quote:
Begrijpelijk.quote:
Om 5 uur 's nachts met de fiets door de Mcdrivequote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij weleens om 4 uur in de Macdonalds geweest dan?
waarom ben je altijd zo met je cijfers bezig... is studie het enige waar je om geeft ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan jij aub je mond houden tegenover de grootste baas die een 5,5 voor europees had?![]()
mij dus.
Slijmbal.quote:
Hangt vanaf hoeveel.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien wel. Hij heeft wel een baard nu. Into that much?
Watquote:
Toto:quote:
ik geef toch ook om jou?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom ben je altijd zo met je cijfers bezig... is studie het enige waar je om geeft ofzo?
Ik woon in een gat. Maccie gaat 12 uur dichtquote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
WatAls je gaat stappen is dat toch standaard man, even na/tijdens het zuipen een burger scoren bij maccie.
quote:
Donniedarkoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef richolio het volgende:
Wie komt op de LWL meet met DonnieDarkno en mij?
Wat is er met hem gebeurd
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hangt vanaf hoeveel.
Zo'n een als Osama Bin Laden hoeft niet, maar zo'n een wat ik nu heb is vet sexy
je was de eerste wie ik blij mededeelde dat ik een 5,5 had, dus voel je maar vereerdquote:
Ah ja dan is het lastigquote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon in een gat. Maccie gaat 12 uur dicht
bakkebaarden.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan?
Hmm, het zijn zeker geen stoppeltjes meerMaar ook niet heel veel ofz
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Richie heeft wel een kleine piemel hoor Etsu, heeft hij nog laten zien hier ;s ;s
Als jij met je rapport bij mij komt mag je op schoot.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
je was de eerste wie ik blij mededeelde dat ik een 5,5 had, dus voel je maar vereerd
maar helaas werd ik genegeerd
Met kleine piemels weet ik wel raad. Heb die fase ook met Paxcon gehad.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Richie heeft wel een kleine piemel hoor Etsu, heeft hij nog laten zien hier ;s ;s
laten we het bij DM houden, lijkt me het bestequote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
je was de eerste wie ik blij mededeelde dat ik een 5,5 had, dus voel je maar vereerd
maar helaas werd ik genegeerd
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met kleine piemels weet ik wel raad. Heb die fase ook met Paxcon gehad.
hoezo?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we het bij DM houden, lijkt me het beste
Achtzehnquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
bakkebaarden.![]()
vind dat wel sexy.
hoe oud issie?
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet happen, dan blijft hij doorgaan
heel vermoeiend
Ik ga niet naar lowlands alleenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Zonder hem dan. Volgens mij is hij toch al dood ofzo.
*hap*quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel vermoeiend
ben jij homo?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef richolio het volgende:
iK hEb geen kleine pieMEL![]()
Toto en fok-it
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met kleine piemels weet ik wel raad. Heb die fase ook met Paxcon gehad.
dit vraagt natuurlijk om picsquote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef richolio het volgende:
iK hEb geen kleine pieMEL![]()
Toto en fok-it
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
Hebben Paxcon en Etsu nou echt iets gehad of niet
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
bedoel je paxcon?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Toto69 het volgende:
hoe heet dat kleine ventje dat parodieen doet
met brilletje
Niet lachen mensen, dan blijft hij aan de gang bedoel jequote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel vermoeiend
Jan moesquote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Toto69 het volgende:
hoe heet dat kleine ventje dat parodieen doet
met brilletje
Appelmoes?quote:
Ik had het gewoon heel koudquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Dat was ook een erg goede geweest. Daar heb ik het dus vandaan....quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet lachen mensen, dan blijft hij aan de gang bedoel je
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was ook een erg goede geweest. Daar heb ik het dus vandaan....
Jij zou dat stiekem nog echt willen ook hequote:
I saw what you did therequote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zou dat stiekem nog echt willen ook he
heel treurig
ehhh, ik heb niet voor niks uitgemaakt weetjenogquote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zou dat stiekem nog echt willen ook he
heel treurig
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ehhh, ik heb niet voor niks uitgemaakt weetjenog
ik snap dat het lastig is om bepaalde intieme gevoelens voor mij te vergeten, maar ik hoef je niet meer, paxcon. voor de 100ste keer. ga verder met je leven.
gast je gaat wel heel verquote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap dat het lastig is om bepaalde intieme gevoelens voor mij te vergeten, maar ik hoef je niet meer, paxcon. voor de 100ste keer. ga verder met je leven.
quote:
heel rotterdam is te duur.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef richolio het volgende:
Ik zo in een club 'twee jack cola plies!!'. Nou, dat was 30 eu. Kut Monaco
Ja, bij Paxcon in huisquote:
Ik zie het voor me.quote:
Joh het is Monacoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef richolio het volgende:
Ik zo in een club 'twee jack cola plies!!'. Nou, dat was 30 eu. Kut Monaco
In de aandacht?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden homo's tegen die niet continu in de aandacht willen staan
Alsof jullie twee zonder elkaar kunnenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je naar De Regenboog of Palace gaan vast wel wat leernichten met gerimpelde peners die van gratis bier kunnen voorzien.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel rotterdam is te duur.ga daarom ook nooit uit daar
Ik kom ze sowieso zelden tegen maar het type Etsu is heel vermoeiendquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Joh het is Monaco
[..]
In de aandacht?
In de spotlights bedoel je waarschijnlijk![]()
en ach ja etsu is etsu
Nee ik ben in Monaco nuquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel rotterdam is te duur.ga daarom ook nooit uit daar
wie komen erquote:
Al eens poging gewaagd, toen scoorde ik ook nog een jongen, maar toen moest ik naar huis want ik reed met iemand mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je naar De Regenboog of Palace gaan vast wel wat leernichten met gerimpelde peners die van gratis bier kunnen voorzien.
Keerweer is ook leuk. Moet je vragen voor poppersquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je naar De Regenboog of Palace gaan vast wel wat leernichten met gerimpelde peners die van gratis bier kunnen voorzien.
Ben je alleen daar?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ik ben in Monaco nuRotterdam is ook weer niet zó duur
Elders wel ongeveer hetzelfde toch? Uitgaan is sowieso duur
Ik twijfelde ook al. Wellicht was hij het zelfquote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
Verwijderde iemand die post van paxcon of was ik dat perongeluk?
niet zo duurquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ik ben in Monaco nuRotterdam is ook weer niet zó duur
Elders wel ongeveer hetzelfde toch? Uitgaan is sowieso duur
nee durf ik nietquote:
Er staat niets bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook al. Wellicht was hij het zelf
Dat was ik zelfquote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
Verwijderde iemand die post van paxcon of was ik dat perongeluk?
Ren er altijd heel hard voorbij als we broodje kebab gaan halen bij Witte de With die dronken homo's zijn echt opdringerig en vervelend.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Keerweer is ook leuk. Moet je vragen voor poppers
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was ik zelf
Achteraf was die voor meerdere opvattingen te interpreteren en voordat Etsu er weer vermoeiend op hapte heb ik hem weggehaald
in arnhem ook shotjes voor 1 euroquote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo duurwas in februari naar een of andere tent in weena gegaan en was 15 euro kwijt voor 2 baco
![]()
in groningen ben je na 20 euro prima aangeschoten/dronken met 1 euro per shot. in r'dam vragen ze er zowat 5 euro voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |