uhm weet niet hoor maar gert heeft daar weer goatsies lopen posten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
RLS is leuk maar heeft op zich niet echt meer moderatie nodig.
NWS lijkt me pittig, maar Choco is daar vast binnen een paar uurtjes thuis. Ze windt al die opgewonden standjes om haar vinger!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig.
KLB zie ik je makkelijk doen, en R&P lijkt me ook helemaal je ding. RLS is leuk maar heeft op zich niet echt meer moderatie nodig. NWS zie ik zoals Jian ook wel in je.
Oeh, OUD?
Oud niet, dat zijn jonge ouders. Nws moet je slim voor zijn en dat ben ik vaak niet. althans niet genoeg op de hoogte van nieuws dan. Omg. wat gebeurt er.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig.
KLB zie ik je makkelijk doen, en R&P lijkt me ook helemaal je ding. RLS is leuk maar heeft op zich niet echt meer moderatie nodig. NWS zie ik zoals Jian ook wel in je.
Oeh, OUD?
Ik meen het hoor, er zijn gewoon te weinig mods en Yv. is altijd op zoek naar goede aanvullingenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
NWS lijkt me pittig, maar Choco is daar vast binnen een paar uurtjes thuis. Ze windt al die opgewonden standjes om haar vinger!
(En ze kan gaan daten met Sp3c)
Niet zo bescheiden. Ik loop hier maar wat aan te prutsen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent onvervangbaar Lies, ook ik ken mijn plaats.
ik kan me nog wleen kilermom herinneren die dacht dat ze 24/7 aanwezig moest zijn als mod en dat na een mind weekje genoeg vond.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oud niet, dat zijn jonge ouders. Nws moet je slim voor zijn en dat ben ik vaak niet. althans niet genoeg op de hoogte van nieuws dan. Omg. wat gebeurt er.
Ik denk dat er staat dat je moet opletten dat je niet geplet wordt door mensen die van het gebouw springen om zelfmoord te plegenquote:
Je kan ook te ver gaan he Moots?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
NWS lijkt me pittig, maar Choco is daar vast binnen een paar uurtjes thuis. Ze windt al die opgewonden standjes om haar vinger!
(En ze kan gaan daten met Sp3c)
LOL!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, Remmie, lijntjes, ik heb deze gewoon nog in een dir staan![]()
-----------------[ afbeelding ]
meeste.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Ik loop hier maar wat aan te prutsen.
Er kan er maar 1 de meeste post hier hebben he?
Ssst, dat komt omdat ik zo snel tik en op bijna iedereen een reactie geef. Beetje te sociaal heet dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Ik loop hier maar wat aan te prutsen.
Er kan er maar 1 de meeste post hier hebben he?
Wat gebeurt er?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oud niet, dat zijn jonge ouders. Nws moet je slim voor zijn en dat ben ik vaak niet. althans niet genoeg op de hoogte van nieuws dan. Omg. wat gebeurt er.
In NWS moet je gewoon een beetje grote bek hebben af en toe, toffe SC ookquote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beste TT ever.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
Al met al, goeie TT, als niemand het zegt, doe ik het maar even
Volgens mij is mijn FHF nog modloos.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef mootie het volgende:
Maar als Choco de taken van Lies overneemt, dan is er toch nog wel ergens een vergeten subforumpje voor ons Liesel? Want als Lies de dupe wordt van dit gebeuren, dan hoeft het voor mij niet.
En jij gaat Lies zitten verbeteren?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan me nog wleen kilermom herinneren die dacht dat ze 24/7 aanwezig moest zijn als mod en dat na een mind weekje genoeg vond.
Ik zou wel moeten oppassen dat ik niet doorsla, maar ja aan de andere kant, ik zit hier heeeeel vaak dus dan kan dat er ook wel weer bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan me nog wleen kilermom herinneren die dacht dat ze 24/7 aanwezig moest zijn als mod en dat na een mind weekje genoeg vond.
Als je er de tijd voor wilt nemen en hebt, kun je makkelijk mod worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, dat komt omdat ik zo snel tik en op bijna iedereen een reactie geef. Beetje te sociaal heet dat.![]()
Maar denk je echt dat ik dat zou kunnen lies?
Of lijkt het nu weer of ik naar complimentjes zit te vissen. dat is niet zo. laat me. he ik wordt er helemaal zenuwachtig van. en wil ook geen hoofdletters meer gebruiken. omg
Daar kan Choco ook naartoe natuurlijk. Dan hoef jij geen plaats te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn FHF nog modloos.
Waarom vraag je nu een bevestiging aan Lies, ik heb toch gezegd dat je het kanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, dat komt omdat ik zo snel tik en op bijna iedereen een reactie geef. Beetje te sociaal heet dat.![]()
Of lijkt het nu weer of ik naar complimentjes zit te vissen. dat is niet zo. laat me. he ik wordt er helemaal zenuwachtig van. en wil ook geen hoofdletters meer gebruiken. omg
Ik wil helemaal geen taken van lies overnemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef mootie het volgende:
Maar als Choco de taken van Lies overneemt, dan is er toch nog wel ergens een vergeten subforumpje voor ons Liesel? Want als Lies de dupe wordt van dit gebeuren, dan hoeft het voor mij niet.
Nou, hoofdletters zijn wel een beetje een must hoor, als je wil modden. Eerlijk? Geen idee, het is ook iets waar je een beetje in moet groeien he? Bij mijn eerste rel stond het zweet in mijn bilnaad. Dus hangt er een beetje vanaf of je daar tegen op gewassen bent. Maar Jian lachte mij ook uit dat ik UTO zou gaan modden dus het kan.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit jij zeker vaak.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
In NWS moet je gewoon een beetje grote bek hebben af en toe, toffe SC ook
Je werd net nog genoemd daar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
In NWS moet je gewoon een beetje grote bek hebben af en toe, toffe SC ook
Omdat zei mod is.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom vraag je nu een bevestiging aan Lies, ik heb toch gezegd dat je het kan
Ik gebruikte niet voor niets het woordje "mijn"quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar kan Choco ook naartoe natuurlijk. Dan hoef jij geen plaats te maken.
Ik weet hoe het met de schrijfstijl werkt, ik heb inmiddels ook al weer dingetjes geleerd door jullie.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, hoofdletters zijn wel een beetje een must hoor, als je wil modden. Eerlijk? Geen idee, het is ook iets waar je een beetje in moet groeien he? Bij mijn eerste rel stond het zweet in mijn bilnaad. Dus hangt er een beetje vanaf of je daar tegen op gewassen bent. Maar Jian lachte mij ook uit dat ik UTO zou gaan modden dus het kan.
Ik dacht al, waar blijf jij. Wat is jouw mening in dit zeer aparte verhaal waar we nu inzitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
Mag ik in m'n broek pissen of is dat ongepast?
Je zult verbaasd staan .....quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik dan misschien mod wordt, krijg ik dan wel eindelijk blote piemels in mijn dm?![]()
Jij weet vast wel wat ik daarover denk. Maar iedereen is aimabel hier, dus..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf jij. Wat is jouw mening in dit zeer aparte verhaal waar we nu inzitten.
Hoe moet ik weten wat jij denkt. Gewoon op de man af. zou ik inderdaad een mod kunnen zijn volgens jou?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij weet vast wel wat ik daarover denk. Maar iedereen is aimabel hier, dus..
Ik kan mn me eerste rel niet eens meer herinneren, maar dan was ik ook niet zo iemand die een potentiele rel voor de schermen uitvochtquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, hoofdletters zijn wel een beetje een must hoor, als je wil modden. Eerlijk? Geen idee, het is ook iets waar je een beetje in moet groeien he? Bij mijn eerste rel stond het zweet in mijn bilnaad. Dus hangt er een beetje vanaf of je daar tegen op gewassen bent. Maar Jian lachte mij ook uit dat ik UTO zou gaan modden dus het kan.
Ja als toch alles naar de tering gaat op deze planeet, denk ik dat jij ook nog wel mod kan zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wat jij denkt. Gewoon op de man af. zou ik inderdaad een mod kunnen zijn volgens jou?
edit, sjezus ga gelijk weer fouten maken.
Ik vind echt dat je te kort door de bocht gaat hier, enthousiasme, bereid zijn je in te zetten, redelijkheid en goede omgangsvormen zijn de belangrijkste elementen en ik zie dat bij Choco welquote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij weet vast wel wat ik daarover denk. Maar iedereen is aimabel hier, dus..
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja als toch alles naar de tering gaat op deze planeet, denk ik dat jij ook nog wel mod kan zijn.
Ik zou er rekening mee houden dat je misschien een beetje wordt geplaagd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of jij denkt. Gewoon op de man af. zou ik inderdaad een mod kunnen zijn volgens jou?
Ik wordt zwaar gefuckt volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er rekening mee houden dat je misschien een beetje wordt geplaagd.
Hoewel ik dat niet van iedereen zeker weet.
Nee sorry, wij doen hier andere dingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef snetje het volgende:
Het gore bed van .... nou jullie weten wel van wie...
[ afbeelding ]
Echt he, die Choco kan er wat van.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je te kort door de bocht gaat hier, enthousiasme, bereid zijn je in te zetten, redelijkheid en goede omgangsvormen zijn de belangrijkste elementen en ik zie dat bij Choco wel
Nou dat valt tegen hoor. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik dan misschien mod wordt, krijg ik dan wel eindelijk blote piemels in mijn dm?![]()
Wat voor taart?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
Oh, de taart is bijzonder machtig. Na een half stukje zat ik ramvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |