in het hoge noorden gebruiken ze ook gewoon Frietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik graag!![]()
En je bookmarkt maar mooi een eind weg, wolfrolf en Sersjee zijn het met mij eens. En Pino ook wel denk ik
Die hebben er allemaal geen verstand van.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik graag!![]()
En je bookmarkt maar mooi een eind weg, wolfrolf en Sersjee zijn het met mij eens. En Pino ook wel denk ik
NEEquote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het hoge noorden gebruiken ze ook gewoon Friet
Dat is dan gewoon onnozel volk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Welk hoge noorden dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dikke frettenquote:
toch is het zo, met eigen ogen gezien. Dus friet verovert langzaam het noordenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die hebben er allemaal geen verstand van.![]()
Tevens volledig eens met de TT.
Rouveenquote:
kan het met gemak hebben, ik plak het wel weer dichtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon onnozel volk.
Ik denk dat dit onderwerp het enige is wat scheurtjes in onze relatie kan veroorzaken...
Bij de PiriPiri sporen ze gewoon niet!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch is het zo, met eigen ogen gezien. Dus friet verovert langzaam het noorden
Mhihghiquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef rubbereend het volgende:
kan het met gemak hebben, ik plak het wel weer dicht
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch is het zo, met eigen ogen gezien. Dus friet verovert langzaam het noorden
Dat het Hoge Noorden noemenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rouveen
[..]
kan het met gemak hebben, ik plak het wel weer dicht
das enorm noordelijk voor mij jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat het Hoge Noorden noemen![]()
Wij zeggen gewoon patat.
Ik zal de 26e naar het zuiden tijden om Rouveen te bereikenquote:
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Laat je niet gek maken MinthyHet is idd patat
Pas je maar aan, je woont in een stad waar het gewoon patat isquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn snackbar noemt het anders gewoon friet hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pas je maar aan, je woont in een stad waar het gewoon patat is
Maar goed, in Rotterdam kennen ze het alleen maar van de "kapsalon"... Voor de rest hebben ze alleen maar shoarma, shoarma, shoarma
Deze man weet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
en weer een barst in het patat-bolwerkquote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn snackbar noemt het anders gewoon friet hoor
Ik wist wel dat Rotterdammers rare lui waren... Beetje zwak volk ook door zich in te laten palmen door de brabandersquote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn snackbar noemt het anders gewoon friet hoor
Het is wat.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en weer een barst in het patat-bolwerk
Je zit toch niet in Salou of Lloret?quote:
Groningen: http://www.cafetariafrietvanpiet.nl/quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens... Hier heten alle snackkarren en barren: Henk patat & piet patat
Piet friet klinkt toch niet
Snackbar Kockie in Delft.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens... Hier heten alle snackkarren en barren: Henk patat & piet patat
Piet friet klinkt toch niet
Nee in Porec... Waar het overigens gewoon "pommes" heetquote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zit toch niet in Salou of Lloret?
quote:
Rare lui daar in het noordenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groningen: http://www.cafetariafrietvanpiet.nl/
Groningenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Groningen. Wordt gerund door een Chinese
De politie staat er niet voor niks bij hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
In Haarlem![]()
Oh en we hebben in Haarlem
[ afbeelding ]
Bij deze zaak accepteren we de naam. De aardappels worden bijna nog voor je neus tot patat gesneden.
Hahah baasquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Groningen. Wordt gerund door een Chinese
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De politie staat er niet voor niks bij he
Ik zou er ook over vallen dat er "friet" op de gevel staatquote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Al aan aantal overvallen in korte tijd
ik stel voor dat we de hele patat/frietdiscussie stoppen en de gefrituurde aardappelstaafjes gewoon Pommes gaan noemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee in Porec... Waar het overigens gewoon "pommes" heet
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stel voor dat we de hele patat/frietdiscussie stoppen en de gefrituurde aardappelstaafjes gewoon Pommes gaan noemen.
OPGELOST!
Patates frites.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stel voor dat we de hele patat/frietdiscussie stoppen en de gefrituurde aardappelstaafjes gewoon Pommes gaan noemen.
OPGELOST!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |