Haha ja, heel kansloos maar voel me wel zelfverzekerder ja.quote:
Wel fooi gegeven toch?!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Gekko118 het volgende:
Uiteindelijk kwam ik na 45 min en die vrouw was helemaal kapot.
maar 5 euro fooi gevenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef Gekko118 het volgende:
Ik had 80 euro vooraf betaald en heb haar 5 euro fooi gegeven.
quote:
Vind ik wel matig hoor, TSquote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Gekko118 het volgende:
die vrouw was helemaal kapot. Ze vertelde dat ze nog nooit zo hard moest werken
ze moet dankbaar zijn, maar eigenlijk vind ze het te weinigquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Gekko118 het volgende:
Ja ik had nog maar 5 euro contant, ben ook maar een arme student.
Ze was wel heel dankbaar met de fooi dus t zal wel mee vallen.
wel als ze zoveel moeite moest doen voor jouquote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef Gekko118 het volgende:
Tsja, so be it.
Is dat trouwens gebruikelijk, hoeren fooi geven?
Dat wist ik helemaal niet.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef Gekko118 het volgende:
Is dat trouwens gebruikelijk, hoeren fooi geven?
Fylax >>> Shit, had eigenlijk 'Ja' moeten antwoordenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
wel als ze zoveel moeite moest doen voor jou
huh?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:01 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
[..]
Fylax >>> Shit, had eigenlijk 'Ja' moeten antwoorden
Dat nu al vergeten zijnquote:
sorry ik snap 't ff nietquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Dat nu al vergeten zijnToch maar "Nee" dus?
Kijk 's naar alle topqiues die JIJ vandaag hebt aangemaaktquote:
ja dus wat is daar meequote:Op maandag 14 juli 2014 23:06 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Kijk 's naar alle topqiues die JIJ vandaag hebt aangemaakt
godverdomme, ik mag jou niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja veel natuurlijker en natter, je zal het ooit wel snappen. Tip: doe het nooit zonder met een hoer ook bij het pijpen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Gekko118 het volgende:
Wat ik met dus afvroeg; is er veel verschil tussen met en zonder condoom neuken. Ik in mijn omgeving gehoord van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |