen.
Trippen op vuurwerk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, da's wel weer een mooi moment om eens lekker stoned te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |